Inbakeren doe ik liever niet, vandaar dat in het Nunki-dekentje had. Ze rolt ook al, inderdaad. Dus dat is helaas geen optie. En we zouden dan later weer af moeten bouwen.
Bedtijd rekken lukt niet, want als ze moe is is ze MOE. Als ik haar dan niet direct naar bed breng is de boel in de war. Vandaag had ze om 16.15 nog even geslapen in de wandelwagen, maar toch wilde ze 17.00 weer naar bed bijvoorbeeld. Ik heb er wel eens naar gekeken om haar dan na 45 minuten wakker te maken, maar ze slaapt dan echt heel diep. Ik denk daarom niet dat ik dat zelf kan veranderen, maar dat we even moeten afwachten totdat het vanzelf verandert. Het is dan ook niet zo gek dat ze 5 uur (en daarvoor een keer) al wakker wordt, maar ik dacht als het niet lukt om de avond te veranderen kunnen we misschien nog wel verschuiven door de dag later te beginnen. Maar dat zal helemaal wel onmogelijk zijn, haha.
@Howth Oh, wat pittig. Ze is dan wakker van half 2 tot 6 begrijp ik? Respect hoor, dat lijkt me echt zwaar! Ik probeer altijd met haar op de slaapkamer te blijven, die ik ook donker laat. Ik merk dan dat ze wel sneller weer in slaap valt. Maar dat moet wel kunnen i.v.m. partner, natuurlijk.
@Huismus Oh, haha
Ze is echt sterk en krijgt haar armpjes nu dus ook los (dubbele drukknoopjes). Dan zou ik misschien zoân Bundi slaapzakje moeten kopen, maar die is zo dun en zelfs met een winterslaapzak heeft ze nog haar eigen kleding eronder en een laken Ă©n een deken met TOG 3 eroverheen. Ik zou zelf misschien ritsjes kunnen maken op onze slaapzakken, bedenk ik me nu. Maar ik wil er eigenlijk ook gewoon doorheen en dat ze ook slaapt met losse armpjes. Maar misschien is het wel veel omdat nu allemaal tegelijk te willen.
Over Huckleberry: Ik denk dat we het qua wakkertijden wel onder de knie hebben. Het was steeds 2 uur en nu is het dus steeds ongeveer 1,5 uur. Ze slaapt ook korter, dus het zijn nu weer meer slaapjes (als het lukt om in slaap te vallen, wat nu dus vaak niet het geval is). Of is de informatie uitgebreider dan alleen het vinden van de wakkertijd?
En qua tanden: Ik spiek soms wel even, maar kan nog niks ontdekken!