Too Good To Go / Overblijvers

Maar iets met een THT van vandaag is ook morgen of overmorgen nog eetbaar. Misschien zelfs nog wel langer.

2 likes

Vandaag voor het allereerst een bon gekocht in de app. En dat is van een bakker in Rotterdam. Ik ben benieuwd wat het wordt.

1 like

Ja als het om vlees gaat of dat erin zit hou ik me altijd wel netjes aan de houdbaarheidsdatum, dus in dit geval ging dit voor mij niet op.

Ook met vlees mag je meer op je zintuigen vertrouwen dan op de THT denk ik. Als het er goed uitziet, ruikt en smaakt dan kan het geen kwaad.

2 likes

Vandaag voor eerst pakketje opgehaald bij bakker Breggen in Rotterdam. Voor 4.99:

• twee grote slagroomtaartjes
  • twee grote appelflappen
  • een zak met 5 eierkoeken
  • een kindertaartje
  • een zak met tien witte puntjes.

Mijn zoon wilde taart en ik had brood nodig, dus mooie deal lijkt mij. Morgen neem ik de eierkoeken en deel van de broodjes mee naar werk. Gaan zo op en hebben we genoeg energie om de potentiële Corona patiënten te zien. Helaas zijn alle bakkers en winkels echt op 5-10 km rijden van mij. Dus blijft denk ik bij dit keer.

6 likes

In kant en klaar maaltijden zit vlees dat al gaar is. Dat kun je echt nog veel langer bewaren dan op de verpakking staat.

Van La Place dus! Het broodje en drinken zijn inmiddels op, vind die roomkaas zo lekker haha, vanavond waarschijnlijk 1 van de zoete dingen en de andere 2 morgen mee naar werk
Ben ook blij dat ie vega was :blush:

11 likes

Opeens kwam er nog een pakketje op van mijn bakker!
2,5 brood
6 harde broodjes
6 zachte bolletjes
2 croissantjes
2 taartpunten

Super pakket!

2 likes

Ik vergeet steeds op tijd in de app te kijken… Hier in de buurt doet de Hema helaas niet mee, dat was nou leuk geweest. Maar de bakker en de Jumbo wel, dus ga toch eens opletten, haha.

Pakket gehaald bij een kantoorgebouw in Amsterdam. 3 euro, dus mooi pakket voor die prijs! Ik heb de broodjes vandaag mee als lunch, dus hopen dat ze goed blijven haha.

19 likes

Grappig dat babypakket :sweat_smile: zat een stuk bloemkool 2 aardappels wortel limoen en mango in, vrij bruikbaar op zich zelf.
Ben een soep aan het maken met de groenten uit babypakket en stuk van mossel groente (en vlees natuurlijk)

5 likes

Dit was natuurlijk ook wel te verwachten in deze hamster tijden. Nog nooit gehad zo.

2 likes

Ik heb net wel een pakketje bij de bakker gehaald, maar er zat echt amper normaal brood in. Alsnog wel een prima pakketje gehaald!

Ja hetzelfde hier, maar 1 normaal brood dit keer. Ze hadden ook 3 vd 5 bonnen geannuleerd doordat er zoveel verkocht was gaf ze aan dus had ws geluk dat ik gister de eerste was die bestelde! Al zag ik tot m’n verbazing nog wel veel broden liggen, dus snapte het niet zo goed haha :thinking: Lijkt me bij een bakker ook niet het geval dat ze er nepperds of oude broden neerleggen als opvulling ofzo namelijk :sweat_smile: plus de winkel ging bijna sluiten dus ook geen andere bestellingen lijkt me. Nja blij iig dat mijn bestelling niet geannuleerd is en ik nu wat heb voor in de vriezer (was door al m’n brood etc heen).

1 like

Persoonlijk vind ik van niet. Bij supermarkten krijg je sowieso/vaak vlees, vis en vleeswaren

2 likes

Bagels and beans (thomsonlaan geloof ik)
Zag toevallig dat het open stond toen ik boodschappen ging doen dus dat was een goede combinatie!

7 likes

Het ligt er gewoon aan waar je een bon van hebt. Zoals @Vaiana zegt zou ik zelf nooit iets van een supermarkt of ‘normaal’ restaurant nemen want dat is vaak vlees (dat bederft ook gewoon snel). Maar er zijn genoeg vega(n) plekken die meedoen, waar wat je krijgt dus sowieso vega(n) is, en bv een bakker kan meestal ook prima. De supermarkt en sommige andere plekken hier hebben tegenwoordig zelfs een gewone en een veggie bon, dus dat is perfect.
Het ligt er echt aan wat je in de buurt hebt, daarvoor moet je gewoon in de app kijken.

Twee bonnen van Het Stoepje: 12 broden. Vriezer is weer vol en we kunnen er weer even tegenaan.

2 likes

Voor het eerst bij de supermarkt gehaald. Valt niet tegen! Heb het gedeeld met de buurvrouw, anders kom ik in thuisisolatie echt 10kg aan

15 likes

Voor het eerst bij de HEMA eentje opgehaald

19 likes