Jongens, even voor de duidelijkheid, omdat het een algemeen topic betreft voor tips & tricks staat dit topic niet afgesloten. Wellicht iets om rekening mee te houden.
Haha love it dat je zegt dat “hij” er makkelijk uit komt laten we het hopen
Mijn eenjarige is ziek. En ondanks dat ik drie kinderen heb. Zijn ze bijna nooit ziek, ja nu pas doordat de oudste naar de basisschool gaat en alles mee naar huis neemt.
Dus ik weet niet wat ik haar moet geven qua eten?
Iemand een idee wat je een dreumes te eten geeft als ze ziek zijn en spugen?
Ik ben aan het denken om die puckababy 4 seizoenen te kopen. Iemand hier die er ervaring mee heeft? Want het is natuurlijk wel een dure aankoop.
Maar als hij echt zo goed is en ik kan er nog 2 jaar mee verder lijkt het me wel zijn geld waard.
En mss iemand die weet of er een black Friday korting te rapen zou zijn?
@Saturnus sorry nog geen ervaring mee. Mss rijstwafel of aardappel met appelmoes? Dingen die makkelijk verteerbaar zijn en die jouw kindje graag eet.
Ik heb er twee van, voor elk kind een. Gebruik ze elke dag en zeker in de winter. Zoveel warmer dan een gewone slaapzak. Zijn duur maar vind ze het geld echt waard.
Ik kreeg vroeger altijd beschuit met thee eroverheen.
Ik ga hem ook zeker aanschaffen en hopelijk is die idd in de aanbieding !
Vind ze echt de moeite waard. Ben Gastouder en heel veel kindjes hebben ze. Ze zitten zo veel fijner als andere slaapzakken!
Bedankt @Maison en @Tunnelvisie ik was al redelijk overtuigd maar nu zeker.
En nu nog afwachten tot vrijdag of ik ergens een goeie deal kan vinden.
Hoe werkt dat 4 seizoenen ding? Is dat twee lagen of wat dan? En die wantjes, gebruikt je dat veel? Ik kan t niet zo goed vinden
Ik geef gewoon alles wat ze lekker vinden en binnen kunnen houden. Meestal yoghurt/kwark met appelstroop en vooral veel drinken.
Je hebt een dik deel voor de herfst met teddy en een dun katoenen deel voor de lente. Van het dunne deel kunnen de armen ook worden afgeritst voor in de zomer. Het zomerdeel kan over het herfstdeel vast geritst worden en dan is hij winterproof.
Wantjes heb ik nog nooit gebruikt.
Dank voor je reactie! Drinken doet ze gelukkig goed.
Ahh vaste menu
Nou voor nu is het goed! Het is een meisje !
Ik ben zo blij nu. Nu nog even wachten op de 20 weken echo en dan gaan we spulletjes kopen!! Ben voor nu wel wat gerustgesteld. Jij succes en vooral veel plezier woensdag!
Aaah wat goed, ben zo blij voor je!!
Wat aten jullie bij misselijkheid en oprispingen? Ik heb het gevoel dat internet zichzelf tegenspreekt en ik ben niet in een experimentele bui
droge lu crackers. die je doormidden kan breken.
of blanke vla
Hier ook altijd van die droge lu crackertjes. Had altijd wel een pakje in m’n tas.
Matze crackers met kaas!
Thanks! LU crackers zijn inderdaad al life savers. Heb het gevoel dat ik er ongeveer op leef.