Tips, ervaringen & aanraders

Ah goed om te horen! M’n lieve buurvrouw gaat nu boodschappen halen en neemt het voor me mee. Ben benieuwd

2 likes

Wij hebben de Kipkep maar twee keer gebruikt omdat meneer echt een buikslaper is. Als je wil, kan ik hem naar je opsturen?

Als je liever een nieuwe wil kopen, snap ik het ook hoor, maar wij doen er echt niks mee. Ligt gewoon in de commode :slight_smile:

Oh wat vind ik echt super lief, graag!! Ik zal je een PB sturen.

Ja ik ben 40+5 nu. Controles en alles zijn prima dus er is geen reden voor inleiding nu. Ik wil alleen graag thuis bevallen dus vandaar het strippen om de natuur een beetje te helpen :wink: Ik lees alleen op verschillende plekken dat strippen voor 41 weken dus niet zoveel zin zou hebben. Maar dan vraag ik me ook weer af wat zondag nu opeens anders is. Ik heb blijkbaar wel een verstreken baarmoedermond en 1 cm, maar daar ga je niet mee bevallen helaas.

Oh, dat durf ik niet te zeggen hoe of wat. Ik hoop dat het snel op gang komt voor je :slight_smile: Succes in ieder geval de aankomende dagen.

1 like

Ik heb vandaag de nutribaby gekocht. Wat een top ding. Stoomt het eten en daarna kan het in de blender. Ook kun je ontdooien, opwarmen en dingen uitkoken. Misschien niet iets wat je echt moet hebben maar zo handig. Ik moet 99% alleen alles doen hier dus dan is wat extra hulp erg fijn.

Ben benieuwd of meneer zijn eerste hapje lekker gaat vinden !

3 likes

Zijn er meiden die een matrasje van Ikea hebben voor in het ledikant. Zo ja, welke?

Ja wij :slight_smile: hebben de goedkoopste voor het bedje van 1.40cm. Sorry weet de naam even niet.

1 like

Yes! Geloof dat het hier een tijdje terug ook gevraagd werd. Wij hebben de Krummelur

1 like

@Kameleon deze hebben wij ook. Met nog zo’n toplaagje die je ook bij Ikea kan kopen

1 like

Wij hadden precies hetzelfde. Ik stopte J altijd heel strak in, maar ik kwam er achter dat het voor de krampjes beter werkt om alleen strak in te stoppen bij de schoudertjes. Ik trek het dekentje bij de beentjes dan wat losser. Zo kan ie zn beentjes optrekken en komen de scheetjes er zo uit.

1 like

Ik ook!

Hoe oud is hij? Mijn zoon had ook een poosje elke ochtend tussen 5 en 6 erge krampen. We hoorden hem altijd kreunen, heel erg zielig! Ik heb destijds het hele internet kapotgegoogled opzoek naar een oplossing. Maar uiteindelijk ging dit gelukkig vrij snel weer over, hij is nu ruim 3 maanden en heeft nergens last meer van.

Ja wij hebben ook de Krummelur, bevalt prima

1 like

De eerste keer vond ik het alleen onprettig, de twee keer was inderdaad ook wel pijnlijk. Alleen hierna gebeurde dus niks :sweat_smile: Wellicht dat ik de verloskundige vraag het na het weekend nog eens te proberen, dan ben ik ook 41 weken

Klopt! Mijn verloskundige zei dat uiteindelijk de baby bepaald of ze klaar is, maar dat alles tijdens het strippen heel gunstig aanvoelde (week/verstreken).
Ik moet denk ik nog even geduld hebben helaas

Ik heb ook gelezen dat strippen pas effectief is na 41 weken.

Ik ben gestript met 41 weken precies (‘s avonds, ‘s nachts begonnen de weeën en meteen de dag erop ben ik toen bevallen.

1 like

Ik ben gestript met 38w6d en 39w5d einde vd middag. Ben met 39w6d 's ochtends bevallen :blush:

1 like

mijn neefje wordt binnenkort 4 en is gek op dino’s. heeft iemand een leuk idee voor een cadeau ?

Ik lees terug, dus late reactie: maar wij hadden de klossen niet onder het bed gezet en meteen aan de verloskundige gevraagd of ze het erg vond en dat we ze er anders nog onder zouden zetten. Ze vond het niet erg, dus geen klossen gebruikt.