Interieurtopic #4

Help mij een nieuw (goedkoop) schoenenrekje uitzoeken. Deze twee bleven over na een hele dag zoeken alleen ik kan echt niet kiezen. Dus ik laat aan jullie de keuze over, aangezien ik ze beide even leuk vind en prijs is ook precies hetzelfde. En mocht je denken wat graf lelijk dan stem je maar niet. :rofl:

  • 1
  • 2

0 stemmers

Rest van mijn huis is vooral zwart zwart en zwart. Op mijn salontafel en bureau na, die hebben gelukkig wel een houten tafelblad in een industriële stijl. Misschien helpt dit nog voor het beeld wat hier verder staat in huis.

En dit ga ik dus wegdoen:

Samenvatting


Ooit als grofvuil op straat gevonden haha. :ok_hand:t2:

(@lula als het hier niet hoort verplaats het dan even als je wil. :smiling_face_with_three_hearts: Twijfel soms waar het moet)

3 likes

Waar zijn je leuke plankjes van?

2 likes

Van Karwei!

2 likes

Leuk! Kun je verf niet nog gebruiken voor wat leuke kleuraccenten in huis? Dat het ergens terugkomt op een pot of rekje oid.

4 likes

Maar hoeee

@appa jep die staat ook al altijd aan, vandaar dat we het nu maar zoeken in interieuraanpassingen

1 like

Sinds wanneer heeft de baby er last van? Want voor de meeste fases van baby’s/kinderen die niet zo plezierig zijn, geldt dat het verstrijken van tijd uiteindelijk de oplossing is. M.a.w. soms is er geen oplossing en probeer je van alles zonder resultaat wat tijd, energie, geld en nog meer frustratie kost…

2 likes

Ben heel blij met de uiteindelijke keuze. Heb onmogelijk lang getwijfeld tussen Boulder Lichen van Histor en Blue Gray van Farrow&Ball maar uiteindelijk Boulder Lichen erop gedaan. Was net een tikje groener, Blue Gray was net iets grauwer/grijzer. Dit haalt de kamer, en met name het glas in lood in de deur, echt heel mooi op :heart_eyes:

65 likes

Heel mooi! :heart_eyes:

5 likes

Voor de liefhebbers nog de testverfjes, om een beetje een idee te krijgen van de verschillende tinten. Heb van alle onderstaande trouwens nog testpotjes a 100ml over dus mocht er iemand interesse hebben tegen vergoeding van verzendkosten? :smile:

Van links naar rechts en van boven naar onder
1: boulder lichen histor
2: mizzle farrow&ball
3: blue gray farrow&ball
4: card room green farrow&ball
5: vert de terre farrow&ball
6: lichen farrow&ball
7: geordend histor

6 likes

Op je test had ik hem er niet uitgepikt (en aan de hand van het staaltje ook niet), omdat ik hem daar toch wat flets vind overkomen. Moet je nagaan hoe dat bedriegt, want wow, de foto waarbij de gehele muur gedaan is: prachtig! :heart_eyes:

3 likes

m’n nieuwe vintage salontafel is er, nog een beetje klooien met plaatsing enzo maar jezus wat een vet ding


@bunnyslippers je vroeg volgens mij om foto’s!

123 likes

Oh hij is zoo tof :heart_eyes_cat:

7 likes

Omg wat een fantastisch ding :heart:!!!

5 likes

wat een mooie tint brons glas, zie je niet vaak maar heel mooi

5 likes

Woooow vet

4 likes

Prachtig zeg :pleading_face:

En love de awkward octopus op de laatste foto hahah

8 likes

Supertof!

3 likes

Heeft er heel toevallig iemand de Vestbjerg Anderson Eettafel? en/of de handleiding hiervan?
Ik deze tafel zojuist ontvangen, maar zonder montagehandleiding en volgens mij missen er een paar moertjes. Heb de klantenservice al gesproken, maar zij konden me nog niet verder helpen. Maar ik heb echt geen idee hoe die in elkaar gezet moet worden.

2 likes

Mooi maar vind hem er uitzien alsof hij niet lekker zit en daardoor vind ik hem op een bepaalde manier dan ook weer minder mooi of zo

5 likes

Eerste nee, tweede leuk!

6 likes