Jaa dat denk ik ook. Als snap ik dat dat in een grote organisatie wel moeilijker is. Ja bij een ziekenhuisopname vind ik het wel echt heel erg lullig. Je werkt wel met mensen en beetje compassie en empathie zou op zijn plaats zijn.
Ja zou eigenlijk ook moeten om het samen te doen. Maar daar is mijn vriend niet zo van. Hij is opgevoed met het idee dat vrouwen thuis blijven voor de kindjes en mannen zorgen voor het inkomen. Nou heb ik hem al een stuk beter afgericht (
) maar bepaalde dingen zijn moeilijk te veranderen. Vorige keer heeft hij haar opgehaald en kreeg ik steeds filmpjes van hoe ze aan het huilen was en om mij riep. Ja dan kom ik ook naar huis, dus dan heb ik in de toekomst ook zoiets van laat maar doe het wel.
. School belt ook aaaaltijd eerst naar mij en dan bel ik 9 van de 10x mijn man
.
. Mijn schoonouders zijn dus altijd verbaasd als mijn man een taak op zich neemt die in hun ogen tot de vrouw toebehoort. Ik ben erg allergisch voor dit soort denkbeelden (en zou dus direct slaande ruzie hebben met jouw man 
maar dit speelt al wel een maand ongeveer. Hoop dat t gewoon een fase is en snel weer voorbij.
maar ik kan mijn werk volledig flexibel indelen, al doe ik het midden in de nacht.