Tips, ervaringen & aanraders

Klopt, Freddie de Vuurvlieg is hier zo’n hit, nog steeds! Het is echt J’s favoriete speelgoed en dus ben ik ook groot fan.

Heel erg bedankt voor de tip, ik heb verschillende besteld voor J maar ook voor kindjes die in de familie- en vriendenkring verwacht worden. Ik ben vooral benieuwd naar de tijger, volgens het plaatje is het de Purring Percival:

Een spinnend stuk speelgoed. Voor een poezenmeisje als J (ze is zeer geïnteresseerd in onze katers en in die van mijn ouders) is dat toch wel een must. :joy:
Ik zou het trouwens wel jammer vinden als Lamaze niet meer in NL te koop is, wat mij betreft is met name Freddie de heilige graal onder het babyspeelgoed.

Waar heb je die purrrrrcival besteld? Ik zie hem niet op de site die hierboven is genoemd namelijk :slight_smile:

Ik zie hem ook niet meer! Ben bang dat hij niet meer op voorraad is. :frowning:

1 like

Jammer! Heb nu twee andere besteld :slight_smile:

Wie heeft een Stokke Tripp Trapp? Welke accessoires/onderdelen hebben jullie er allemaal bij? L is 4 maand dus het newborn deel gaan we niet meer kopen.

1 like

Wij hebben alleen de kinderstoel inzet. Kussen missen we niet echt maar ik zou wel de filmpjes aanraden. Wij vonden dat flauwekul maar hebben nu een heel lelijk tuigje en zag laatst dat die van stokke toch wel erg mooi is.

1 like

Wij hebben er een! Gekocht toen ze nog geen 3 maanden was, dus wel met newborn inzit. Vind dat wel heel erg leuk want daardoor kan ze nu al gezellig bij ons aan tafel zitten.

1 like

Het blad vinden wij heel handig. Zo kan ze bijvoorbeeld haar eigen brood eten, voor ons lekker rustig. En hoeven we ons niet druk te maken dat onze eettafel onder de deuken komt te zitten als ze weer eens gaat timmeren met haar bord.

2 likes

Babyset en verkleiner (kussen), maar daar gingen ze pas met 6 maanden in zitten toen ze zelf rechtop kunnen zitten. We schuiven ze aan tafel, want de tafel is toch al oud en heeft allemaal deukjes. Dus zo’n blad voorop is niet nodig bij ons.

Oh ja en newborn set, maar die heb ik ook echt 6/7 maanden gebruikt.

1 like

Wij hebben het officiële tuigje, maar ben er nog nooit achter gekomen hoe dat ding werkt. Op internet zie ik dat er meer mensen zijn met dat probleem, dus die zou ik inderdaad ook niet aanraden.

Wij hebben een oude van m’n moeder gekregen, heb toevallig net verf gehaald om hem te gaan verven straks. We moeten de babyset nog kopen. Ze zijn komende week met korting bij Prenatal, @Arya poste een linkje in het wjekw zw/k topic!

1 like

Let op dat accesoires niet allemaal op oude modellen kunnen. De reden dat wij een nieuwe gekocht hebben. Wij hadden ook een oude gekregen eerst

Bedankt voor de tip! Ik had al gekeken op de site, dat staat dat de stoelen vanaf mei 2003 geschikt zijn, en deze is heel toevallig van mei 2003, dus het zou moeten passen.

Zo ziet het eruit, klopt het dat dat past met een nieuwe babyset?

Foto

Dankje, ik had het gezien in dat linkje. Daarom was ik ook benieuwd wat wel of niet ‘nodig’ is.

1 like

Volgens mij is dit een oud model? Dus ik denk het niet.
Wij hebben een kinderzitje en een blad. Tuigje en kussentje gebruiken wij niet. Als je het voetenplankje op tijd naar wat lager zit, kan het kind er niet (zo snel) uitklimmen. Bij ons dan…

1 like

Dit is de oude versie

@ABC123 @lovewarrior Dit staat op de Stokke website:

De huidige Stokke® Baby Set™ en Newborn Set™ zijn compatibel met alle Tripp Trapp® stoelen die vanaf mei 2003 geproduceerd zijn.

Deze is van 8 mei 2003. Vreemd toch? Ik ga het morgen even navragen voor ik iets bestel, bedankt!

Gekocht op 8 mei? Want dan klinkt het mij nog wel logisch dat ie al eerder geproduceerd werd

Nee productiedatum 8 mei 2003, staat onderop.

Oh dat is dan apart, laat je weten wat hun antwoord is?:slight_smile:

1 like