Tips, ervaringen & aanraders #7

We zijn nog in twijfel, misschien dat ik hem dan bewaar voor haar verjaardag. Alleen dat duurt nog wel een paar maanden, maar volgens mij is deze actie één keer per jaar (die met een gratis steen erbij). Nu ben ik weer in twijfel of ik dan voor de pastel- of gewone regenboogset wil gaan; zoals jullie lezen ben ik niet echt goed in keuzes maken🙈.

@Printemps veel websites die Stapelstein verkopen hebben deze actie van de gratis steen. Naast de pastelset heb je dezelfde actie ook bij de ‘gewone’ regenboogset.

3 likes

Stapelen :wink: erop klimmen, parcours maken, speelgoed erin sorteren op kleur, knuffels in de stenen en gebruiken als boot, auto, erin zitten en draaien, balanceren met het balansbord en ook in de stenen zelf, gebruiken als hoedjes, spullen er onder verstoppen. Het is echt een geweldig open einde materiaal en iedere dag verzinnen ze weer iets nieuws.

9 likes

Bedankt voor de tip! Denk dat we toch voor Stapelstein gaan aangezien je daar niet iets meer mee kan voor mij gevoel!

2 likes

Hier ook net dit weekend de stapels stenen gekocht met balance board. Wel niet met die actie maar met 10% korting vond dat ook een mooie deal. We geven ze volgende week voor haar verjaardag m. Hopelijk vallen ze idd in smaak

6 likes

Wij hebben na aanleiding van de tip hier deze Decathlon set gegeven. Is natuurlijk niet zo mooi en gaat na het spelen weer de doos in. Maar echt een hit hier. Als je iets meer budget vriendelijk zoekt, dan kan ik deze aanraden! Met Sinterklaas/kerst krijgt ze nog wel de balansbord/steen van Stapelstein, die kocht ik een tijdje geleden ergens met 20% korting.

8 likes

Ik reageer maar even hier om het interieurtopic niet te offtopic te laten gaan.

Daar heb je mogelijk een punt, maarja straks is het een fase van 2 jaar

3 likes

Ik kan het me wel voorstellen, maar vind het belachelijk duur.

6 likes

Wel eens kinderen een heel weekend druk gezien met een kartonnen doos die een vliegtuig/hut/boot is? :wink:

6 likes

Wij hebben nu 2 stapelsteintjes. Allebei gekregen, zou zelf ook nooit het geld ervoor over hebben om in 1x de set te halen. Maar zo langzaam bij elkaar sparen is eigenlijk wel leuk. Merk dat hij het nu (1,5) ook wel steeds leuker vindt om ermee te spelen.
We doen ook elke avond dat we er twee tegenover elkaar zetten en er allebei op gaan zitten en dan pappegaaitje leef je nog. Vet schattig als hij het zelf dan al zo gaat neerzetten en gaat klappen zo van, kom spelen!

10 likes

Mijn kinderen leggen van die kurken pannenonderzetters van de Ikea altijd op een rij en gaan er dan overheen lopen, springen etc. Een goedkoop alternatief zelf door ze bedacht en uit de keukenla getrokken haha.

23 likes

Hier gebruikte ze ook yogablokken daarvoor haha. En de middelste nu de half ronde grimms platen, maakt ze een heel parcours mee.

Wij hebben trouwens die gonge rivierstenen en hill tops en die zijn ook multi-inzetbaar. Naast een parcour zijn het deze zomer oa al bakjes geweest, een tafel en stoelen, bootjes voor de dieren in het zwembad, vormen om zandtaarten mee te bakken en de poppen gaan erop en van de glijbaan af etc. Mijn man vond de stapelstein ook net wat te prijzig als verjaardagscadeau. Komende week gaan ze denk ik een keer mee in bad, dan is al het buitenvuil eraf en kunnen ze weer binnen staan :wink:

6 likes

Dank je wel voor deze lieve reactie! Ik voel inderdaad de druk dat hij zelfstandig zou moeten kunnen slapen, omdat alle slaapcoaches (en het cb) dat zeggen. Nu heb ik het wat meer losgelaten en hoop ik dat het vanzelf gebeurt als ik hem meer de ruimte voor geef.

1 like

Albelli!

Wil iemand een seintje hier geven als ze de gratis eztra pagina’s actie hebben, ik mis dat soort dingen altijd :grimacing:

1 like

Profotonet

2 likes

Ik ook dus wil ook wel graag een seintje haha!

Tip voor de mensen die Apple Arcade hebben: het spel Crayola Create and Play is echt super leuk. Wel helemaal in het Engels, maar mijn dochter van 3,5 kan er uren zoet mee zijn omdat er heel veel spelletjes in het spel zitten.

1 like

De grootste zakken van de prenatal zijn sowieso wel groter dan de vierseizoenen. Mijn kind past nog in die slaapzakken, maar de vierseizoenen is echt te klein. Die van de hema weet ik niet.

2 likes

Noppies heeft een hele fijne 4 seizoenen slaapzak in 110

1 like

en @fullmoon volgens mij is dat binnenkort, ik dacht iig altijd in oktober.

@Wonderland ik zou nu vast een boek bij Albelli samenstellen en dus binnenkort met die actie kopen.

2 likes