Heel goeie deal!!
Jaaa mega blij mee! Van kennissen dus echt een gelukje. Moet nog 20 weken maar kon het voor deze prijs echt niet laten!
We gaan over twee weken op vakantie, we zullen veel bij het zwembad zitten. Ik wilde waterschoentjes kopen ivm uitglijden maar ze heeft ook nieuwe crocs nodig. Zijn die ook te gebruiken als een soort waterschoen?
Ik denk dat je met crocs niet kan zwemmen? Valt dat niet uit? En of het mag van het zwembad betwijfel ik ook .
Die Waterschoentjes (Slipstop) kan je gewoon het water mee in enz. Wij hadden ze dit jaar voor hĆØ teerst en ideaal!! Na 4.5wk waren ze wel echt op en versleten
Is het een stokke limas draagzak? Of heeft die een verhard rugpand (oude stokke). Want die laatste wordt niet echt aangeraden om mee te dragen.
Koop slipstops! Echt ideaal.
Ik heb de stokke newborn set maar ook een wipper. Ik heb een Baby bjorn voor een goede prijs op marktplaats gekocht! Daar worden ze heel veel aangeboden.
Mijn baby is er nog niet maar op mijn werk gebruik ik de stokke newbornset ook heel vaak! Merk echt dat kindjes het ook wel fijn vinden om hoog te zitten en alles goed te kunnen zien.
Het is de Stokke Front Carrier
Iemand tips voor leuke badspeeltjes die niet kunnen gaan schimmelen van binnen? Haar badeendje is echt walgelijk van binnen, bah.
Ik heb van Playgro van die baddiertjes, die zijn dicht dus gaan ook niet schimmelen en hebben leuke felle kleurtjes. En van janod een ook diertjes die je tegen de bedrand of wand kan plakken, vindt mijn kind ook helemaal leuk.
Ik zou die om eerlijk te zijn niet aanraden om te gebruiken.
Een verhard/gevoerd rugpand is niet ergonomisch omdat de rug van je kindje dan niet in de natuurlijke houding kan zitten. Ook biedt de draagzak niet de juiste knie tot knie ondersteuning voor een kind.
Sowieso is face forward dragen iets wat heel erg afgeraden wordt.
Er zijn een hoop andere draagzakken (ook goedkopere, en veel goed via vinted te krijgen) die wel geschikt zijn om te gebruiken!
Ahh goed om te weten!
Ik heb deze voor ā¬20 over kunnen nemen. Ik weet niet of ik überhaupt mijn kindje zou kunnen dragen (rugproblemen) en het duurt nog 20 weken (hahaha) tot hij geboren wordt. Voor die ā¬20 wil ik proberen of ik het kan dragen qua gewicht en dan wil/kan ik investeren in een betere
Heeft iemand hier trouwens ervaring met die neusspreiders voor als je gaat slapen? Zag dus dat Mascha dat tipte in een van haar videoās en had zelf vorige keer tegen het einde van mijn zwangerschap altijd dat ik wakker werd met zo een gevoel dat ik niet kon ademen. Dus ben benieuwd of dit daar eventueel tegen zou helpen.
Ah snap ik! Mocht het bevallen (haha), dan is 't wel zo dat een ergonomische drager ook bij jou voor minder rugpijn zorgt (net zoals een drager waarbij een consulent meekijkt zodat het voor beide comfortabel is). Eventueel kan je ook naar een stretch draagdoek kijken tzt. Dan moet je wel knopen maar daar kan je ook gewoon mee op de bank zitten enzo. Je hebt idd nog alle tijd! En alles is tegen die tijd ook zo in huis.
Ik heb 't wel een tijdje pittig gevonden voor mān rug. Maar daarna weer even niet. Weet niet helemaal waar het toen aan lag want ik knoopte wel goed.
Toevallig vorige week een wandeling van 2 uur gemaakt met dochter op mān rug, was toen erg trots op mezelf haha.
Ik had toevallig gisteren het forum doorzocht naar badspeeltjes tips voor op het verlanglijstje. Omdat we een stokke flexibath hebben, heb ik geen grotere dingen opgeslagen.
- Tikiri badspeeltjes hebben geen gaatjes. Bij de Zeeman zag ik pas ook leuke speeltjes zonder gaatjes.
- Stapelbekers of bademmertjes met gaatjes (we hebben zelf gewoon die van Kruidvat voor in bad)
- Badboekje
- Beestje dat je op kan draaien en dan peddelt
- Janod basketbal badspel
- Magnetische blokken van blockaroo
- Janod bad memory
Ik zat ook te scrollen in de badspeelgoed categorie van ilovespeelgoed.nl , zag daar ook veel leuke dingen!
Nog geen eigen ervaring want mijn kind gebruikt alle speeltjes nog als beker, bleeeh. Ze heeft bademmertjes en zoān bootje die je als pak van 4 oid hebt bij de action (? Dacht ik, dit was een traktatie).
@JeMoeder hier is het bad boek een hit, en sinds kort een gietertje ook.
Dit is bathgoals
En je moet even een paar x op view more drukken maar dan zitten er wel echt leuke dingen bij. Wij hebben nu zoān schuim walvis gekocht (van een ander merk, janod ofzo?)
Haha ik heb ook een stokke flexibath, want alleen een douchecel in onze badkamer. Maar hier zijn stapelbekers met gaatjes erin ook wel een hit in bad! Ik wil haar alleen dus ook wat anders aanbieden.
Nu op haar 1e verjaardagsverlanglijstje gezet nav de tips: die playgro baddiertjes, de letters/cijfers van janod (kunnen vast op de tegelmuur wel plakken) en een magisch badboekje van janod.
Die plak dingen voor aan de muur hebben ze nu ook bij zeeman. Ze hebben een vissen set en eentje met dinoās.
Ik wil dit dan meteen kopen maar ik heb al een set van kikker (die ik stom vind maarja mān kind boeit het niet)