Tips, ervaringen & aanraders #8

Wij hebben deze en zijn daar erg tevreden mee. De mouwen zitten ook strak genoeg bij het elastiek waardoor het er eigenlijk niet bij langs komt.

3 likes

Ikea! Vind die ook beter dan Zeeman, dikker materiaal en niet duur!

3 likes

Jolein of konges slojd. Wat dikker materiaal maar wel heel soepel

2 likes

Ikea!

1 like

Done by deer slab. Goed materiaal, makkelijk afspoelbaar, strakke mouw elastieken, 9,99 incl verzenden bij Van Asten

2 likes

Er passen bij ons 2 stoelen op de achterbank. De oudste zit in het midden (was 6 toen baby geboren werd) en we hebben een gordelgeleider van Lifehammer gekocht. Daardoor zit de gordel iets lager en sluit dus ook zonder stoeltje/zitverhoger goed aan. Was 20 euro dus echt een topoplossing

3 likes

Hoe wassen jullie die engel jasjes? Ik heb verder geen :sparkles:wolletjes :sparkles: dus een aparte wolwas kan niet. Of ik zou het jasje alleen in de wasmachine moeten doen maar dat vind ik zonde.

1 like

Dan zou ik hem in een emmer doen met een druppel babyshampoo of-zeep. Dan blijft je :sparkles:wolletje​:sparkles: vast mooi :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik zweer bij Silly billiez. Die zijn niet kapot te krijgen hier.

2 likes

Ik vind het helemaal leuk! Ga ook op zoek naar een mooie plantenbak.

Dan was je toch gewoon wat rompers of sokken mee op het wol programma

9 likes

Dit ja. Ik kan altijd wel wat dingen vinden die ik meewas op het wolwas/handwasprogramma

1 like

Ja goeie, weet niet waarom ik daar zelf niet op gekomen was :joy:

1 like

Het wordt meestal wel schoner als je 't met de hand doet dan met het wol programma. Idd gewoon met wat babyshampoo.

2 likes

Eerst spoelde ik die van de Zeeman gewoon af in de gootsteen. Mijn vriend is ze toen gaan meewassen in de was en ik heb het idee dat ze sindsdien doorlekken.

Misschien een bepaalde coating die dan slijt?

2 likes

Puckababy heeft op hun eigen site 15% korting tm zondag.

3 likes

Bedankt voor het delen. Hier was ik op aan het wachten :smile:

1 like

Ah dat ziet er ook erg goed uit!

2 likes

Onze dochter groeit uit haar badje (van 70 cm lang). We hebben geen geschikte badkamer (en al helemaal geen bad :sob:) of gootsteen om haar in te wassen en ik zoek dus een groter badje. Ik kan maar moeilijk iets geschikts vinden, wat mij wel verbaast eigenlijk. De stokke ben ik wat terughoudend over omdat ik bang ben dat je die vouwen dan voelt. En ik wil er graag een ‘stoeltje’ in kunnen zetten. Iemand een goeie tip?

1 like

Misschien kun je zo’n kuip badje kopen. Waar ze dus rechtop in zitten. Ik weet zo niet een merk, maar iemand anders hier weet vast wat ik bedoel :sweat_smile: