Kijk hier hoopte ik nou op bij mijn Hema tgtg pakket hahaha
Hahah snap ik! Ik zou ook een klein beetje teleurgesteld zijn als ik jouw pakket had gekregen. Nog steeds prima, maar dit is toch wel het betere van Hema.
Ben echt benieuwd hoe je de chips vindt! Ik ben gek op alles truffel dus let me know, dan sla ik ook even in.
Hij is echt lekker!
Mijn Hema pakket viel laatst ook tegen. Was ook een beetje raar samengesteld. Zo zaten er 3 bakjes filet americain in, 1 bak opwarm bami, 1 bak opwarm nasi en 1 pak karnemelk.
Ik hou van filet americain, maar 3 bakjes rauw vlees binnen 2 dagen mijn mik in douwen gaat me iets te ver.
Ik had ook laatst bij een hema pakket 2 bakjes filet americain die beiden nog 1 dag goed waren⊠Vond ik ook wel een beetje lullig
Ah wat vervelend, daar is gewoon echt niet over nagedacht.
Ik heb twee Hema boxen gehad en mân vriend één, alle drie vond ik eigenlijk niks. Er zatten elke keer geen gebak in (had ik op gehoopt) maar wat random spullen die eigenlijk allemaal nog maar net op het randje waren. Verlepte sla, filet American van die dag, harde broodjes enzo. Ik snap dat dat inprincipe het concept is maar ik moet het wel nog kunnen eten als je het me meegeeft. Ik ga liever naar de coop, spar of ah voor een box.
Heeft iemand wel eens de broodbox van de Spar gehaald? Zij hebben een ânormaleâ en een âbroodboxâ, dus ben even aan het twijfelen welke ik ga nemen. Ik hoop op lekkere broodjes, maar heb geen ruimte in de vriezer voor hele broden.
Ik ben ook niet enthousiast over Hema maar heb daar al vaker over gerant hier haha. Totaalbedrag was minder dan gezegd en kreeg 2 kant en klaar maaltijden (boerenkool en hutspot) die beiden die dag over datum gingen en een mokkaschnitt die ook al helemaal uitgedroogd was.
De spar hier doet geen broodbox helaas. De gewone box vond ik voor herhaling vatbaar.
Wowww wat een hoop!! Vriezer goed gevuld haha
Aaaah er doet nu ook een chocolaterie mee en ik ben steeds net te laat of er is niks te redden Mijn laatste tgtg was bij van Maanen en ik had eindelijk taart yum.
Ik had gisteren weer eens een bon!
1 bananengebakje
1 kaasstengel
2 broden
4 broodjes
Yummm
Maar dat je maaltijden krijgt met een houdbaarheidsdatum tot die dag is toch juist heel logisch en precies het concept van TGTG? Het mag daarna niet verkocht worden en moet dus weg, terwijl je het prima nog een paar dagen kunt eten.
Klopt maar in de praktijk krijg je ook wel vaak dingen die tot morgen of overmorgen houdbaar zijn. Voor mij was dit zonde want ik ben alleen en had dus niet zoveel aan twee avondmaaltijden voor dezelfde avond. Maar goed dat ligt natuurlijk ook aan mij, als je voor een stel haalt ben je hier misschien wel heel blij mee. Voor mij persoonlijk viel dit pakket wat tegen (doordat ik dus alleen ben en ook als ik het vergelijk met wat ik vaak bij andere winkels krijg) waardoor ik minder snel nog een keer Hema zou proberen.
Maar iets met een THT van vandaag is ook morgen of overmorgen nog eetbaar. Misschien zelfs nog wel langer.
Vandaag voor het allereerst een bon gekocht in de app. En dat is van een bakker in Rotterdam. Ik ben benieuwd wat het wordt.