Het was een chocoladebroodje, een koffiebroodje, een soort donker klein gewoon brood, twee halve stokbroodjes, een fles yogurt en een stuk kaas. Mega veel dus, kaas is heel lekker met chili ofzo. Nu zit ik alleen wel weer met al dat brood
Oe goede buit! Misschien kan de kaas op het brood
@kerselaar dat het over datum is hoort niet hoor. Slecht!
Trouwens, je chocolade in de koelkast bewaren is heel slecht voor de kwaliteit van de chocolade.
Groetjes, een ex werknemer van een chocolaterie
Maar wat ze zegt klopt ook gewoon toch. En dat staat ook in de voorwaarden. Een tht betekent gewoon niet zoveel en zeker niet bij chocola.
Huh ik vind die laatste zin best wel denigrerend. Alsof jij achterlijk bent met haar gezond verstand.
Is die chocolade ook echt niet goed meer? Want dat kan ik me bijna niet voorstellen en dan is het toch best prima dat ze het weggeven via tgtg.
Bij twee verschillende bakkers.
Die ene hadden we al gekocht toen de andere de verkoop open gooide en die wilde we echt nog graag proberen. Dus de komende dagen even wat extra brood in de vriezer dan normaal
Ooooh, ik denk heel bekend spijsbrood te zien
Dat weet ik wel zeker
2 tassen van de La Place + nog 2 salades die niet op de foto staan.
Hema gedaan met het team. Hadden een rijstevlaai voor tien personen, twaalf tompoucen en een zak croissantjes. Dus hebben het maar verdeeld om mee te nemen . En kreeg tijdens het ophalen nog twee gratis doosjes aardbeien op de markt.
Gisteren weer eens iets bij de bakker kunnen halen:
- 1 brood (desem meergranen)
- 1 krentenbrood met spijs
- 6 krentenbollen
- 6 mueslibollen
- 4 luxe, harde broodjes
- 1 pain du chocolat, 1 croissant, 1 pecan maple geval
Prima pakket! Had gehoopt op een aardbeienslof, haha. Helaas…
Joe! Eindelijk een bon van de bakker gescoord (door de wekker te zetten en te refreshen). We eten morgen avond soep, dus kunnen daar hopelijk meteen lekker brood bij eten.
Dit is dus echt mijn too good to go dreambox
Hahaha snap ik! Volgens mij heb ik ook wel geluk met “mijn” hema. Ik heb altijd gebak.
Ik heb drie keer een Hema box gehad en nog nooit een tompouce Maar wel een keer een complete appeltaart haha
Omg dat roombroodje ziet er erg goed uit