Iemand die nog leuke schoencadeautjes zoekt, heb deze bij de Action vandaan. Een mega hit in huize Coco.
Oh super leuk!! Hopelijk hebben ze m hier ook.
Hebben al zoân houten treinbaantje bij Ikea meegenomen voor Sinterklaas. Het is namelijk een half jochie, gek van tractoren, vliegtuigen (boetie!!!) en vrachtautoâs
Ohh leuk, ga daar ook eens kijken. Mijn dochter vind tractors en autos ook leuk!
Heb je die tractor van Happy Baby al gezien? Die diertjes maken allemaal geluiden en die boer zingt een liedje en hij rijdt!
Die Ikea trein is zoân aanrader! Wordt hier al 7 jaar mee gespeeld en regelmatig aangevuld met Brio shizzle die er ook gewoon op past. Brio is best wel duur dus de kleuter heeft al een paar x met Sint en verjaardag zoân klein setje gehad. Op die manier kan je blijven uitbreiden.
Daar hou ik echt van, ipv een klein bakkie met dit en een klein doosje met dat. Liever 1 berg Lego dan 17 verschillende bouwshit
Hebben jullie ook aanraders wat te vragen voor de verjaardag van mijn bijna 1 jarige?
Heb een blokken/loop kar gevraagd, een beanbag van Jollein, wij geven zelf een keukentje, een wheelybug. Maar ik zoek nog wat kleine dingetjes om te vragen⊠is dan zoân blokkenvorm ook leuk? Oh en mijn kind is volgens mij de enige die alle diertjes van lamaze niets aan vind
Duplo, boeken, playmobil 123 waren hier ook hits
Mijn dochter heeft ook geen interesse in lamaze dingen helaas. Boeken vindt ze leuk! Van die stevige boeken waar ze zelf in kan bladeren. We hebben een paar met uitschuifstukjes, of van die âdeurtjesâ die je kunt openvouwen.
Ja van die grote kijkboeken heeft ze, heb je nog een tip voor een leuk boek met van die deurtjes enzo inderdaad? Ik ben van het online bestellen haha
Jongens die kikkerspullen liggen al bij Kruidvat hier dus zou zeker ff jouw kruidvat checken als je vandaag in de stad bent!
Wat is een waterbuikspeelmat? Dit klinkt geweldig!
Kan je de link van ons lijstje wel pbâen??
Onze zoon wordt november 1!
Wij hebben deze:
https://www.bol.com/nl/p/mijn-multiflap-woordenboek-op-school/9200000049205135/
Eigenlijk voor kleuters geloof ik, maar ze bladert er graag in, hij is heel stevig. De andere boeken die we hebben, hebben we hier (buitenland) gekocht dus daar heb je niet zoveel aan denk ik.
Jaa graag! Ben echt inspiratieloos
Mijn zoontje is 9 maand en dol op de muziek- en voelboekjes van Marion Billet, eigenlijk voor wat oudere kindjes dus ik laat er hem niet alleen mee spelen want dat wordt het boek kapotgekauwd maar âvoorlezenâ vindt hij super!
Ja deze is echt top
Haha wij hebben ook zoân ballon, die hangt al 3 maanden en is nu rimpelig en hangt op half 7 maar M vindt het het allermooiste wat ie ooit gezien heeft. (Op mij na natuurlijk.) Helemaal loco trappelen en verhalen er aan vertellen haha
Die van mij krijgen een bromtol met allemaal bijtjes er in die ronddraaien en zoân ding waar dieren omhoog poppen als je op een knop drukt. Oh en houten blokken. Verder zou ik idd gewoon nuttige dingen inpakken, als je nog âvullingâ nodig hebt ivm je oudere zoontje. Of misschien een potje met fruithapje inpakken, omdat Sinterklaas heeft gehoord dat ze dat dan bijna mogen eten?
Ik heb een tula draagzak, was een hele fijne! Maar wel prijzig. Sophie de Giraf vind ik ook altijd een leuk cadeautje!
Puckababy is heel fijn, maar niet alle babietjes willen ingebakerd worden dus ik zou de âpiepâ variant niet geven⊠Je kan dan wel kijken naar de 4 seizoenen slaapzak, die is te gebruiken vanaf een maand of 6. Vrij prijzig, maar wel jaren bruikbaar! Ik kreeg 'm als kraamcadeau van mijn schoonouders bij kind 2 en inmiddels gebruik ik 'm bij de jongste ook weer. Echt een heel fijn ding.
Het ligt allemaal natuurlijk een beetje aan jullie budgetâŠ