Is er iemand wel eens in de huisjes van Dierenbos geweest? Zijn ze netjes/schoon? Is t park leuk
Eerste 24u is handkolven beter dan een elektrische kolf. Die paar druppels die er dan uit komen raken dan niet verloren in het apparaat. En betere opbrengst om met warme handen te stimuleren dan een apparaat.
Haha sorry kom ik weer ;).
Wij zijn er afgelopen jaar geweest met mijn ouders en mijn zusjes gezin. Waren prima huisjes en ons huisje was ook schoon voor wat je zou verwachten van een vakantiepark.
Ik vond zelf wel heel leuk hoe ze het allemaal geregeld hadden met de dieren, mijn neefje vond dat echt heel leuk.
We waren er wel niet in het hoogseizoen dus mogelijk scheelt dat met drukte en wordt er beter schoongemaakt
Vond het iig een bijzondere ervaring, zoveel verschillende handen aan mijn lijf, haha.
Ik heb Google nest en dat idd ook op de tablet (Home app). Oppas download die app eventueel en ik voeg ze met hun emailadres toe aan het huis. Dan kunnen ze de camera openen. Daarna kun je ze weer verwijderen van het huis.
Oh ik weet nog zo dat ze boos werden op mān man dat hij met de baby op zich op de slaapbank in slaap was gevallen want die slaapbank stond onder de ventilatie schacht!!! De nacht erop heeft mān man dus in een harde stoel gezeten omdat we als de dood waren dat ze ziek werd van die ventilatie.
Ik heb ook met haar op me geslapen en met die bedhekjes omhoog de 2e helft vd nacht (nadat ze dus boos op hem waren geworden).
Ze bleef toch muisstil liggen en ik was zo moe dat ik ook halfzittend wel sliep. (ik was zo moe dat ik denk ik ook staand nog geslapen had ).
Oude telefoon plus tablet gebruiken
Wij hebben t voedingskussen als een soort nestje tussen ons in, hier ligt onze dochter van 8 weken op ( ipv in een babynestje waar ze evt tegen de rand aan zou kunnen komen.) Werkt bij ons goed.
Ik heb zelf wel een vraagje en weet niet zo goed wat te doen, ben bij de gynaecoloog, verloskundige en bekkenfysio al geweest en die hebben allemaal inwendig gekeken, ook kraamzorg natuurlijk.
Het voelt alsof er iets uit mijn vagina komt als ik sta/loop.
De bovenstaande zorgverleners zien niets of zeggen dat het erbij (kan ) horen qua herstel ivm verschillende rupturen en een knip en baby van meer dan 4kg. Echter als ik google wijst t op verzakking.
Ik heb geen klachten bij onlasting/plassen of pijn in rug/buik/liezen.
Ik merk echt dat t mijn dagen beheerst. Bekkenfysio is ingeschakeld ben nu 1 keer geweest en as week weer, volgens mij gaat ze dan ook dieper vaginaal onderzoeken.
Herkent iemand dit?
Ja ik heb dit ook gehad, datzelfde gevoel (althans, het voelde voor mij zoals jij t nu beschrijft), maar had het wel alleen met lang(er) lopen. Na een half uurtje denk ik? Bekkenfysio zag en voelde (inwendig) ook niets. Ze zei toen ik mān zorgen uitte: realiseer je dat je niet Ć”l 8 weken geleden bevallen bent, maar pĆ”s. Na wat oefeningen (maar eerlijk, heb ik weinig echt gedaan) ging het na verloop van tijd over. Denk na 4 maanden?
Ik herken dit helemaal. Beiden kindjes waren hier 4 kg+ en bij de tweede had ik dit gevoel meteen. Hier was ook geen verzakking te zien, maar alsnog raadde de bekkenfysio oefeningen aan. Na 3 maanden was het al een stuk beter en uiteindelijk na nog wat maanden helemaal weg.
