Die heb ik ook, op zich prima ding inderdaad maar na een jaar gebruiken is de batterij van de ouder unit echt waardeloos. Dus ik zou deze persoonlijk niet echt aanraden. Maar ervaringen zijn verschillend natuurlijk…
Ik heb niet nanabeebi maar wel een soortgelijke rugzak maar ik vind het zelf niet zo storend met lopen. Vind het fijn dat ik hem ook op m’n rug kan dragen en al die vakjes zo. Ben er super blij mee en m’n vriend vindt het ook een fijne tas
@teddystof wij hebben ook een luvion en die batterij is inderdaad waardeloos. Moet nu constant in het stopcontact anders piept ie dat de batterij leeg is. We hebben exact dezelfde maar dan van AliExpress en die werkt na 4 jaar nog top.
Wij hebben m nu 2 jaar en vind hem heel praktisch. Veel vakken waardoor het geen grote bende wordt waar je niets in kan terugvinden. Wij lopen er niet tegenaan als ie aan de joolz hangt.
Volgens mij heb ik hem hier al eens aangeraden, maar babyfoons van Hellobaby zijn ook fijn! Ik kan het model dat wij hebben niet vinden maar op Amazon staat er eentje van €80 (met camera).
Ik heb deze: Wearable Silicone Breast Pump Accessories | Silicone Electric Breastpump Parts - Breast Pump Accessories - Aliexpress
Zijn volgens mij ongeveer dezelfde als @Feather noemt. De slang van de freestyle flex past daar direct op:
Het is niet heel subtiel, het zijn best ronde cups, dus je hebt ineens echt meloenen in je shirt, maar het werkt wel goed (vind ik) en het is zeker minder open en bloot dan de gewone kolfset van Medela.
Ik merk wel dat ik net iets minder productie heb met deze, dus ik gebruik deze altijd op werk (ik kolf ook regelmatig op plekken waar mensen binnenlopen) en de gewone thuis.
Oh wat fijn, scheelt ook behoorlijk in prijs! Ik verwacht ook niet dat ze subtiel zijn haha, maar ik vind het zo’n gedoe om mijn kolfbeha aan te trekken als ik eens thuis kolf, dat lijkt me op werk helemaal irritant.
Deze zag ik gisteren in de Wibra, kijk hoe leuk! Een mooie tip voor een traktatie voor zomerkindjes. Helaas zijn mijn kinderen in de winter geboren en gaat het voor mijzelf niet op maar misschien heeft één van jullie er iets aan.
Oh wauw!
Weet iemand of de Medela swing dezelfde slangetjes heeft?
Thanks! Ik ga eens kijken
Mijn dochtertje (2 weken oud) is zooo onrustig in de nacht. Gisteravond van 7 uur ‘s avonds tot 4 uur ‘s nachts liggen kreunen, draaien, af en toe gillen Het lijken krampjes te zijn. Mijn zoontje had dit niet, dus geen ervaring mee, maar ik las over pro biotica. Is dit al iets om aan zo’n kleine baby te geven en door de flesvoeding te doen? Iemand ervaring mee? En welke is dan goed?
Mijn 2 weken oude baby is erg verkouden. Hierdoor ook onrustig want ademen gaat lastig. Ik heb puck a baby’s die bij mijn eerste goed hielpen want die was over het algemeen ook erg onrustig maar ik twijfel dus of ik die nu moet gaan inzetten of wachten of de verkoudheid over is.
Ik heb bij mijn eerste een puck a baby gebruikt. Dat hielp erg goed. Maaide veel met d’r armpjes en dat lichte inbaker gevoel vond zij erg fijn. Is dat misschien iets?
Wij hebben probiotica gegeven vanaf dag 5 tot 4 maanden ofzo, daarna vond ik het te duur worden.
Maar kan dus prima bij die leeftijd al! Hopelijk helpt het snel
De slangen die horen bij de Medela symphony passen ook, dus ik denk dat Medela die uitgang van de slang redelijk standaard hetzelfde heeft?
Ik heb ook een horigen chicture, daarvan past de slang ook als je het koppelstukje eraf trekt.
Geven jullie gewone rozijntjes aan klein kind?
Ik bedoel dan gewoon zo’n zak die je bij de bakspullen vindt. Of echt alleen biologische of van die doosjes van kleine keuken/hema etc speciaal voor kinderen.
Mijn dochter is 10 mnd en eet al een tijdje rozijntjes en ik kocht altijd een zak in de supermarkt…. Maar nu denk ik misschien toch beter speciale?
Je kunt toch ook een zakje biologische kopen?
Ik geef het niet want dacht dat dat misschien stikgevaar geeft?
Wij hebben het uiteindelijk alleen gelaten bij de kipkep op z’n buikje als hij last had en hij door het gehuil bij ons zat. Was door het gewicht en de warmte denk ik wel fijn. Misschien kun je dat ook nog proberen, mocht je die in huis hebben? Sterkte, het is zo zielig voor ze
Ik heb een kolf/voedingsbh die heel lekker zit en die ik draag als ik de hele dag kolf. Vond een losse kolfbh aandoen ook heel arelaxt.
Zie je die niet heel erg zitten? Ik heb een soortgelijke beha maar dan zonder de extra laag over het kolfgedeelte en die zie je wel heel goed zitten.