Tips, ervaringen & aanraders

Hij is nu 9 weken! Hoop dat het hier inderdaad ook gauw over gaat. Heb in ieder geval die druppeltjes al in huis dus ik ben benieuwd of die wat gaan doen ook.

Wel fijn om te horen dat het bij jullie vanzelf vrij snel over ging. Zo gek ook dat het steeds op hetzelfde tijdstip is hè.

Ik voel me helaas een niet aantrekkelijke walvis dus de sperma optie is mislukt :joy:
Maar ze is er waarschijnlijk nog niet klaar voor, niks aan te doen.

1 like

Ja, wij hebben volgens mij ook krummelur. Kwam heel goed uit de test van de Consumentenbond en is niet duur.

@360 wij hebben in het begin ook infacol gebruikt en hadden wel t idee dat t hielp. Kan ook placebo effect zijn hoor. Volgens mij zijn we er rond 10/11 weken mee gestopt. Dacht de darmen met 3 maanden ook beter gerijpt zijn dus hopelijk is het snel voorbij!

2 likes

Dit inderdaad. Mij werd gezegd dat strippen alleen zin heeft als er al een beetje ontsluiting is. Afgelopen week met 40 weken wilde de vk ook liever nog niet strippen, vond ik prima want gaat goed met mij en de baby en wil het wel afwachten. Heb komende maandag (40+6) weer een controle afspraak.

Is het een optie om dit topic op members only te zetten? Het feit dat dit topic openbaar is weerhoudt me er van om mee te posten over bevallingszaken…

Edit:
@Mhysa Omdat jij moderator bent tag ik je bij deze even.
Ik zie dit topic vooral als topic waar informatie over producten wordt uitgewisseld, en dan lijkt het me prima als het openbaar is. Op die manier kunnen (nog) niet-FF-ers ook tips opdoen.
Maar nu staan er best veel persoonlijke berichten over bevallen en de dagen er na… Het feit dat het openbaar is vind ik dan (voor mezelf) onprettig.
Wellicht is member only een optie, of een duidelijke scheiding tussen member only-topics en een topic waar ervaringen over matrasjes en speelgoed etc wordt uitgewisseld.

7 likes

Weet niet waar je woont maar kaartjes voor dino land in Zwolle?

1 like

Oh, goed dat je het zegt! Heb hier zelf helemaal niet bij stil gestaan.

1 like

Nee deed ik alleen bij de avond en eventuele nachtvoeding

1 like

Dat is wel een goed idee vind ik.
Ik snap de keuze om dit topic openbaar te hebben (en te houden) heel goed hoor.

2 likes

Wat zijn de voorwaarden om member te worden?

Dankje!

Ik heb ook al ontsluiting, alleen niet veel dus :slight_smile:

1 like

Dit vind ik een super idee! Dan houden we dit topic een beetje product-tips-only en kan iedereen rond Sinterklaas hier doorheen scrollen als hij niet weet wat hij moet vragen :stuck_out_tongue: en de andere zaken komen dan daar. Top!

2 likes

Iemand ervaring met oprolbare traphekjes?

Ik heb juist een wat kleinere gekocht, lijkt me niet fijn om een hele tas mee te slepen. Hoe groot was die bij de wagen zat?

Heb nu deze gekocht, hoop dat ie vandaag binnenkomt!

1 like

Niet oprolbaar, maar wij hebben wel een versie die minder ruimte in beslag neemt dan een normale. Het is deze https://www.bol.com/nl/p/babydan-guard-me-trap-en-deurhekje-creme/9200000014098848

Het was even gedoe om hem goed passend te krijgen, maar verder doet ie het goed.

1 like

Volgens mij kan ik er (nog) niet in

1 like

Ik heb de meest ideale luiertas ooit via Ali voor nog geen 15 euro. Maar het is wel een rugzak.

1 like

Heeft iemand nog tips tegen groeipijnen? Mijn zoontje van 2.5 heeft er zo ontzetttend veel last van in de nachten. Vooral in de voetjes, soms in de benen. Wij zijn al twee keer bij de huisarts en een keer bij de kinderarts geweest. Overigens zegt de huisarts dat het echt groeipijnen zijn en de kinderarts vind dat niet (maar wat het dan wel is weet hij niet). Wij geven nu maar paracetamol en trekken hem warme sokjes aan. Dat helpt wel wat, maar heeft iemand van jullie nog andere tips?

Ik heb m bij de kruidvat gehaald van bambino voor 9.99. Vond het onzin er zoveel geld aan uit te geven haha.

1 like