Wat te eten vond ik altijd het allerfijnste cadeau! Sowieso na een bevalling altijd heel welkom.
Misschien iets praktisch, zoals een pan eten, of even de badkamer schoonmaken, hele huis stofzuigen oid?
Cadeaubon voor een massage (en misschien erbij dat jullie oppassen als ze daar is)
Ik vond het heel fijn dat een vriendin wat te eten meenam en wat kleine klusjes deed, zoals de afwas en wat kleren opvouwen.
Dit inderdaad. Of er even voor zorgen dat ze lekker kan douchen of een uurtje kan slapen.
De oudste een keer meenemen op pad. Zodat je vriendin even wat meer de handen vrij heeft.
Oh ja, even kunnen douchen of slapen is inderdaad ook heel fijn!
Kijk, aan deze concrete tips heb ik wat!! Bedankt allemaal
Ik heb zelf ook een postpartum depressie gehad en wat mij hielp was als mensen ons kwamen helpen. Eten koken, even iets opruimen of schoonmaken, de baby of oudste 2 even overnemen. Als ik me even kon terugtrekken zonder baby was dat heel prettig.
En verder vooral een luisterend oor zijn. Geen adviezen geven, hoe goed bedoeld ook.
Welke zonnebrand gebruiken jullie voor je kinderen?
Ik schrok een beetje van de huidige prijs van mijn favoriete Nivea flesje. Toen zag ik bij de Lidl zonnebrand, dacht dat dat wel code kwaliteit wat, maar volgens een rondje Google heeft dat allemaal slechte ingrediƫnten
Kruidvat eigen merk met die paarde dop. Spray of gewoon smeren. Die spray werd toen onze oudste werd geboren erg goed beoordeeld door consumentenbond.
Lidl is van Cien toch? Zal zo eens inloggen wat nu de resultaten zijn bij Consumentenbond. Er is er volgens mij ook 1 van Action die er goed uit kwam.
Ja dat is gewoon ziek die prijzen van zonnebrand. Het is wel vaak in de aanbieding bij kruidvat, maar dan vaak 1+1. Vind zwitsal het fijnste, maar ook erg duur.
Ik heb nu een tube factor 50 voor kinderen van de hema. Die was 8,50.
Ik had Cien sun spray factor 30 gekocht, oranje flesje.
Fijn als je even wilt kijken al kijken ze daar puur naar de werking tegen verbranden denk ik?
Niet of er ingrediƫnten inzitten waar meer kans op huidirritatie is.
Was volgens mij wel zoān website waar ik op terecht kwam, waar niets goed is behalve als je je inwrijft met pure ingrediĆ«nten vers geplukt uit de jungle
Wij hebben die van Biodermal Kids. Koop ik alleen in de 1 + 1 want wat een prijzenā¦
Jetske Ultee
Etos kids!
La roche posay anthelios, ook niet de goedkoopste maar deze laat geen witte waas achter wat voor een getinte kind wel fijn is.
Wat is een fijne uv tent voor op het strand? Die van babymoov is te klein. Liefst 1 waar een volwassene ook erin kan zitten.
Ik word echt woest van die zonnebrand prijzen! In het buitenland is het veel goedkoper, bijvoorbeeld in Frankrijk is zoān spray van Garnier bijna een derde van de prijs in NL. Echt bizar dat iets wat gewoon noodzakelijk is zo mega duur is geworden
Iemand ervaring met zoān trunki koffertje, past daar beetje wat in qua kinderkleding of is dat meer dat je er voor 1-2 dagen kleding in krijgt?
Zon ding dus waar ze ook op kunnen zitten
@morange vd kinderversie zie ik alleen factor 50 van Cien. Zowel de spray als de creme krijgen puntenaftrek voor ābepaalde ingrediĆ«ntenā en komen daardoor op een 6,3 uit. Bescherming scoren ze beiden goed! Zit nu tijdens kolven op telefoon te kijken, kan nog wel even op laptop kijken later vandaag dan is het ook wat makkelijker delen.
Iemand postte hier of in het andere topic eerder deze week ook over die p20, die komt als beste uit de test bij de Consumentenbond trouwens. Sunscreen original spf30. Wel duur.
Decathlon heeft verschillende goeie opties