Volgens mij is het dezeJas
Had hem tijden geleden al besteld, zie dat ze nu veel meer hebben. Ook met dons.
Volgens mij is het dezeJas
Had hem tijden geleden al besteld, zie dat ze nu veel meer hebben. Ook met dons.
Hier spelen ze nooit met de wobbel
De regenboog van grimm wel.
Oke! Ja denk dat ze nog niet genoeg evenwicht heeft voor de wobbel. Heb kinetisch zand op het lijstje gezet. Rommel vind ik niet zo erg even de stofzuiger erdoor en het is weer weg. Vishengelspel en bambino loco ga ik even bekijken, thanks!
Iemand ervaring/tips met een goede warme draagjas?
Draagzak en dat de jas dan dicht kan.
Heb ff zitten scrollen maar ik zal wel scheel kijken maar kan het dus echt niet vinden
Dit is het enige @ABC123 verder draag ik geen specifieke draagjas. Maar mijn gewone winterjas open en de baby extra aangekleed. Maillot, broekje en dikke slofjes sowieso.
Ah dat doe ik nu inderdaad ook. Dan houd ik dat gewoon aan en hoef ik niet perse een speciale jas ervoor te kopen
6 berichten hierboven ongeveer. Link zit in het woord Jas dus valt misschien niet op!
Bon prix heeft er iig best wat te koop.
Mijn zoontje is net een maand jonger dus heb geĆÆnteresseerd meegelezen. Wat ik voor hem op het oog heb voor Sint, kerst en verjaardag. Little people boerderij, autogarage, keukentje, kazerne duplo, smart max diertjes ( de trein hebben we al vind ik echt een aanrader), ev. Houten trein ikea, boekjes, puzzels, ā¦
Was ook over de wobbel aan het nadenken maar ben bang voor krassen op onze parket .
Hahaha ook die krassen idd, heb net een nieuwe vloer. Smartmax diertjes kende ik ook nog niet, de rest heb ik ook bijna allemaal op me lijstje.
Zo moeilijk omdat alles zo dicht op elkaar zit. Ik heb trouwens ook nog een glijbaan en een schommel voor in de tuin. Dacht wel leuk voor in het voorjaar en ze krijgt toch genoeg om gelijk mee te spelen
Dat had ik ook, maar je hebt ook wobbels die bedekt zijn met vilt!
Ja klopt maar op hun site raden ze nog steeds aan om ook die steeds op een kleed ofzo te leggen om krassen te vermijden.
En onze vloer is ook echt nog nieuw dus durf het risico niet te nemen.
Ivm vingertjes onder de wobble. Er is een Belgisch merk We rock die dezelfde planken maakt maar met een groefje langs de kant waardoor de vingertjes er minder makkelijk onder komen.
Oo die schommel en glijbaan is ook een leuke! Mss meer voor met zijn verjaardag in februari.
Jaa of zo een speelhuisje, ook heel leuk. Vind het ook leuk dat je wat cadeautjes kan bewaren anders is het zo een stortvloed in een keer.
Ik ben op zoek naar een paar insider-flesvoedingtips Wij zijn bijna helemaal over van bv op kv, maar daar missen we nog de handigheid!
Hebben jullie bijv. meerdere dezelfde flessen? En zet je dan ās avonds al alle flessen (zonder water natuurlijk) voor de nacht al klaar? Zoān melkpoederbusje lijkt me heel handig, maar ik hoorde hier al dat de mooie die ik op het ook heb niet goed is⦠Sorry het zijn best domme vragen, maar ik ben niet zo praktisch ik liep vroeger op mijn bijbaan (gaarkeuken poetsen) steeds heen en weer naar de emmer om mān spons uit te spoelen, tot iemand zei: als je nou die emmer 1x meeneemt hoef je niet de hele tijd te lopen? Zo handig dus zeg maar haha.
Wij hebben 3 flessen idd, na de voeding van 21.00 maken we ze klaar met alleen water zodat we in 2.00, 6.00 en 9.00 niet naar beneden hoeven. En we hebben zoān torentje van de Hema voor onderweg. Maar snachts schep ik gewoon āliveā haha. Tot nu toe altijd goed gegaan
Oja met kraanwater doen wij ook! En wauw 6 haha. Heel veel, maar ja wel echt super handig. Thanks!
Oh zo, dus je zet de goede hoeveelheid water al klaar en schept daar dan het poeder bij? Goeie. Ik voel me echt een doos, maar zulke tips vind ik echt super handig.
Ja! Maar wel koud water dus snachts moet t nog even se flessenwarmer in. Die staat op M zn kamertje bij ons en de voeding ook
Mijn man pakte warm water direct uit de kraan en dan zoān poedertoren al met juiste hoeveelheid klaarzetten. Alles gewoon in de badkamer.
Mijn man deed dit dus want als ze 's nachts een keer kv moesten ipv bv, betekende dat dat ik had gedronken of weg was