Too Good To Go / Overblijvers

Ik las dit topic van de week en wou het ook proberen. Van de week had ik geluk bij de bakker:

• 3,5 brood (Mais, Bruin, volkoren en nog iets)
  • 6 witte bollen
  • 4 witte bollen met pitten
  • 4 harde broodjes met pompoenpitten
  • 3 goddelijke puddingbroodjes

Goede score, we zijn met z’n tweeën en de vriezer zat hierna vol met brood, dus heb ook wat weggegeven.

14 likes

Ik had:

• heel bruin brood
  • 4 bruine bollen
  • ui kaas brood
  • 4 kaneelbroodjes
  • 4 appelflappen
  • 5 witte pistoletjes
3 likes

Jumbo, enkel de bloedworst eten wij niet :grimacing:

5 likes

De drie graefjes natuurlijk :star_struck:

1 like

Er zal hier vast ergens een handleiding staan maar met 2500 posts kan ik het niet vinden. Is er een standaard tijd dat veel dingen online komen? Ik ben dus echt nog nooit iets tegengekomen als ik de app open, maar misschien open ik op de verkeerde tijden?

Ja die is altijd binnen no time uitverkocht. Op dit moment zijn 2 locaties in de stad ook dicht volgens mij ivm corona, dus kan je wrs alleen in zuid terecht. Zal helemaal wel een run op zijn. Maar als je m weet te veroveren is het fantastisch

Lekker veel kadetten! En in het zakje nog een room croissant. :drooling_face:

11 likes

Weer eens wat anders, too good to go van een bierwinkel!
Kostte dus ook wel iets meer dan de meeste bonnen, voor 12 euro een doosje met 12 stuks. Ben erg benieuwd, altijd leuk om nieuwe dingen te proberen

48 likes

Ik ben vandaag bij er bakker geweest en ik kreeg:

• 1 x heel brood
  • 1 x heel brood (een klein brood)
  • 2 bruine puntjes
  • 2 krentenbollen
  • zak met kleine afbakbroodjes

Ben er wel blij mee alleen had echt gehoopt dat er ook iets zoets bij zou zitten haha

3 likes

Jij woont dichtbij! Probeer al weken een bon te bemachtigen maar helaas :unamused:

Ja het is bijna onmogelijk. Wij proberen bijna nooit meer. Het is een geweldige bakker daarom kopen we nu sowieso ons brood daar

1 like

Vandaag ook weer, ik zag 1 tel dat het beschikbaar was en hoppa, uitverkocht. En ik maar refreshen en wekkers zetten iedere dag. Het is me niet gegund!

1 like

Jup, heb precies zelfde gedaan voor een maandje. Nu kijk ik af en toe nog is en soms hebben we mazzel

Zz of g?

?.. Ik snap hem niet

Voorletters plaatsnamen :wink: ben benieuwd of we in elkaars vaarwater zitten!

Hahaha ik zag dit en dacht gelijk “wow nice, biertjes met gepaste afstand”. Ik ben gehersenspoeld

4 likes

Ow :yum: goes

Ah ik zz, zitten we elkaar in ieder geval niet in de weg :grin:

Dat notentaartje ziet er ook heerlijk uit! Wat een mooi pakket heb je gekregen.

1 like