Tips, ervaringen & aanraders #9

Heeft iemand dat Stapelstein ideeën/spellenboek gekocht? Het lijkt me wel leuk voor inspiratie, maar vind 25 euro best prijzig.

(Zegt iemand die voor circa 200 euro aan die stenen heeft liggen :smiling_face_with_tear:)

2 likes

Heb wel het gans knuffeltje/rammelaartje als je wil? Maar dit speendoekje niet helaas.

Oja de mensen met een stokke flexibath. Wij gaan binnenkort verhuizen en hebben dan (voorlopig) geen bad meer. Maar ik vind het badderen zo leuk voor mn kind! Is het een meerwaarde tegenover gewoon een plastic bak van bv ikea? Hij is nu nog maar een half jaar, maar die grote xl versie lijkt me voor de toekomst wel chill tegenover de kleine.

Ik heb de grote Stokke flexibath. Ik woon niet groot en vind het ideaal! Toen ze een jaar was ook in de tuin gebruikt. Denk dat zo’n bad/teil altijd wel van pas blijft komen.

1 like

Voordeel is dat je ‘m plat vouwt na gebruik. Ik vond het daardoor echt een topding!

Ik heb ook de XL en hij is lekker groot maar vouwt wel smal op. Ik schuif 'm zo naast de wastafel. Toevallig ruimde ik het badje gisteren op na gebruik en dacht ik er nog aan dat ik blij ben dat we niet iets hebben gekocht wat weer als hele unit ergens plek in neemt en dan ook buiten de badkamer moet staan.

1 like

Ik heb de stokke flexi XL mijn kleuter van 5 gaat er nog steeds graag in… een half jaar geleden gingen mijn kinderen er nog samen in dat is inmiddels iets te krap. Maar hij wordt hier nog steeds veel gebruikt.

2 likes

Ik ben ook heel blij met de XL. Past bij ons precies onder de wastafel.
Mijn oudste zit er ook nog regelmatig in dus daar ga je nog heel lang plezier van hebben.

Ik ben alleen niet zo goed in het terugplaatsen van de stop maar meestal laat ik de kinderen het bad leegscheppen dan zijn ze daar mooi zoet mee.

1 like

Ik kan voor je vragen of een winkel hier in de buurt hem nog heeft en kan hem dan eventueel naar je opsturen? Weet je toevallig of de hele goose collectie er uit gaat?

Oh dat zou echt geweldig zijn! Heel lief dat je dat wilt doen. :smiley:

M’n vriend had Little Dutch een bericht gestuurd en die gaven aan dat deze collectie er inderdaad uit gaat.

Ik had de normale Flexibath omdat de XL toen nog niet op de markt was en zelfs daar passen ze nog best lang in. Zeker tot een jaar of 2 (toen kregen we een gewoon bad) dus de XL zul je nog langer plezier van hebben.

Staan ook vaak op Marktplaats en als het niet bevalt binnen mum van tijd weer doorverkocht.

Mijn neefje van 4 zit nog steeds samen met z’n zusje van 2 in een marktplaats badje van 5 euro.
Verhuizen is al duur zat, ik zou niet ook nog zo’n peperduur badje kopen.

1 like

Mijn kind van 1,5 zit in die blauwe wasmand van Ikea (8,99€) gaat prima hier.

6 likes

Heel goed tweedehands te krijgen. Zo kom ik aan de onze.

4 likes

Ja, hier ook in een wasmand van de Aldi :smiley:

Maar de gans van 20cm is niet in de sale. Dat is de favo van mijn dochter. Of hoort die niet hij die collectie? Misschien weet je dit toevallig?

Nee, maar je hebt wel een gratis (tenminste toen ik hem downloadde) app waar ook ideeën op staan! Volgens mij komen die best overeen. Op insta zijn ook veel spel ideeën te vinden vind ik!

Hé grappig, wij hebben deze ook als knuffeldoekje voor onze dochter. Is echt haar slaapknuffeltje en m’n vriend is altijd panisch dus destijds 4 ofzo gekocht. Wij hadden m als eerst uit zo’n set. Is wel net iets kleiner, maar mijn dochter van 2 merkt het verschil niet en de set is nog wel te koop.

3 likes

He wat stom, dat die er uit gaat! Is echt mijn favoriete lijn, juist ook omdat het niet roze of blauw is.
Ik ga het morgen voor je vragen en kom bij je terug :smile:

2 likes

Ik weet niet of je bereid bent de hoofdprijs te betalen, maar ik zie er wel 1 op Vinted staan.

https://www.vinted.nl/items/4246452509-knuffeldoekje-little-dutch-goose

Dit is trouwens ook de favo slaapknuffel van mijn dochter :grinning: Echt haar talisman :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ja echt kut ik ben deze dus laatst verloren. Heb nog 3x zelfde route nagefietst en gelopen, nergens te bekennen. Op marktplaats vragen mensen er echt 30 euro voor. Heb nu maar een happy horse speenknuffeltje gehaald. Het duurde even maar ze heeft m toch geaccepteerd.

1 like