Ik weet dat mijn zoontje op die leeftijd helemaal gek was op een keyboard. Dat maakt dan helaas wel geluid. Ik wilde ook zo min mogelijk plastic en lawaai en sowieso niet te veel speelgoed. Ik kan me verder gewoon niet zo goed herinneren wat toen leuk was? Volgens mij ook een loopauto binnen? Hij vermaakte zich altijd wel prima. Ik ging vooral veel naar buiten toen geloof ik. Wat ik nog steeds doe is een bak met speelgoed beneden zetten en rouleren wat daar in zit. Dat is dan weer interessant.
Er wordt hier door beide kindjes niet zo veel met speelgoed gespeeld. De bank verbouwen tot kasteel of hut en met kussens spelen doen ze nog het meest. En dansen op muziek doen we ook elke dag. En veel lezen. Zoon van 4 is al dagen met een doos en een speelgoedzaag aan het spelen. Uren mee bezig. Dozen zijn volgens mij altijd een hit.
ik voed op verzoek, we hebben dus maar een half ritme als het op eten aankomt (Max. 3 uur tussen voedingen, soms vaker). Maar hoe doe je dat dan als je om bijv. 13.00 uur de deur uit wilt? Ik ga nu koffie drinken met een vriendin, dus het zou top zijn als ik hem dan schoon en vol mee kan nemen! Zouden jullie dan je baby wakker maken op tijd om dat te doen? Of slapend meenemen en dat onderweg fixen? Vind de orga nog wat lastig haha
met draagzak én metro én alleen.