Tips, ervaringen & aanraders #7

Ja, ik heb dus ook die van Disana. Heel blij mee! Mooie kleur, goede kwaliteit en blijft mooi zacht. Heb hem de eerste. Maanden non stop gebruikt en vond het bijna jammer toen het lente werd en te warm was om hem te blijven gebruiken :sweat_smile:

1 like

Ik heb net een dekentje van Klippan gekocht. Heel mooi en lekker soepel wol. Wel echt klassiek wollen deken, dus niet zo gehaakt als Disana.
Denk eerlijk gezegd dat het weinig uitmaakt welke je koopt hoor.

Ik had trouwens tot nu toe een door een vriendin gehaakt dekentje van alpacawol. Dat is echt heerlijk, maar ik denk voor echt koude nachten iets te fris.

3 likes

Voor de fans van Freddy de Vuurvlieg is er nu een opvolger: Kapitein Kalimari. Mijn baby is nog niet geboren dus ik kan er verder niks over zeggen maar ik vond ā€˜m wel heel schattig

15 likes

In de aanbieding bij Kruidvat volgende week

2 likes

Goeie naam ook

4 likes

Wij hebben er eentje van Disana gekocht, echt een heerlijk deken van goede kwaliteit. Hebben het veel gebruikt tijdens de kraamperiode en nu nog steeds.

1 like

Het geld vliegt er uit met een dreumes die alles ontgroeid is voor de herfst/winter en een baby op komst, maar ik vind het zo verleidelijk om voor de actie van Stapelstein te vallen. Het lijkt me echt heel mooi en duurzaam ā€˜speelgoedā€™ voor de aankomende jaren. @Keroppi @Gemini via de zoekfunctie heb ik gevonden dat jullie deze hebben aangeschaft. Zijn jullie nog steeds tevreden en is het het geld waard?

2 likes

Jep, helemaal dol op. Wordt elke dag mee gespeeld door die van 1,5 en 3,5! Zou het iedereen aanraden.

4 likes

Het staat nog in de doos op zolder :see_no_evil:

Even iets meer context: We hadden het gekocht voor beide dochters, maar realiseerden ons toen dat hun beide verjaardagen er ook snel aankwamen.

Om de cadeau-overload een beetje te beperken hebben we het dus nog even apart gehouden om op een later moment te geven. Dus ik ben zelf ook nog heel benieuwd :grin:

Nu heeft mijn vriend terwijl ik uit eten was even al het speelgoed doorlopen en daar een groot deel van (in het kader van toy-rotation) op zolder gezet, dus er is straks zeker ook ā€˜ruimteā€™ voor iets nieuws. Zal zeker een review posten!

3 likes

Tip: vergeet niet (met regelmaat) in die ene la/tas/rommelhoek te kijken waar je kleding neerlegt die je op de groei had gekochtā€¦

13 likes

Wauw bedankt voor jullie snelle reacties! Ik ga het maar eens voorstellen bij mijn man!

@Keroppi wat knap dat je ze al die tijd op zolder hebt kunnen laten liggen haha! Nemen jullie ook de ā€˜groteā€™ speelonderdelen mee in de toy-rotation? Wij hebben bijvoorbeeld o.a. een Pikler driekhoek, keukentje, loop-kinderwagen en poppenhuis die eigenlijk altijd beneden staan. Het kleine speelgoed roteren we wel elke week. Onze dochter is 1.5 dus we zijn nog een beetje zoekende hierin!

3 likes

Lijkt mij ook zoā€™n leuk speelgoed! Ben je er voor gegaan? Is de actie er nog?

Ik heb ze afgelopen twee weken gehuurd en onze kinderen van bijna 2, bijna 4 en 6 spelen er de hele dag door mee. Vanochtend dus maar besteld :joy: Maar wel voor de verjaardagen dan van beiden, want jezus wat een geld :see_no_evil:

1 like

Wij hebben eigenlijk geen ā€˜groteā€™ dingen a la keukentjes dus daar kan ik niet echt mijn ervaring over delen.

Wel een loopwagen en zoā€™n Pucky vierwieler, en die staan nu boven.

3 likes

Beetje domme vraag misschien, maar wat voor soort spel zie je terug? Wij hebben zoveel speelgoed thuis, vraag me af of het echt een toevoeging gaat zijn.

1 like

Ja de pastelset voor ā‚¬159,- met een confettipastelsteen erbij.

@Juffie wij hebben een aantal dingen altijd staan: keukentje, klimdriehoek en poppenspullen en schoolbord. Daar wordt ook echt zo goed als dagelijks mee gespeeld. Ook een grote bak met duplo, die haal ik soms wel weg als ik merk dat ze er niet echt meer mee spelen of alleen maar de bak omgooien.

2 likes

We zijn nog in twijfel, misschien dat ik hem dan bewaar voor haar verjaardag. Alleen dat duurt nog wel een paar maanden, maar volgens mij is deze actie Ć©Ć©n keer per jaar (die met een gratis steen erbij). Nu ben ik weer in twijfel of ik dan voor de pastel- of gewone regenboogset wil gaan; zoals jullie lezen ben ik niet echt goed in keuzes makenšŸ™ˆ.

@Printemps veel websites die Stapelstein verkopen hebben deze actie van de gratis steen. Naast de pastelset heb je dezelfde actie ook bij de ā€˜gewoneā€™ regenboogset.

3 likes

Stapelen :wink: erop klimmen, parcours maken, speelgoed erin sorteren op kleur, knuffels in de stenen en gebruiken als boot, auto, erin zitten en draaien, balanceren met het balansbord en ook in de stenen zelf, gebruiken als hoedjes, spullen er onder verstoppen. Het is echt een geweldig open einde materiaal en iedere dag verzinnen ze weer iets nieuws.

9 likes

Bedankt voor de tip! Denk dat we toch voor Stapelstein gaan aangezien je daar niet iets meer mee kan voor mij gevoel!

2 likes

Hier ook net dit weekend de stapels stenen gekocht met balance board. Wel niet met die actie maar met 10% korting vond dat ook een mooie deal. We geven ze volgende week voor haar verjaardag m. Hopelijk vallen ze idd in smaak

6 likes