Zag er bij hema één. Maar jouw kindje zit nig niet in die maat denk ik of wel?
Zo’n tuinbroek? Die heb ik voor een tientje bij de Hema gekocht.
Wheat heeft ook mooie pakken voor buiten vind ik
Ja dat snap ik, zou ik zelf ook niet fijn vinden.
Wij hebben een peugot 5008, de 5-zitsversie dus ook lekker veel kofferbakruimte (hij kan ook als 7-zittet). Zijn inderdaad maar handjevol modellen op de Nederlandse markt waar je echt 3 volledige stoelen achterin hebt. Wij hebben de auto er destijds ook niet op uitgezocht, maar komt nu wel mooi uit haha.
Beetje late reactie misschien maar vind echt belangrijk onderwerp. Het kan echt gevaarlijk zijn om een autostoel te gebruiken, waarmee een verkeersongeval is gebeurd. Soms zie je op het eerste gezicht niet wat, maar heeft de constructie van de stoel wel echt een flinke klap gehad, waardoor deze het kindje echt niet meer goed kan beschermen. Ik weet niet of @Willy hier beroepsmatig mee te maken heeft, ik wel. En je zult je verbazen over hoeveel mensen een aanrijding hebben en wat dit kan doen met ook de binnenkant van de auto en bijvoorbeeld autostoelen.
Wij gaan daardoor ook voor een 7 zitten. Ik ga mijn kleine (nog geen meter) 4 jarige niet in alleen een gordel op de achterbank zetten opweg naar Texel of zuid Frankrijk ofzo… dat lijkt me qua slapen en zitten tussen die twee lompe stoelen ook echt niet comfortabel…
We hebben de 5008 waar @Suikerklontje hetnover heeft ook proefgereden en overwogen, maar trekgewicht is niet voldoende voor een caravan. Anders was dat m geworden!
Kijken nu naar de Kia Sorento of Skoda Kodiaq. En dan dus de oudste helemaal achterin, en de jongsten op de “midden rij”.
Volgens mij is er ook Citroën met 3x een stoel / 3x isofix op de achterbank! (Maar was weer trekgewicht gedoe bij ons)
Niet dat er al een derde is maar een nieuwe leaseauto is voor 4-5jr dus we wilden wel hierop uitkiezen. Want in die 4-5jr hopen we wel met 3 kleintjes te zijn
Onze baby maakt tijdens het drinken aan de fles vaak een klakkend geluid en de lactatiekundige zei dat het minder kan worden als we een fles gaan gebruiken met een smalle speen ( hebben nu brede fles met brede speen). Heeft iemand dit ooit ook gehad en werkte de fleswissel? Wil liever niet iets kopen als het toch geen verschil gaat maken haha
Deze is echt heel leuk! Ik hou ook echt van lila
@Solsikke wij hebben zoiets als deze en dan van de Zara. Die had daar ook veel kleurtjes van afgelopen winter!
@Ovenschaal nog dank voor de tip van het wekkertje trouwens! Het werkt hier echt wonderbaarlijk goed. Ik heb een klein digitaal kookwekkertje met knopjes en laat hem dan zelf op start drukken. Ik zei bijv. vanmorgen ‘kom we gaan aankleden’. Wilde ie niet, hij wilde nog met de trein spelen. Ik zei ‘ok, nog 2 minuutjes met de trein, en dan gaan we echt aankleden’. En als het wekkertje dan af gaat loopt hij meteen mee. En dit is bijna iedere keer nog zo gebeurd, echt een goede tip haha!
Wat super handig! Dit lijkt mij ook wel wat, omdat ze hier niet in kunnen gaan zitten, werd helemaal gek van al dat zand.Hoe dekt ze dit af?
Hoe hebben jullie een goede bekkenfysio gevonden? Kies je er dan een die lid is de Nlse vereniging?
Ik wil een andere fysio, maar alle leden van de vereniging zitten of best ver of ze werken in het zkh en dan moet je een verwijzing hebben lijkt me.
Er zijn in mijn buurt wel bekkenfysio’s die geen lid zijn, zijn die wel ok dan?
Weet iemand waar je zo’n indoor trampoline kan halen die er ongeveer zo uitziet als wat josh v heeft?
Of hoe heet dit?
Ik denk dat het deze is maar dan in een andere kleur
Oh het is Josh V, ik had kunnen weten dat het een prijzig iets is .
Ja vind wel vreemd dat ze niet de beige kleur heeft!
Die site heb ik gebruikt, maar alle fysio’s in mijn directe omgeving zijn daar dus niet bij aangesloten. Krijg suggesties in zkh en de thuiszorg of verder weg, niet echt nuttig. En ik woon in een stad, had wat meer verwacht.
Ben al eerder geweest bij iemand die niet aangesloten was en die werd wel gewoon vergoed, dus dat is geen probleem. Vk zou ik nog wel even kunnen informeren ja!
Oei, geen idee hoe ze het dichtmaakt. Misschien gewoon met een plank? M’n kind vindt het inderdaad ook leuk en heeft daarna niet o-ver-al zand.
Ik had het ook aan mijn vk gevraagd, die gaf toen 3 opties in de buurt waar zij goede ervaringen mee hadden en ook wat informatie (bij x is er een lange wachtlijst, y is een leuk persoon, etc). Die fysios had ik online helemaal niet gevonden dus ik was erg blij met deze info.
Weet iemand wat nou echt een goede deal is qua korting van de fotoboeken van kruitvat? Ik heb er eentje gemaakt voor het eerste jaar van mijn dochter, maar wil even wachten op een goede aanbieding. Ik zie nu 25% korting maar naar mijn idee is er bijna altijd wel iets van korting. Is het waard om op een bepaalde aanbieding te wachten?
Heeft iemand nog tips voor goede vreetjurken (slab met lange mouwen)?
Ik had een aantal van de Zeeman maar die lekken nu alkemaal door of ze van vloeipapier zijn. We hebben ze een aantal keer gewassen, misschien ligt het daar aan? Kind is ook wel een notoire knoeierd…
Wij hadden eerst die van Hema, maar dat elastiek lubbert snel. Nu een van de IKEA in gebruik en die vind ik wel fijn. Sluit beter aan en heeft ook een opvang randje aan de onderkant.