Shit wij zijn ook slachtoffer van deze Gansjesgate haha.
Heb zelf nog een extra bij ons Etos gekocht een paar maanden geleden, misschien dat ze hem daar nog hebben.
Is die stapelstein set nou echt het geld waard? Ik zie het vaak voorbij komen hier, maar snap eigenlijk niet goed wat er nou zo leuk aan is
Ik heb de ali express versie, maar kan niet zeggen dat ze er echt heel veel mee spelen…
Ligt ook heel erg aan je kind. Mijn zoontje kan zijn fantasie heel goed kwijt in open eind speelgoed dus hier zijn ze wel een hit. Hij bouwt er torens mee, maakt een parcourtje, gaat er in zitten, gebruikt het om blokjes te sorteren etc. Vind het ook fijn dat ze gewoon mee kunnen naar buiten zonder vies te worden of verkleuren door de zon.
Echt het geld waard: nee.
Oké, ik weet genoeg Bedankt voor jullie reacties! Ik laat het maar even aan me voorbij gaan. Ze kan er bij de opvang ook al mee spelen, dus misschien beetje dubbelop dan sowieso.
Ik vind van wel. Hij speelt er veel mee, wordt veelzijdig gebruikt, vaak ook als zitje om bij de salontafel te zitten. Torens bouwen, dingen onder verstoppen, erover heen lopen, het als bakje gebruiken tijdens spelen, autobaan, op het hoofd zetten. Naja elke keer wel weer iets nieuws verzonnen.
En echt goede kwaliteit. Het gaat niet kapot of wordt lelijk. Dus waarschijnlijk kun je het ook voor een goede prijs uiteindelijk doorverkopen.
Helaas, ze hebben geen voorraad meer en kunnen ook niets meer bestellen
Als jullie nu naar buiten gaan met de wandelwagen (18 graden en zon) wat trekken jullie dan aan? Ik heb zo’n warme zak er in, dus een wollen jasje erover voelt beetje too much, is dan alleen een mutsje voldoende?
Dat ligt echt aan je baby, maar ik vond dat ook altijd heel lastig. Ik zou gewoon alles klaarleggen en even afwachten. Je kunt altijd een extra laagje meenemen onderin en dan zo nu en dan even het nekje checken. Zou niet al te warm beginnen.
Die van mij is wat ouder al 6mnd. En heb deze dagen de “zak” eruit gehaald en gewoon zijn kleertjes die hij al aan heeft + licht jasje en nog een luchtig dekentje. Maar heb toen al snel zn jasje uitgedaan en dekentje af want hij kreeg een zweterig nekje (nekje voelen vind ik wel goed werken om te kijken of je kindje het warm heeft). Ik heb nooit de kinderwagen opgemaakt zoals een bedje eigenlijk. Vond zo’n maxi cosi zak erin wel handig met dat koude weer, en nu het mooier weer wordt is mn kind ook al groter en heeftie minder laagjes nodig.
Ik had vandaag alleen zijn teddy jasje aan gedaan (maar is volgens mij al te warm), en een dun dekentje over zijn benen. Vind het ook lastig inschatten .
Het is snel warm in zo’n wagen omdat je helemaal uit de wind ligt. Toen het buiten vroor had ik mijn baby in zo’n soortgelijke slaapzak, een winterjas en een muts en het bleek in zijn slaapzak 25 graden dus ze hoeven minder aan dan je denkt. Ik doe nu een lentejasje open aan en deze slaapzak alleen een beetje over z’n benen dichtgeritst en zelfs dan is t soms nog te warm.
Nu is jouw baby klein en ook licht dus die moet nog hard werken om zichzelf warm te houden. Maar een dun jasje in deze slaapzak lijkt me prima.
heb je een link?
Ik zie degene die ik heb niet meer op de site, maar het lijkt hierop:
Ik heb wel minder betaald. Ze zullen er wel af zijn gehaald vanwege de giftig dampen
Dankjewel voor het navragen!
Ik heb het gevoel dat onze dochter een aardig warmbloedig kind is, maar wij doen met dit weer alleen nog een jasje aan, verder geen dekentjes of mutsjes meer. Ik denk zelfs dat ik met 18 graden ook het jasje nog weg zou kunnen laten aangezien het bij ons binnen 19 graden is
Ik neem nog wel voor de zekerheid een dekentje mee, mocht ze het toch koud krijgen.
Welk spul werkt goed bij waterpokken? Ik gebruikte de laatste keer kidsclin maar dat is aleeer 6 jaar geleden dus wellicht is er iets beters? Zag ook dr Leenarts maar elke waterpok aanstippen is niet te doen
ik las hier ooit de tip om een havermoutbadje te maken en dat werkte destijds bij mijn kind heel goed.
Havermoutbadje inderdaad en ik vond de crème van Donttellmum heel fijn. Hielp goed tegen de jeuk en verkoelend tegelijk.