Dat is mega veel toch.
Lekkere dingen kun je ook zelf kopen.
Dat is mega veel toch.
Lekkere dingen kun je ook zelf kopen.
Maar eerst was het ook 4/5 broden en dan nog wat luxe broodjes en/of een taartje. Kan inderdaad zelf ook lekkere dingen kopen, maar 4 broden zijn geen 15 euro waard bij deze bakker. En omdat het eerst altijd wel zo was, vond het de laatste keren gewoon een beetje teleurstellend.
De einde van de ophaal tijd dus bijv van 17.00 tot 18.00 dan is om 18.15 word de bonnen voor morgen erop gezet. Dus als je wat wilt en je weet waar, kan je het beste een wekker zetten en erna kijken/refreshen.
Goeie tip. Ik zat dus vooral in rond 0.00 en vroeg in de ochtend extra te kijken.
Hoop dat het zo gaat lukken! Mij lukt het zo elke keer
Ik zie bijvoorbeeld vaak staan “17:45 uitverkocht”, dan zet ik mijn wekker op 17:35, en dan af en toe refreshen. Beetje hopeloos, maar hier doet bijna niks mee dus dit is echt de enige manier om af en toe iets te kunnen scoren.
@DrWrenKingston en @Blush bedankt! Ik hoop het.
Eerder had ik alleen laat in de avond mazzel. Hopelijk lukt het nu.
Jeee het is eindelijk gelukt. Straks langs een bakker. Ben benieuwd.
Vind het een erg mooi gevarieerd pakket! (Geen taart zoals ik hoopte maar die chocolade ‘m&ms’ maken dat erg goed )
Zat netjes te scrollen om de 2 seconden en 17:45 uitverkocht, mehhhhh! Waarom woon ik in een dorp met maar 1 bakker die meedoet
Wow ik vind dat echt heel aso van dat meisje achter de kassa.Ik haal vaak pakketjes bij de Coop op (krijg altijd echt chille dingen daar),en daar heb ik tot nu toe twee keer het zelf ik de tas moeten doen.Een keer kreeg ik een mandje waar alles in zat en nu kreeg ik een hele vouwkrat vol! Tot nu toe gelukkig ook nog nooit dingen gehad die echt niet meer goed waren.
Was vandaag in de buurt van een Plus en een Coop en had voor beide bonnen gekocht.Helaas annuleerde Plus het pakket en achteraf maar goed ook want had net genoeg ruimte in mijn tas voor dit allemaal.Super blij met alles! Nu krijg ik bij de Coop sowieso altijd hele bruikbare dingen (laatst kreeg ik zelfs een heel blok kaas twv €8 in mijn pakket).Vooral de notenmix,camembert,muffins en de Kitkat vreet ik waarschijnlijk dit weekend nog op.Voor de grap eens alles bij elkaar opgeteld en een waarde van €32!
Ik heb heel veel brood. Helaas geen taart haha
Volgens mij hadden ze toch niet lastminute alle bonnen verkocht. Lagen maar twee pakketten. In totaal iets van 4 hele broden, zak bolletjes, 2 harde bolletjes en een soort ongesnede mini wit brood.
Gelukkig zit er ook volkoren brood tussen en niet alleen maar wit
Ik heb morgen Vomar en een kaashuis die laatste was acht euro dus ben benieuwd
Ik heb een ticketje voor Godiva gekocht, mag het vanavond ophalen. Zoveel zin in chocolade
Oh dat lijkt me heerlijk! Foto graag
Oh, maar vooral over dat over de datum chocolade zou ik wel klagen. Dat kan gewoon echt niet.
En en en? Hoe was het kaashuis?