Met lijm kun je die gaatjes dichtplakken, dan komt er geen water in en gaan ze niet schimmelen. Goedkoper dan die Tikiri beestjes en hetzelfde effect.
Goede tips, thanks!
Ik snap heel goed dat je trots bent. Twee uur is ook heel erg lang!
Wij hebben een set van 25 stuks van de goedkopere versie hiervan, gekocht bij de Lidl. Het is een grote hit hier.
Mensen met een Dolly bakfiets! Welke kleur hebben jullie? Ik twijfel tussen
- Copper frame met beige bak (maar is dat copper mooi in t echt?)
- Army frame met beige bak
- Zwart frame met groene bak (maar die heeft iedereen?)
What to do what to do
Groetjes van een bakfietsmoeder
Ik heb er geen één maar vind de bovenste wel het leukste uitzien. Lekker opvallend.
Wij hebben onze dochter voor haar 4e verjaardag zon set met 100 gegeven (van connetix, creative pack) en er diezelfde maand nog bijgekocht (van geld wat ze voor haar verjaardag kreeg, de geometry pack en transport pack). Er wordt hier door allebei (4 en 2,5) momenteel uren mee gespeeld, iedere dag weer. 100 klinkt als veel, maar als ze echt 3D dingen gaan bouwen kom je al snel te kort. De middelste begon vooral met plat bouwen en bouwt nu steeds meer in 3D.
Onze baby van bijna 1 speelt er ook mee, maar dat is meer tegels op elkaar, van elkaar af etc. Dus die zou prima af kunnen met een klein setje.
Ik weet niet precies wat voor sets magnatiles heeft, maar zou toch zeker wel voor 100 of 50 stuks gaan. Ze zal nu misschien nog niet meteen 3D dingen gaan bouwen, dus 50 is wellicht genoeg om het uit te proberen en dan zou je met de feestdagen (als jullie dat vieren) of een volgende verjaardag bij kunnen geven.
Ik heb ‘m met het zwarte frame en beige bak. Zwart/groen vind ik ook leuk!
Zwart met zwart, maar vind ik achteraf wel heel saai haha.
Welk merk beddengoed vinden jullie fijn voor een wiegje en wat ook lang mooi blijft?
Ik wil eigenlijk wat anders dan little dutch…
Ikea, Jollein of Meyco?
Ja maar blijven die na een paar keer wassen ook mooi of gaan ze pillen? Haha dat bedoel ik meer, want lees gemengde verhalen over meyco. En heb zelf voor mijn zoon voor mijn zoon vooral little dutch gebruikt wat gewoon mooi bleef maar wil nu 1 of 2 andere setjes erbij halen.
Prenatal vond ik ook mooi blijven na het wassen. Heb ook veel van meyco en ligt echt aan het item hoe zich dat hield. Hoeslakens vond ik iig vreselijk, gingen heel snel pillen.
Vind de hoeslakens met print van wibra ook heel fijn, die gebruik ik nu veel in de ledikant.
Ikea en Jollein blijven heel mooi bij mij.
Meyco heb ik alleen hoeslakens van, maar die blijven ook mooi.
Mat zwart frame + antraciet gekleurde bak
Ik vind het beddengoed van Koeka heel fijn.
Zara home.
Meyco en Hema, die jersey hoeslakens kan ik eindeloos vaak wassen en blijven goed
Wat vervelend… Ik herken de gedachten niet specifiek tijdens en gericht op de zwangerschap, maar wel angsten en doemdenken in het algemeen. Kun je misschien via de huisarts terecht bij de praktijkondersteuner?
Ik herken dit helaas maar al te goed. Heb een angststoornis en ben nu 33 weken zwanger van ons eerste kindje (5e zwangerschap, dus dat zegt wel iets over mijn angsten denk ik) en heb nog eigenlijk geen moment kunnen genieten. Nipt is bij mij 3 keer mislukt zonder aanwijsbare reden, ik wilde geen punctie (want kleine risico op miskraam), heb zwangerschapsdiabetes, vorige week opgenomen geweest ivm vrees zwangerschapvergiftiging etc etc. Oh en heb ook nog extreme angst om te bevallen en krijg een keizersnede op verzoek.
Angst doet zulke gekke dingen met je. Ik durf soms ook gewoon niet blij te zijn uit angst iets te jinxen. Werk zelf in de gehandicaptenzorg, dus zie ook gewoon te veel wat niet goed kan gaan. En een piekerbrein bijt zich vaak vast in al die kleine kansen. Enorm frustrerend.
Zonder therapie had ik het denk ik niet gered. Het is zo belangrijk om te (blijven) praten over je angsten. Zwangerschap en hormonen zijn zo ingewikkeld. Mijn advies is om echt contact met de praktijkondersteuner en/of de medisch psycholoog in het ziekenhuis te zoeken. Heel veel sterkte de komende tijd! You got this!
Ik kan alleen maar reageren op je laatste alinea: mijn vorige zwangerschap heb ik echt amper genoten. Het was voornamelijk een soort van doorstaan Ik had 0 vertrouwen dat echt een kindje zou komen en dat het goed zou gaan.
Achteraf heb ik van dat gedeelte eigenlijk weinig last. Mijn zwangerschap was niet leuk maar dat hoefde ook niet van mezelf. De hele heisa rond zwangerschappen is voornamelijk wat wij als maatschappij ervan hebben gemaakt.
Wil je hulp gaan zoeken voor je angsten?