Ik had vandaag alleen zijn teddy jasje aan gedaan (maar is volgens mij al te warm), en een dun dekentje over zijn benen. Vind het ook lastig inschatten .
Het is snel warm in zoân wagen omdat je helemaal uit de wind ligt. Toen het buiten vroor had ik mijn baby in zoân soortgelijke slaapzak, een winterjas en een muts en het bleek in zijn slaapzak 25 graden dus ze hoeven minder aan dan je denkt. Ik doe nu een lentejasje open aan en deze slaapzak alleen een beetje over zân benen dichtgeritst en zelfs dan is t soms nog te warm.
Nu is jouw baby klein en ook licht dus die moet nog hard werken om zichzelf warm te houden. Maar een dun jasje in deze slaapzak lijkt me prima.
heb je een link?
Ik zie degene die ik heb niet meer op de site, maar het lijkt hierop:
Ik heb wel minder betaald. Ze zullen er wel af zijn gehaald vanwege de giftig dampen
Dankjewel voor het navragen!
Ik heb het gevoel dat onze dochter een aardig warmbloedig kind is, maar wij doen met dit weer alleen nog een jasje aan, verder geen dekentjes of mutsjes meer. Ik denk zelfs dat ik met 18 graden ook het jasje nog weg zou kunnen laten aangezien het bij ons binnen 19 graden is
Ik neem nog wel voor de zekerheid een dekentje mee, mocht ze het toch koud krijgen.
Welk spul werkt goed bij waterpokken? Ik gebruikte de laatste keer kidsclin maar dat is aleeer 6 jaar geleden dus wellicht is er iets beters? Zag ook dr Leenarts maar elke waterpok aanstippen is niet te doen
ik las hier ooit de tip om een havermoutbadje te maken en dat werkte destijds bij mijn kind heel goed.
Havermoutbadje inderdaad en ik vond de crème van Donttellmum heel fijn. Hielp goed tegen de jeuk en verkoelend tegelijk.
Kidsclin mousse en havermout badje.
Wij vonden ook die van donttellmum heel fijn. Zelf ook nog een tijd gebruikt bij hele erge jeuk op mijn rug en die verlicht iig echt de jeuk.
Heeft hier iemand de ombouwbare step van de Lidl? Lijkt een beetje te goedkoop om niet binnen een maand kapot te zijn.
Ik zoek een step/fiets waaraan een handvat bevestigd kan worden voor een kind van 1,5. Omdat we binnenkort met een baby erbij zijn lijkt het mij wel handig om voor kortere uitstapjes haar te laten fietsen, maar dan liefst met een handvat want ze luistert natuurlijk amper als we haar zeggen welke richting ze uit moet. Dus mocht iemand een aanrader hebben?
Wij hebben deze, wij zijn daar wel tevreden over.
Ik heb nu ook een driewieler van Puky met duwstang, heel fijn om een beetje bij te kunnen sturen en supergoede kwaliteit. maar denk dat die voor een kindje van 1,5 wel groot is.
Ongevraagde tip, maar koop ook een duowagen. Ik had 2 kids in 15 maanden en die duowagen was het eerste jaar echt een lifesaver om zonder gezeik naar buiten te kunnen.
Hoe valt Next kinder kleding? Twijfel over de maat.
Verschilt enorm. Of het valt groot of het valt klein. Ik heb nog nooit een kledingstuk gehad dat goed op maat viel.
Hoe is de kwaliteit, vergelijkbaar met c&a ofzo? Ik heb wel eens voor mezelf kleding daar besteld maar altijd weer teruggestuurd vanwege de kwaliteitâŚ
Maar het zijn wel leuke kleertjes!
Verschilt ook enorm. Kleding van de c&a heb ik bijna niet maar ik denk wel dat je het kunt vergelijken met de Hema.
Dingen met prints (als in plaatjes erop gedrukt) vind ik slecht, want die scheuren snel als ze een paar keer zijn gedragen. Dus die zou ik afraden.
Maar ik heb ook wel eens een trui (mn lievelings met konijnen) gehad en die was van hele goede kwaliteit.
De stof pilt niet zo snel.
Hmm twijfel of ik ga bestellen danâŚ
als de grootste maat. ik ben voor jongenskleding wel fan van Next. geen last van scheurende plaatjes en vrijwel alles van next kan ik doorschuiven naar de jongste.