Tips, ervaringen & aanraders #9

Wij hebben zon boodschappenmandje vd action, is wel plastic en zit voornamelijk fruit in.

Staat bij opa en oma, die hebben een stenen vloer en dan maakt hout zon kabaal. Had 2 houten theekopjes vd hema en die verf is er ook helemaal af door t vallen en gooien op de vloer.

De kleine vindt t mandje met inhoud fantastisch in ieder geval.

4 likes

Lidl heeft binnenkort houten kistjes met levensmiddelen Playtive Houten winkelset online kopen | LIDL die zijn heel zeg maar ipv met klittenband

En wij hebben ook dat Actionmandje, gebruiken ze buiten in de zandbakkeuken en is ook prima.

1 like

Het merk New Classic Toys heeft heel veel houten boodschappen speelgoed.

2 likes

Bij zeeman hebben ze ook.

3 likes

Hebben jullie tips voor een 2 jarige die net ontdekt heeft hoe hij zijn maxi cosi autostoel los kan maken? Zijn er een soort gordel kapjes?

Ja, je hebt van die clips. Ooit gekocht bij Babypark, heten kinderstoel autogordel clips. Wij zetten hem ook standaard vast op de gordeltjes en soms wil het hem nog wel eens lukken zijn armpjes eruit te wurmen, zeker als hij echt klaar is met autorijden, maar de laatste tijd probeert hij het gelukkig niet meer zo vaak.

1 like

Maakt ie de riempjes los (alsin wurmt zich er uit) of echt op het rode knopje?
Voor dat laatste hebbik ook geen oplossing gevonden nog :smiling_face_with_tear:

1 like

Dank! Helaas drukt hij inderdaad op het roze knopje dus is gewoon helemaal vrij!in de zorg heb je voor bijvoorbeeld kinderen met een beperking een gordel kapje om dit tegen te gaan. Dus ik ben benieuwd of je zoiets als ouder ook kan kopen.

1 like

https://www.consumentenbond.nl/autostoeltje/accessoires-autostoeltje Misschien is dit interessant om ook even te bekijken. Sommige dingen worden namelijk echt specifiek afgeraden. Er staan ook dingen bij die wel veilig zijn.

En ik snap dat als je kind zichzelf steeds losmaakt dat ook niet per se veilig is en je op een gegeven moment toch iets wilt doen he. Maar wel iets om mee te nemen in de overweging :wink:

3 likes

Zou connetix ook met korting zijn tijdens black friday? Wil nog graag de ball run uitbreiding.

Als je vandaag besteld kun je VIP20 gebruiken bjj kidsdeco.nl maar vermoed dat ze die actie op black friday ook hebben. Alleen geen idee wat ze nog op voorraad hebben.

1 like

Is iemand toevallig een site tegengekomen waar er ook korting is op Grimms en/of Grapat? :blush:

Heeft iemand toevallig dit of een soortgelijk bedhekje? Ik wil deze aanschaffen voor mijn eigen bed voor als mn dochter verkouden is en ze op mij wil slapen. Ik vraag me af hoe je dan je bed in komt. Het staat er niet bij en ik was benieuwd of je ze helemaal naar beneden kunt laten bijvoorbeeld.

1 like

Ik heb 2 bedhekjes en ze doen allebei ongeveer dit.
Als je in de buurt van Dordrecht woont mag je er wel 1 hebben.

1 like

Wat lief! Maar dat is helaas niet in de buurt.

Ze gaan niet verder dan dit? Ik heb best een hoog bed en denk dat ik er dan niet eens in kom, laat staan met dreumes, haha. Misschien dan alleen een aan de andere kant en dan ben ik zelf het andere hekje. Weet nog niet of ik dat zo’n goed idee vind van mezelf

3 likes

Nee ze gaan dus helemaal plat. Tegen je bed aan. En dan als je in bed ligt kan je ze makkelijk omhoog trekken en zegt die klik klik.
Ik heb er 1 bij het voeteneind, 1 naast mijzelf en dan was ik het 3e hekje.

2 likes

Die vidaxl ziet er niet uit alsof hij naar beneden gaat. Maar deze wel bijv. En meerdere die hetzelfde systeem hanteren.

Bekijk Goliving bedhekje - Bedhek - Bedrail - Inklapbaar - 120cm - Grijs op: Goliving bedhekje - Bedhek - Bedrail - Inklapbaar - 120cm - Grijs | bol.com

En dit is een grote:

Bekijk Lionelo Eva - Bedhekje - tot 27kg - 180° - 150cm op: Lionelo Eva - Bedhekje - tot 27kg - 180° - 150cm | bol.com

4 likes

Oh, thanks! Dus zoals op het plaatje en verder als op de foto. Was jij ook met dreumes het hekje of was dat nog met baby? Echt heel fijn deze info!

@Croky Ook bedankt! Deze zien er ook goed uit, maar komen helaas niet in de lengte die ik zoek (voor zover ik kan zien).

Ik heb nog nooit samen geslapen met mijn dochter, dus vind het wel wat spannend
 Maar de gebroken nachten zijn zo ook niet vol te houden als je er overdag ook gewoon weer moet staan. Maar even in verdiepen nog.

Oh ik ben bang dat @Croky gelijk heeft want ik heb idd die ronde knoppen.
Ik ben met 13 maanden gestopt met samen slapen. Maar toevallig sliep ze maandag nog bij ons in bed en toen heb ik dat hekje ook weer omhoog geklapt.
Die van mij is 150 cm lang en dan heb ik 'm niet op de plek van m’n kussen zitten en niet bij m’n voeten. Tussen m’n voeten en het volgende hekje zette ik een zitkussen, die had ik nog van toen ik borstvoeding gebruikte.
image
Ik denk wel dat het risico groter is dat ze over het hekje klimt en dan harder valt, maar het gaf me ook wel geruststelling dat ze er niet uitrolde.

1 like

Welk hekje is dit? ik begin dit nodig te hebben.

2 likes