@jahoor @Ovenschaal
Gek toch?
Heb de klantenservice een bericht gestuurd. Als ik het verlossende antwoord heb zal ik het hier nog wel even delen
Ook gedaan!
Zonder voetenzak gaat ‘t allemaal prima. Maar met dus niet. Wel gek, want ‘t is hun eigen voetenzak en dat ding kost €130…. Had gehoopt dat ik daar zeker 2 winters gebruik van kon maken ipv maar 1
Kalm aan of het vervolg daarop! Een boek waar normale dingen uit de natuur worden uitgelegd voor kinderen (bv: hoe ontstaat dauw, dat zonnebloemen met de zon meedraaien enz)
Geen boek maar mijn nichtje en neefjes van 3 t/m 8 kregen van die magneetjes om mee te bouwen, van bijvoorbeeld Geomag.
Zo’n magneetboek is ook leuk voor al die leeftijden. Van Janod bijvoorbeeld. Of een zaklampboek.
So low, action ? Ik weet niet of ze specifiek lion king hebben.
Misschien bol maar kan dropshipping zijn.
ik kwam dit tegen
is de leeuwenwacht een soort gare b-versie van de leeuwenkoning?
is dit echt van disney??
Zoontje van scar?
Heeft iemand al eens een slaapcoach ingeschakeld bij bureauvanslaap, snugglesanddreams of een andere? Ben heel benieuwd of je er uiteindelijk echt wat aan hebt of dat je ook zonder die coaching hetzelfde bereikt zou hebben.
Welke koelbijtringen blijven lang koud?
Ik heb al sleutels van Nuby maar merk dat mijn baby liever echt een ring heeft (om goed vast te houden), mag wel met uitsteeksels.
Favo zijn nu deze qua vorm, maar die zijn niet koel.
Bij de Kruidvat heb je ook in ringvorm met water er in.
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-waterkoelbijtringen/p/5715760
Misschien is dat wat. Dat is tenminste wel eventjes koud.
Etos heeft ze ook in ringvorm en die vind ik wel echt fijner/zachter qua materiaal. Zou persoonlijk liever in die vd etos bijten. (mijn dochter bijt het liefst op onze vinger).
Ik had vd week ook een melk in de flessenspeen in de vriezer gedaan en dat was ook een succes om op te bijten. Kan wel een bende geven dus beetje bij blijven.
Niet koud, maar Sophie de Giraf is hier het favoriete bijtspeeltje. Die heeft zo veel mogelijkheden. En de koeltelefoon van Sophie is ook geliefd.
Ja, ik heb ervaring met bureauvanslaap. Ik heb de wakkertijdengids en de training liefdevol zelf in slaap vallen. De gids zorgde voor duidelijk slaapschema en mooi ritme. Wij worstelde een half jaar geleden heel erg met steeds in slaap moeten wiegen en heel vaak wakker worden ‘s nachts voor een aai over de bol. Ik vond de tips uit de training handig, maar wel heel pittig om consequent vol te houden. Wat ik lastig vond was een aanpak om je handen op buikje en hoofdje van baby te houden terwijl hij in bedje ligt en gaat slapen. Onze baby legde wij altijd slapend weg en hij zag onze handen juist als iets leuks en een trigger om te gaan spelen. Het was wel fijn om samen met mijn vriend op een avond de training te bekijken en samen de aanpak helder te hebben zodat het ook duidelijk was voor onze baby. Uiteindelijk ging het vanzelf over in zelf in slaap vallen en na een paar maanden sliep onze baby uit het niets hele nachten door, zonder dat wij iets hadden veranderd.
Ik heb bureauvanslaap ingeschakeld. Vond haar heel prettig. Maar of we er echt iets aan hebben gehad… dat weet ik niet. We waren net over die piek van de hele zware tijd heen, waardoor ik wel meer ben gaan geloven in goede en slechte tijden en minder in een coach. Haar wakkertijdengids kregen we erbij en die hebben we er wel vaak nog bij gepakt.
Dat is makkelijk te voorkomen door hem niet in water onder te dompelen, maar gewoon met een doekje schoon te maken.
De telefoon heeft geen gaatje, want daar zit water in.
Deze gekke voet is hier favoriet. Voor jouw kindje is het handje misschien fijner, die is wat ronder.
Over slaapcoaches, nu het er even over gaat/ging. Ik heb een kennis die slaapcoach is geworden, nadat ze zelf voor haar beide kinderen een slaapcoach had ingeschakeld. Haar reden, ik heb alle tips en trics nu gehoord, die kan ik andere ook wel geven. Het leek bij haar trouwens weinig te doen en met de tijd ging het steeds makkelijker.
Ik heb er alleen best moeite mee, vind het ergens niet kunnen en oplichterij ofzo.
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
Dit geldt echt voor heel veel (slaap-)coaches. Iets meemaken maakt nog niet dat je anderen kunt helpen. Als ik een slaapcoach zou inschakelen zou ik ook zeker iemand inschakelen met een relevante opleiding, zoals een orthopedagoog of psycholoog.
Ik snap sowieso niet dat veel mensen denken dat ze expert zijn na één keer iets ervaren te hebben. Al die influencers met een kind van 3 jaar oud die al een boek hebben geschreven met tips. Een boek over je eigen ervaring, prima, maar het is meteen alsof ze de waarheid in pacht hebben.