Deze, ik denk dat als je op de afbeelding zoekt je wel hetzelfde ding tegen komt onder een andere naam.
Ah, wat jammer! Ik denk niet dat ik het durf met zo’n verkort hekje. Ik vind die andere voorbeelden ook zo laag voor een dreumes. Misschien doe ik dan de ene zijkant met een helemaal sluitend hekje en de andere kant met een minder sluitend hekje. Wel lelijk, maar ja…
Edit: ik zie nu deze. Ik ga deze 1x bestellen en afhankelijk van hoe die is ook de 2 andere kanten deze versie of juist de hogere. vidaXL Bedhekje peuter 180x42 cm polyester taupe | bol.com
Hier ook geen gymkleding, alleen gymschoenen die op school staan. Dus gymtasje ofzo hebben wij ook niet nodig.
Andere cadeautips voor als je kind 4 is: schooltas, broodtrommel, beker, vriendenboekje
Sorry dubbelpost. Weet iemand of er nu een korting ergens is op connetix of coblo?
Kidsdeco heeft 20% black Friday korting op de hele collectie.
Dank voor de tips! Vriendenboekje zag ik een leuke aanbieding langs komen dus die krijgt ze binnenkort inderdaad. Tas heeft ze al net als broodtrommel en beker. Gebruiken we nu met dagjes weg al
Iemand tips voor een leuke betaalbare camping in het hoogseizoen, zomer.
We willen graag een stacaravan/chalet. Budget rond de 1500-2000 voor 2 weken. Minimaal een zwembad. Aan de kust zou leuk zijn, maar geen vereiste. Geen massacampings a la bella italie. Iemand tips? Ik vind veel in een hogere prijsklasse maar we hebben niet zo’n groot budget.
Wat voor broeken dragen jullie kindjes in de winter? Een spijkerbroekje of jogging/trainingsbroek vind ik zelf niet zo leuk bij mijn kind (bijna 1). Dan kom je zeker uit op een legging met evt wollen legging eronder? Of bestaan daar ook gevoerde varianten oid van?
Geen idee wat het in het hoogseizoen doet maar wij zijn afgelopen zomer begin juli naar Weekend Glamping Resort geweest (nav tip hier), bij het gardameer. Heb er daarna hier ook over gedeeld en was echt heel leuk! Kleinschalig maar niet te klein, leuk voor de kids. Wij waren met 5 en ze hadden verschillende prijsklasses afhankelijk van soort huisje.
Dat maar ik vond een spijkerbroekje ook wat onzinnig totdat hij ging kruipen en langslopen, daarvoor ziet er zo uit alsof je ze hebt verkleed als volwassene vind ik. Ik heb er een paar van H&M met contrasterende voering (leuke omslag). H&M heeft ook van die paperbag-ribbroekjes met contrasterende voering (bv deze). Ik kwam sowieso tijdens het zoeken naar broeken best veel ribstof tegen.
Ik heb laatst een leren legging bij de Zeeman gekocht die gevoerd is.
Verder gewoon maillots/leggings/spijkerbroeken. Als het echt koud is doe ik een wollen maillot onder haar legging aan.
De Lindex geruwde leggings. Zit binnenin fleece.
https://www.lindex.com/eu/p/8618806-2065-blue-leggings-with-brushed-inside
Ze hebben ook grotere maten.
C&A heeft van die speciale warme leggings.
Zoek je buitenland of nl?
En welke leeftijd hebben de kids?
Badstof gevoerde legging van de h&m.maar 8 euro per stuk !
Weet niet of Luxemburg aan de eisen voldoet, maar ik stond afgelopen zomer op Campingpark Beaufort en dat was een heerlijke camping. Zwembad, speeltuin, niet te druk, maar ook niet stil en stonden ook veel gezinnen. En ik vond m ook niet te duur.
Buiten nl, liefst beetje zonzeker. Maar nog niet perse een land voor ogen, kan Frankrijk, Italië oid worden. Kinderen zijn dan 2,5 en 5.
Zijn er hier kindjes van (ruim) +18 maanden die een Bibs speen maat 2 hebben, en geen 3?
Ik weet dat het een leeftijdsindicatie is, en je vooral moet doen wat je zelf wilt. Maar maat 3 is zoveel groter… is dan niet ook (nog) slechter voor de tanden/kaak? Of is het juist niet goed om een “te kleine” speen te gebruiken?
Ja hier is ze bijna 2 en ik heb nog maat 2. Ben pas sinds 2-3 maanden over naar maat 2, daarvoor bestelde ik iedere keer nog 1. Volgens mij maakt het niet zoveel uit. Een speentje is natuurlijk sowieso niet zo heel goed voor het gebit.
Ja, hier bijna 19 maanden en maat 2. Lijkt me groot genoeg, ga nooit over op 3 en heb pas een paar maanden maat 2 omdat ik zag dat 1 wel erg klein was.