Hoe geef je groenten? Puur groente of echt warm eten? Hier ging de meid doorslapen toen we bewust wat calorierijker eten gaven. Dus pindakaas op brood, volvette griekse yoghurt na het eten, wat olijfolie of boter door haar hapje. Wel balen zeg als hij wel doorgeslapen heeft
Warm eten inderdaad, met voornamelijk groenten. Vaak een mix van 1 of 2 soorten groente met koolhydraten en dan soms met mager vlees/vis/ei…
Ja, dat is het rotte, hij heeft het wel gedaan. De reacties zijn gemengd en blijkbaar ben ik gewoon verwend met het slaappatroon van mijn oudere kind en hetgeen mijn zoontje eerder deed.
De tijd zal het uitwijzen en als het echt zo hoort te zijn dan doen we het er mee
Ja zwaar hè! Ik heb dit ook en baal dat ik er niet eerder over na heb gedacht haha, was zo gefocust op dat voorzitje. Ik weet niet welke fiets je hebt maar ik heb de Cortina e-common family en het is even handigheid erin krijgen. Ik zet m’n voet achter de standaard en trek hem dan aan de beugel die onder het zadel zit op de standaard. Ik heb inmiddels ook een mand voorop gezet om het gewicht een beetje te verdelen, dat helpt wel iets maar maakt de fiets ook nóg zwaarder.
Die fiets heb ik ook inderdaad. (Ik heb ook een Gazelle Bloom getest waarbij de accu in het midden zit, omdat ik had gelezen dat dat fijner was met twee kinderen erop, maar ik vond die fiets stukken minder fijn fietsen dan deze.) Voorzitje lukt niet meer nu ik zwanger ben dus vandaar dat we alvast voor een achterzitje zijn gegaan. Ik ga het proberen op de manier die jij beschrijft. Ik vind het ook wel irritant trouwens dat het achterzitje eraf moet om de accu eruit te halen, dat hadden ze ook wel eerder mogen zeggen. Verder superblij ermee!
Een andere standaard erop laten zetten?
Wanneer haal jij de accu er uit dan?
Ik heb een Giant, maar heb in alle jaren dat ik hem heb nog nooit de accu eruit gehaald.
Onze fietsen staan het hele jaar door buiten en het is beter om de accu binnen neer te leggen als het koud is.
Ik denk toch echt dat het een fase is. Zou niet teveel rommelen met zijn dutjes, je schema ziet er goed uit
@Handtas @Huismus Ik heb net even gekeken en het lukt toch wel gewoon om hem er uit te halen met het stoeltje erop, ik snap niet zo goed waarom ze in de winkel zeiden dat dat niet kan. (Ja je moet een beetje friemelen maar alles beter dan dat zitje er steeds af en op)
Oh meen je! Ik laad hem op met de accu in de fiets, maar moet altijd het zitje eraf halen om de stekker erin te kunnen doen. Ik heb na goed een jaar ook al een nieuwe standaard gekregen, denk doordat het zo’n gedoe is om hem op de standaard te krijgen. Maar verder wel een hele fijne fiets inderdaad!
Ik moet bij de ebike ook het achterzitje eraf halen om bij het slot of het laadpunt te kunnen. Heb overwogen om een gat in de beenkappen te boren ter plaatse van het slot maar aan de andere kant klik ik het yepp zitje zo los en het beschermt tegen accu dieven
Ik wil hier graag nog even op terugkomen! Onze dochter is ondertussen 1 jaar geworden en we hebben haar sinds een week op haar eigen kamer gelegd, in haar vloerbed dus. Ik kan dit echt zo hard aanraden opeens! Wij hebben gewoon al een volledige week kunnen uitslapen.
Ze kruipt gewoon uit haar bed en begint te spelen. Geen idee hoe lang ze precies slaapt (misschien speelt het ook wel mee dat ze nu alleen ligt en dus onze geluiden niet hoort), maar het feit dat ze gewoon uit haar bed kan en zich kan bezighouden is gewoon ideaal voor ons.
Enige waar ik nog wat over twijfel is haar slaapzak. Die zit nu wel wat in de weg wat frustrerend kan zijn dus misschien schakelen we wel over naar een slaapzak met beentjes, of gewoon een dikke pyjama of zo.
3 dagen later haha, maar de mijne speelt ermee vastgeplakt op een dienblaadje. Deze ligt op zn schoot in de auto. Als hij valt is het makkelijk om even achterlangs me te grijpen en weer aan te geven zonder achterom te hoeven kijken oid
Ik twijfel over de Todl omdat kindjes misschien vooruit gaan hangen om langs de hoofdsteun te kunnen kijken?
Hebben ze daar iets over gezegd?
Nee heb ik niets over gehoord, maar ook niet actief naar gevraagd/aan gedacht om eerlijk te zijn. De beoordelingen zeggen wel dat kindjes “matig” zicht hebben naar buiten, maar dat was niet anders voor een vergelijkbare maxicosi dus heb dat genegeerd in alle eerlijkheid.
Dit is de vakantiehit! Paar maanden terug gekocht bij de action en toen vond ze er niks aan. Maar nu speelt ze er de hele tijd mee :). (dochter is 14maanden)
Wat is het?
Een pop it, maar dan van hard plastic met maar 5 van die balletjes die kunnen poppen.
Door het harde plastic kan ze ermee overweg.
Ohh, dat zou hier ook wel wat zijn! Dank je
Ik ben opzoek naar een leuke pop(penset) (voor een jongen). Niet al te duur omdat ik niet zeker weet of hij er echt mee gaat spelen. We willen het geven als zijn broertje of zusje er is zodat hij ook een beetje mee kan doen. Ik zag een setje van Little Dutch maar dat is meer een knuffelsetje.
Daarnaast word hij binnenkort 2, ben aan het nadenken over een cadeau voor hem. Hebben jullie leuke ideeën ? Ik dacht aan een berg fietsje maar we hebben ook al een trybike staan ik zie het alleen wel meer voor me dat ik t Berg fietsje meeneem naar t bos tov de trybike. Iets anders actiefs is ook leuk, we hebben bijv een grote tuin, en het hoeft niet in die prijsklasse te zijn, mag ook wat goedkoper!