Wij hebben een crème van de DM en die werkt echt mega goed! R zat gister ook steeds “au” en dan aan d’r luier tr trekken. Alles was felrood ook indd en vriend zei dat ie met verschonen ook bloed had gezien.
Steeds met verschonen erop gesmeerd en s nachts extra dik en vanochtend was alles weer helemaal normale kleur en heel.
Heb je misschien nu niks aan, maar ze hebben ook van vsm kind zo’n zelfde soort crème.

Op onze hele huid zijn er altijd schimmelsporen aanwezig. Alleen dringen deze meestal niet de huid binnen. Bij luieruitslag is de huid kwetsbaar (door urine/ontlasting en het warme broeierige klimaat van een luier) en kan dit wel omdat de huidbarriere verstoord is. Maar in het begin is het meestal alleen irritatie inderdaad! Als het echt nattend wordt zou ik niet te lang wachten en smeren met miconazol.
ik kolf wel eens als ik een voeding over sla om wat voor reden dan ook, maar die gebruik ik dan als we ergens heen gaan ofzo voor onderweg. Kolf jij tussen de voedingen door nog extra?
dat vond ik veel! Maar nu ik je uitleg lees klopt dat misschien wel.