Graag jullie mening mommies!
Onze dochter is 6.5wk oud en doet het helemaal prima! Mijn man en ik zijn sowieso nog anderhalve maand vrij samen en we zitten erover na te denken om nog op vakantie gaan nu we toch deze vrije tijd hebben.
Baby is dan 8/9wk oud als we al zouden gaan en we zaten te denken aan ongeveer 2 weken Turkije (man is turks dus we zouden 1 week in huis van schoonmoeder verblijven en daarna nog 1 weekje hotel).
Opzich is het geen moeilijke baby en is ze heel vrolijk en rustig als ze bij ons is maar ik ben bang haar ritme te verstoren omdat ze wel wat lastiger is weg te leggen met slapen, als is ze valt graag samen in slaap of op je armen en pas daarna kan je haar neerleggen. Nu is het me wel al een paar keer gelukt haar neer te leggen waarna ze zonder protest zelf in slaap is gekomen en dit probeer ik ook elke keer te oefenen.
Ik merk ook dat als we naar buiten zijn geweest met haar ze daarna geen/hele korte middagdutjes doet. Dus alsof ze teveel prikkels heeft gehad. Nu letten we erop dat we niet midden op de dag met haar eruit gaan maar juist voor of na haar dutjes maar soms is dat natuurlijk niet altijd mogelijk.
Waar ik dus bang voor ben is dat ze 2 weken in een compleet nieuwe omgeving komt en ontregeld raakt, en juist omdat ze nu een beetje begint te wennen aan af en toe zelf in slaap komen e.d. we dat weer gaan verpesten ofzo? Aan de andere kant denk ik als we haar gewone slaaptijden aanhouden moet dat ook wel weer goedkomen.
Ik weet het niet haha, iemand ervaring mee die hetzelfde dacht ofzo? Halp.
Wil wel heel graag nog even weg voordat het werkleven weer begint 

. Hij staat ook vrij hoog op de wielen, dus wat minder stabiel. Ik heb nu een Bugaboo en vind het echt superfijn dat je de zonnekap helemaal dicht/uit kan klappen.