Ooooh wacht even! Wij hebben dit ook gehad bedenk ik me nu!!! Ik denk dat ik het verdrongen had maar ik weet nog dat ik toen twijfelde of ik hem over moest doen naar de kinderwagenzit ipv de bak. Wat hier hielp was hem op zijn buik in de wagen leggen . Het was trouwens ook met een week of 2 ineens weer over!
Er staat hier 1 verpleegkundige op 1 kant van de afdeling. Hoe moet zij het redden als alle ouders moeten gaan werken? En precies. Mensen die zelf in de zorg werken die weten hoe hoog de werk druk is.
Vind het zo belachelijk. Ik lever met liefde al mijn vakantie uren in hoor. Maar het zou niet nodig moeten zijn. Moet er niet aan denken dat ik mijn 5 maanden oude baby hier de hele dag alleen laat liggen.
Had hier hetzelfde probleem, gister een hydrofiele doek op de bodem gelegd en ze bleef gewoon lekker zitten. Misschien kun je dat proberen?
Voor de liefhebbers; z8 heeft nu best goede sale.
Slim, ga ik eens proberen!!
Bedankt voor de tip! Mooi een normaal te duur rompertje kunnen scoren
Nouuu wat lief
I doet zo raar als ze appel eet. Ze kauwt en sabbelt er op en dan spuugt ze het uit. Als ik zeg doorslikken, zegt ze nee. Maar ze vraagt wel zelf om appol en pakt ook zelf stukjes.
Herkent iemand dit?
Ja haha. Ze krijgt hier nog steeds een fruitmoes omdat ze anders doet wat de jouwe ook doet. Als ze een stukje fruit krijgt dan is het meer om te oefenen met kauwen/eten dan dat het echt als een fruithap telt.
Ohh echt, apart toch. Ze eet wel ander fruit dus ik denk dat het met de structuur te maken heeft. Heel apart. Hoe oud is die van jou?
Hier gaat appel ook moeizamer, komt denk ik ook omdat het wat harder is waardoor het vooral een hoop gesabbel is. Sommige stukjes gaan drie keer zijn mond in
Ja, denk ook daarom inderdaad!
Ja hier is het zo’n beetje het enige fruit waar hij moeite mee heeft, de rest verdwijnt in record tempo
Heeft er iemand een artipoppe carrier? Vind ze erg mooi, maar wel erg duur.
Ik heb er dus eentje gekocht pas . Maar wel een toddler versie
Mijn zoontje vraagt ook altijd om een appel en als ik het geef neemt hij er 1 of 2 happen van en dan wil hij niet meer
Hahaha kinderen appels niet zo een goede combi denk!
Ik heb er 1! Wat wil je weten?
Is het makkelijk te dragen,is het z’n geld waard? Wat maakt het bijzonder, behalve dat het mooie draagzakken zijn?