Too Good To Go / Overblijvers

Ja echt veel gehad voor maar 5 euro! Vorige keer ook al mooie waarde gehad bij deze bakker dus ben erg tevreden haha.
Notentaartje gaan we vanavond proeven. :drooling_face::yum:

1 like

Weer bij de bakker. Niks voor bij de koffie erbij dit keer, dus ik was enigszins teleurgesteld, ik ben te verwend geraakt.:joy:

9 likes

3 TGTG’s bij AH to go in ƩƩn?!?! €4?!?! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

65 likes

Hahahaha wow goede deal

1 like

Hoooooly moly dit is echt een super deal!!!

Zag vanmorgen een advertentie van de bakker met verse broodjes, maar uiteindelijk niet gegaan…zag ik net een too good to go online komen om binnen 15 minuten af te halen. En ja hoor croissantjes en verse broodjes woeee!

Daarbij nog krentenbollen, 10 witte bollen en een heel brood. Op zondag krijg je hier best vaak van die weekendbroodjes als frikandelbroodjes dus blij hiermee!

4 likes

Hema is echt mijn favo als ik zin heb in snacks.
Het rode pak stroopwafels is volkoren met appel kaneel smaak. De zwarte is volkoren met koffiesmaak. En in de dichte doos zaten twee geslaagd tompoucen.

27 likes

Waar dan? Hoe klik je dat aan?

Vind Pink’s Bakery (wel keer croissant met ham gehad, maar toen meegegeven voor collega’s), Cupcake Company en Vlaamsch Broodhuys ook fijn.

1 like

Huh ze hebben net mn ophaaltijd een uur vervroegd bij mn box van vandaag. Ik kreeg hier geloof ik helemaal geen update van ofzo :thinking: Ik kreeg wel een melding toen ik mn app opende. Gelukkig weet ik het op tijd en ben ik ook beschikbaar!

Edit: ik heb wel een email gekregen met de mededeling dat de tijd aan gepast was. Vanuit tgtg dus prima geregeld.

Ik heb sinds een jaar ofzo weer een box bij Vlaamsch broodhuys. Ik ging ff kijken, er was er nog een en nog twintig minuten om op te halen dus snel gedaan. En nu eet ik brood voor avondeten want ik ben alleen en geen vriezer.

5 likes

Ik had van de week een ophaaltijd van 16:30 tot 17:00. Voor mij kwam meteen om 16:30 het beste uit. Mijn vriend is op zijn telefoon ingelogd met mijn account, want ik laat graag alles thuis (telefoon, tas etc) Dus om 16:20 samen van huis gegaan, mooi op tijd daar met alleen zijn telefoon. Hebben ze blijkbaar om 16:25 een SMS gestuurd naar mijn telefoon (die dus thuis lag) dat het een uur naar achteren ging. Stonden we daar voor niets. Toen ik weer thuis kwam zag ik het smsje pas. Vond het zo belachelijk dat het zo laat pas werd doorgegeven. Mensen die verder weg wonen zijn dan toch allang onderweg? Stom.
Het meest belachelijke vond ik nog dat 1 medewerker deed alsof wij achterlijk waren dat we daar een uur te vroeg stonden. Ik dacht nog dat ik het misschien verkeerd gezien had die ochtend want toen we daar waren stond de ophaaltijd idd op 17:30 (net 5min daarvoor aangepast dus) Toen we een uur later terugkwamen om het op te halen stond er een andere medewerker en heb ik gevraagd wie dat zo laat doorgeeft, B.akker B.art of TGTG zelf. En toen verontschuldige het meisje zich voor het zo laat omzetten. Echt naar dat die eerste medewerker deed alsof wij achterlijk waren. Ze hebben 1 ster van me gekregen, wel een 5 voor de inhoud :joy:

2 likes

Niet oke dat er gedaan werd alsof jullie achterlijk waren :face_with_raised_eyebrow: er is geen reden dat iemand je zo zou moeten behandelen. Gelukkig dat de tweede medewerker vriendelijker was.
Bij mij veranderde de tijd 20min voordat het (nieuwe) ophaal moment begon. Het ophaalmoment is maar 15min bij ba.ck.werk dus het komt nou. Ik moest dus opeens bijna weg ipv dat ik nog iets meer dan een uur had! Ik heb verder niet gevraagd waarom het verandert was, maar ik vind het wel goed om te weten dat het blijkbaar kan gebeuren.

Ohh ik heb vandaag echt mega veel gekregen bij de bakker!

• 2 appelflappen
  • Amandelbroodje
  • Chocoladecroissant
  • 2 croissants
  • 2 kaasbroodjes
  • Zak mueslibollen
  • Zak witte puntjes
  • 5 harde maanzaadbroodjes

:eek: zo veel! ben er echt blij mee!

23 likes

Voor €2,- (Nieuwe Spar Bakkerstraat Uutje)

20 likes

Mmm dat wordt genieten

6 likes

Ik had bij de Vomar:

• 1 pak uitgezette arla yoghurt (het pak was lauw)
  • 1 pak uitgezette dubbelvla (ook lauw)
  • 1 zakje roerbak groente
  • 1 schaal met 3 soorten kazen (brie, camembert en grogonzola)

Diegene die mij had geholpen was ook niet bepaald vriendelijk? Ze haalde een kar bij met de producten en liep vervolgens weg. Ik vond het echt kei ongemakkelijk eerlijk gezegd om in de kar te duiken om die dingen in m’n eigen tasje te stoppen. Hebben jullie wel eens meegemaakt dat je zelf uit een kar moest graaien?

Vervolgens riep het ene kassameisje naar haar collega dat ze net een zwerver pakket moest samenstellen en haar kassa dus even dicht moest… ( personally attacked Ik vond niet dat ik eruit zag als een slons(not today iig :rofl:), maar wat dan nog?) Over het algemeen niet heel erg tevreden voor een eerste keer hahaha. HEMA en de lokale bakker staan nu op mijn lijstje :slight_smile:, ik ben benieuwd!

2 likes

Ik ga vandaag een pakket bij de HEMA halen voor het eerst. Ben erg benieuwd en stiekem hoop ik op taart dus dat zal er wel niet in zitten :sweat_smile:

2 likes

Mijn wekker vanavond gezet voor de bakker, om morgen op te halen. Enige wat in dit mini dorp mee doet, dus altijd vette run op de boxen.

Duim voor me :crossed_fingers:

5 likes

Ik heb sinds kort de app weer. Maar alles gaat hier zo snel. Of er is gewoon te weinig aanbod.
Hele dag door gekeken en er is steeds niks.

1 like