Ik ben echt mega blij met die van mij van jolein! Nepleer maar van echt prima kwaliteit en je kunt hem aan de wandelwagen klikken, wat ik ook super handig vind.
Ja 1 week ervaring in een vakantiehuisje. Wat een hels ding. Het maakt sowieso lawaai met inrollen/uit trekken. Maar je hebt ook twee handen nodig terwijl je ons traphekje thuis met 1 hand kan open maken. Dus als ik boven ben heb ik dochter op de arm en maak met 1 hand het hekje open. Op vakantie moest ik eerst het hekje open doen (en op letten dat O. niet langs me af de trap naar beneden stuiterde) en haar dan op de arm pakken en naar beneden lopen. Ik vond trouwens ook dat het materiaal best wel veel meegaf.
SRL van vsm gebruiken misschien? Succes en ik weet hoe pijnlijk het is. Heb het zelf ook zoveel gehad en ook zo lang.
Ik heb als kind zelf ontzettend veel last van groeipijn gehad. Ik weet dat mijn vader soms urenlang over mijn benen wreef⌠Ik kreeg idd ook pcm als het echt te heftig was! Volgens mij kan je er verder niet heel veel tegen doen
Heeft er hier iemand de Tula Explorer? Ik wilde eerst graag de Tula Free to grow kopen, maar kan geen kleur/printje vinden wat ik echt leuk vind. Bij de Tula Explorer wel, maar ik denk dat ik de optie om mn kind met het gezicht naar voren te dragen eigenlijk niet zo veel zal gebruiken. Vraag me dan af of die verder even prettig in gebruik is als de Free to grow. Iemand ervaringen?
Wij hebben er een, zelf gebruik ik liever een draagdoek maar mijn man gebruikt hem elke dag en is er heel blij mee. Wij hebben de ftg niet geprobeerd, dus ik kan het niet echt vergelijken maar je moet je kindje niet naar voren dragen als je dat niet wil he haha. Voor zover ik weet werkt ie verder hetzelfde!
Wat voor schoenen zoek je?
Ik heb deze voor r:
https://www.nike.com/nl/t/nikecourt-royale-schoen-s-peuters-TFjxpN/833537-001
Ze past ze nog niet, zool voelt wel stevig. âŹ25.
Ik heb zwarte Vans voor mân zoontje, met klittenband.
Ja die hebben we hier indd ook nog, alleen haar hieltjes gaan er steeds van open
Thanks! Ik heb meteen de SRL van VSM gekocht. Hopelijk geeft het wat verlichting. De gebroken nachten van hem en van mij zijn echt killing
Ik hoop het ook voor jullie beiden!
Ik ben op zoek naar een veilige, niet al te dure matrasbeschermer/molton.
Zag er een bij de Ikea, maar ook zoveel onbekende merken en dure merken.
Tips tegen luieruitslag?
Heeft het zin om (tijdelijk) over te gaan op waterwipes, pampers pure of oliedoekjes?
Het ligt nog net niet open, maar is superrood en gevoelig. Echt krijsen geblazen met verschonen
Probeer na het verschonen te luchten, maar ik heb geen vertrouwen in haar controle -en ophoudskills dus die luier moet wel weer om haha
Zou niet zo snel wisselen van producten zoals doekjes, je weet niet hoe ze daar dan weer op reageren. Hier helpt smeren en toch 1x per dag in bad want van water wordt het hier niet zo geirriteerd.
Ik ben ook aan het rondkijken. Ben er in ieder geval uit dat we gaan voor een rugzak.
Deze lijkt me wel wat
Maizena! Dat droogt het uit, helpt heel goed.
L heeft/had er ook veel last van. Enige wat bij ons helpt is met een nat washandje schoonmaken en met schone hydrofieldoek droogdeppen. En als het erg is een laag billenzalf erop. En we proberen nu een tijdje Neutral baby doekjes. Lijkt hij beter tegen te kunnen, maar zijn wel aan de droge kant. Die gebruiken we dan bij poep om het eerst schoon te maken, daarna de washand.
En lijkt bij ons erg in verband te stand met doorkomende tandjes, weet niet of ze die al heeft?
Wij hebben een crème van de DM en die werkt echt mega goed! R zat gister ook steeds âauâ en dan aan dâr luier tr trekken. Alles was felrood ook indd en vriend zei dat ie met verschonen ook bloed had gezien.
Steeds met verschonen erop gesmeerd en s nachts extra dik en vanochtend was alles weer helemaal normale kleur en heel.
Heb je misschien nu niks aan, maar ze hebben ook van vsm kind zoân zelfde soort crème.
Thanks voor de antwoorden!
Maizena it is (als ik het ergens in deze verhuisrommel kan vinden).
@Unquestionable we zijn gister bij DM geweest dus komen er de komende maand wss niet meer
Ik smeer er nu baby billenbalsem (die naam, yuk) met calendula van Weleda erop. Ze heeft sinds vandaag ook niet meer elk uur dunne ontlasting dus het gaat al wel de goede kant op. Volgens mij heeft ze nog geen tandjes dus waar die gore poepluiers dan vandaan komen