Ik sluit me aan bij het bovenstaande, je bent pas 8 weken geleden bevallen. Ik zou niks forceren maar vooral aangeraden oefeningen oppakken en voorzichtig zijn met zwaar tillen en grote inspanning.
Ik herken dit ook wel, bekkenfysio zei bij mij dat herstel van je bekkenbodemspieren 9 maanden duurt, en als je borstvoeding geeft begint het herstel eigenlijk pas als je stopt, tot die tijd blijven die spieren/banden slapper. Ik geef nog steeds borstvoeding, maar dat gevoel is wel weggegaan na een maand of 6(?), en werd daarvoor al minder.
Ik wil graag 3 (!) isize autostoelen kopen (voor kleuters) maar die prijzen heeft iemand hier een stoel van een merk anders dan britax/maxicosi/cybex?
Dankjulliewel dames. Ik merk dat ik onwijs onzeker hierover ben, ook omdat ik er niks over heb gehoord van anderen en omdat dit mijn eerste vaginale bevalling was na 2 keizersnedes, toen had ik dit gevoel niet.
Ik ga proberen me niet al te druk te maken, maar ik merk gewoon dat ik steeds google etc.
Thanks!
Ik heb een bebeconfort stoel, ik heb nooit een andere gehad dus ik kan niet vergelijken, maar ik ben er dik tevreden over. Scheelde best wat in prijs met de maxicosi-stoelen die dezelfde opties hadden geloof ik.
Over autostoeltjes gesproken, wij zijn hier langs iemand geweest en die heeft een āfittingā gedaan. En daar zijn we blij om want het autostoeltje van de peuter bleek absoluut niet goed geĆÆnstalleerd te zijn. Maar is er zoiets ook in Nederland? Iemand die kan checken of een autostoeltje goed geĆÆnstalleerd is? Ik heb het op Google proberen te zoeken maar daar vind ik niks. Ik vind het wel een fijn idee om te weten of zoiets 100% goed is.
Ik herken dit gevoel ook. Bij mij is het nu wel weg (na 9 weken). Ik ben vrij snel veel gaan wandelen en denk nu achteraf dat ik iets rustiger aan had moeten doen. Heb soms ook nog wel last van mijn bekken dus ik ga binnenkort ook wel een afspraak maken met de bekkenfysio. Ik werd er ook heel onzeker van en was ook bang dat het gevoel voor altijd zou blijven. Maar je bevalling is nog zo kort geleden!
Ik heb dat gevoel ook gehad (knip, geen ruptuur en baby was ruim onder de 4 kilo) en nog best wel een tijdje na bijvoorbeeld een lange wandeling. Sowieso zeiden zowel mn verloskundige als gynaecoloog toen ik het aankaartte bij de 6 weken controle, dat dat echt te vroeg was om al iets te kunnen zeggen over verzakking. 8 weken lijkt me dan ook nog steeds vroeg. Ik heb ergens tussen 3 en 4 maanden laten checken omdat ik weer wilde sporten en ik had geen bekkenbodemklachten en ook geen verzakking (en ook geen klachten die daarop zouden wijzen).
Heb na een jaar nog steeds maar wel in veel mindere mate dat het āandersā voelt dan voorheen na intensief sporten. Zou het sowieso laten checken als je het over een paar weken nog hebt maar geef het herstel van de bevalling ook even de tijd!
@Vloeistof ik ben idd ook snel veel gaan wandelen en had ook het idee dat het daarmee te maken had. M
Ik heb er nog nooit van gehoord en kan me met isofix haast niet voorstellen dat je het verkeerd installeert.
Volgens mij is dat of niet goed of wel haha
Of bedoel je bv met gordels een maxi cosi vastmaken?
Nee idd, je hebt dan ook allemaal schuifjes die van rood op groen gaan als extra check.
Dankjewel voor je reactie. Ik ga nu wel wekelijks naar de bekkenfysio. Hoop dat t bij mij ook zo verloopt als bij jou en de andere dames!