Krijgen jullie vaak op de opvang/school oid van die uitdeelboekjes? Mijn dochter is over 2 maanden jarig en heeft een leuke naam om een reeks van die boekjes uit te delen, maar ik wil even peilen of ouders dit echt zat zijn of het nog leuk leuk kan zijn
Zoān verwijzing is ook helemaal niet nodig waarschijnlijk, maar dan weet je iig dat die mogelijkheid er is, mocht het echt voor problemen gaan zorgen
Wij krijgen dit niet zo vaak, ben het zelf ook van plan om te doen. Vaak is het prul wat ze toch nog niet kunnen gebruiken (bellenblaas; ze is nog geen 1 en de oudste worden 2). In combinatie met een koekje waar suiker in zit (wat ik ook liever niet aan mān kind geef). Oftewel; vind die boekjes leuk en nuttig.
Eigenlijk best goed. Hebben periode met hormoonzalf gesmeerd dagelijks en toen het goed weg was zijn we dat af gaan bouwen naar 3x per week en andere avonden vaseline. Daarna zijn we helemaal met de hormoonzalf gestopt. Het vlamt nu af en toe weer op n dan smeren we weer met de hormoonzalf tot het weg is en dan weer volgens het afbouwschema. Ons is opgevallen dat het opvlamt als ze met ondergoed aanslaapt en als ze ziek is/heel verkouden.
Staan nog wel onder controle bij dermatoloog omdat ze ook vitiligo heeft, dat begon op de plek vd eczeem maar inmiddels flink uitgebreid. Hebben via dermatoloog 2 zalven geprobeerd en de eerste bleek het beste, die andere kreeg ze juist meer last van.
Wij zijn na een paar maanden van alles met huisarts proberen doorverwezen, ik had snachts regelmatig een huilend kind vd pijn aan mijn hoofdeinde staan inmiddels. Wachttijd bij dermatoloog was een paar maanden, super frustrerend als de middeltje via de huisarts niet helpen en ze zoān pijn heeft steeds. Ik heb toen flink rondgebeld tot 45min rijden voor ons maar overal lange wachttijd. Wachtlijstbemiddelibg via zorgverzekeraar haalde ook niks uit maar heb nav tip van het forum aangegeven bij eigen ziekenhuis of ze wilde bellen als er iemand uitviel, ik ben 9 vd 10 keer heel flexibel met werk namelijk en werd diezelfde dag nog teruggebeld dat er iemand uit was gevallen en we een paar dagen later ofzo terecht konden!
Ja op die manier wel, maar kunnen er uiteraard zelf nog niet mee spelen. Hier in elk geval een overkill aan bellenblaas in huis door traktaties, haha
Ik vind die wolfleece pakken van Engel Natur heel fijn Volgens mij kan je bij de handen en de voeten het dicht- en open klappen.
Pakjes met voetjes worden afgeraden in een draagzak, ik weet niet of je dat weet? Volgens mij omdat er een soort van weerstand kan ontstaan waardoor het niet ergonomisch is (zoiets dacht ik onthouden te hebben). Iig handig om te weten mocht je naar een pakje met voetjes op zoek zijn
Ja, dat is mij bekend, vandaar ook āmet wantjesā zoals ik aangaf. Misschien had ik er zonder voetjes bij moeten zetten
Haha ja, dat haalde ik er even niet uit . Sorry, wilde niet vervelend zijn maar je ziet zoveel mensen die niet ergonomisch dragen (te laag, te grote zak, vooruitkijkend etc) en vaak weten ze dat niet.
Oh, wat goed om te weten! Ik heb ook zoān berenpakje overgenomen van iemand en zag de baby al lekker in de draagzak hangen daarin. Dat gaan we dan maar even niet doen.
Ja wij hebben inmiddels een hele collectie: Boer Boris, Dikkie Dik, Bobbi, Woezel en Pip, Nijntje. Wordt hier wel echt vaak gegeven
Ik droeg mijn dochter in de winter met zoān lekker skipakje erin, mocht je voor iets lekker warms in de draagzak zoeken
Ja, dat herken ik inderdaad. Ik draag zelf met een geweven doek, nu voor de tweede keer onze dochter van 8 weken. Daarvoor ook lang onze zoon gedragen, zo fijn!
Ik zit nu meteen te denken hoe je kind heet aan de hand van boekjes die we gehad hebben. Gonnie of nijntje?
Dikkie?
Het zomermodel viel ruim, deze met voering vallen volgens mij op maat. (Ik had in het aankopen topic een site gedeeld waar je ze met korting shopt nu trouwens, scheelt best)
Hier zit haar naam ergens tussen
Thanks! Ja deze heeft inderdaad een fleece voering, maar als ik jou zo hoor twijfel ik of hij echt winterproof is⦠miss dat ik op safe speel en toch bij het gewatteerde jasje van Zara blijf die ik eerder had besteld. En anders dus op maat bestellen
Voor degene die de uitdeelboekjes/kleurboekjes leuk vind, ze zijn echt heeel erg dun. Je kan er niet met stiften in kleuren.
Ik kreeg die nooit, altijd een knijpfruitje of bellenblaas oid. Zelfs een keer allemaal haribo snoepjes Ik heb zelf ook van die kleine boekjes gedaan met een dierentoeter en een babybiscuit.