Jumbo, enkel de bloedworst eten wij niet

De drie graefjes natuurlijk
Er zal hier vast ergens een handleiding staan maar met 2500 posts kan ik het niet vinden. Is er een standaard tijd dat veel dingen online komen? Ik ben dus echt nog nooit iets tegengekomen als ik de app open, maar misschien open ik op de verkeerde tijden?
Ja die is altijd binnen no time uitverkocht. Op dit moment zijn 2 locaties in de stad ook dicht volgens mij ivm corona, dus kan je wrs alleen in zuid terecht. Zal helemaal wel een run op zijn. Maar als je m weet te veroveren is het fantastisch
Weer eens wat anders, too good to go van een bierwinkel!
Kostte dus ook wel iets meer dan de meeste bonnen, voor 12 euro een doosje met 12 stuks. Ben erg benieuwd, altijd leuk om nieuwe dingen te proberen
Ik ben vandaag bij er bakker geweest en ik kreeg:
Ben er wel blij mee alleen had echt gehoopt dat er ook iets zoets bij zou zitten haha
Jij woont dichtbij! Probeer al weken een bon te bemachtigen maar helaas
Ja het is bijna onmogelijk. Wij proberen bijna nooit meer. Het is een geweldige bakker daarom kopen we nu sowieso ons brood daar
Vandaag ook weer, ik zag 1 tel dat het beschikbaar was en hoppa, uitverkocht. En ik maar refreshen en wekkers zetten iedere dag. Het is me niet gegund!
Jup, heb precies zelfde gedaan voor een maandje. Nu kijk ik af en toe nog is en soms hebben we mazzel
Zz of g?
?.. Ik snap hem niet
Voorletters plaatsnamen ben benieuwd of we in elkaars vaarwater zitten!
Hahaha ik zag dit en dacht gelijk “wow nice, biertjes met gepaste afstand”. Ik ben gehersenspoeld
Ow goes
Ah ik zz, zitten we elkaar in ieder geval niet in de weg
Dat notentaartje ziet er ook heerlijk uit! Wat een mooi pakket heb je gekregen.
Ja echt veel gehad voor maar 5 euro! Vorige keer ook al mooie waarde gehad bij deze bakker dus ben erg tevreden haha.
Notentaartje gaan we vanavond proeven.