Tips, ervaringen & aanraders

Jaaaa ik word daar soms gewoon nijdig van. Zitten mensen lekker op een terrasje met een slapende baby in zo’n bak. Had ik ook zo graag gewild :frowning:

1 like
Driftig kind

Pff nu ook. Huilen omdat het d’r nog niet lukt om met de plantenspuit te spuiten. Gooit ze zich huilend en met dikke snottebellen op de grond :+1:t2::+1:t2: Gezellig hoor poeee

2 likes

Bedankt voor de tip!

2 likes

Wij hebben nog geen voetenzak voor in de buggy. We gaan geregeld wandelen dus ik zal dit waarschijnlijk wel nodig hebben?
We hebben een joolz dus neem,ik dan best een joolz voetenzak?
Iemand andere aanraders of tips?

Ukje.nl heeft hele leuke hoezen. Ik weet alleen niet of die voetenzakken ook in een Joolz passen.

1 like

Mn moeder wil wat voor Sinterklaas kopen voor J. Ze is dan ruim 4 maanden. Iemand tips qua speelgoed ofzo?

Deze Oball olifant!


Heeft iemand tips waar je wat warmere broekjes kan kopen? Ze draagt heel vaak leggings met dikke truien, maar die leggings zijn echt zo’n mega dun stofje. Ook voor op de fiets nu het kouder wordt …

1 like

Kan die nergens vinden :cry:. Wel het eea wat anders is, ga eens goed zoeken!

Volgens mij had m’n moeder m wel eens bij zo’n op=op shop gevonden!

1 like

Kan je niet een tweedehandsje kopen? Ik vind ze ook achterlijk duur maar Mn moeder heeft er 1 voor €15 op de rommelmarkt op de kop getikt voor me. Zou ff op marktplaats kijken als ik jou was.

Ja super handig zo’n stoel, met name omdat je de stoel kunt aanpassen naar de leeftijd/grootte van je kind. Dus je hebt er jaren wat aan.

Zijn er al mensen met ervaringen/aanraders wat betreft een autostoel uit groep 2/3? Dus vanaf 15 kg zeg maar. Wij hebben nu een Römer King uit groep 1, maar ik denk dat we binnenkort over gaan naar 2/3.

Eisen:
Isofix
Incl rug -en hoofdsteun (dus niet een losse verhoger) <- tenzij er een goede reden is om alleen voor een verhoger te gaan?

1 like

Geld waard ! Vooral met een babyschaal. Die passen trouwens niet op de hele oude variant !

Misschien een hele domme vraag maar is het echt nodig om een kinderwagen te hebben in het begin? Ik zou graag veel willen dragen en vind alle kinderwagens zulke lompe, grote dingen. Dat je op een gegeven moment een buggy gaat gebruiken lijkt me wel handig als het kind rechtop kan zitten en ook zwaarder wordt, maar echt een kinderwagen met een bak?

Hmm als je echt veel wilt gaan dragen is het niet nodig. Maar (correct me if i’m wrong) je gebruikt vooral de kinderwagen als je ergens langere tijd loopt, want volgens mij is het niet heel goed als een baby langere periode rechtop ‘zit’ zoals in een maxi cosi. Maar dit is mij verteld hoor. Wij hebben wel een reiswieg maar ik wil ook veel gaan dragen, ben benieuwd hoe vaak ik die onhandige reiswieg ga gebruiken want die is super groot en lomp

1 like

In mijn ogen niet echt nodig. Ik heb haar heel veel gedragen in een doek toen ze baby was, ze vond het helemaal niks in die bak van de kinderwagen namelijk. Verder maakten wij ook bos wandelingen wat met onze kinderwagen sowieso niet kan. Dus nee. Niet nodig. Nu nog steeds draag ik vaker dan dat ik de kinderwagen gebruik.

2 likes

Wij hebben onze kinderwagen ook nog maar weinig gebruikt. Onze baby is rustiger in de draagzak + we wonen op de eerste verdieping en anders is het zo’n gesjouw om de kinderwagen naar beneden te brengen. Alleen met boodschappen doen is het wel handig als ik veel wil kopen (doe lopend boodschappen).

Ik krijg trouwens wel last van m’n rug als ik de draagzak (Tula FTG) lang om heb. Meer mensen hier last van? Ik heb hem laten afstellen door de verkoopster toen ik hem kocht, dus hij zou goed moeten zitten lijkt me.

Kan je misschien eentje lenen als het zo ver is? Sommige kinderen houden niet van dragen. (gelukkig nog niet meegemaakt hoor)

Maar stel dat, dan kan je misschien dat als optie hebben?

1 like

Misschien kan @Tunnelvisie hier wat over zeggen? Heb geen ervaring met de tula, maar eigenlijk zou je er geen last van moeten krijgen.

1 like

Ik heb geen last met die! Maar ik had hiervoor een rekbare doek waarbij ik op het laatst (toen ze echt nog net erin mocht qua kilo’s) wel last van m’n rug kreeg. Dus die FTG was echt een uitkomst vergeleken met die doek!

1 like