Too Good To Go / Overblijvers

Dat is een andere Brokking helaas, heb ik laatst zelf ondervonden :tired_face:

Lokale bakker!

13 likes

Jumbo! Flink pakket :smiley:

8 likes

Zijn er hier mensen in regio Groningen die de app gebruiken? Ik heb het gevoel dat ik echt ALTIJD te laat ben… ik zie nooit wat meer beschikbaar. Ik las hierboven al dat het handig is om 00:00 te gaan kijken, maar soms als ik kijk staat er echt niets beschikbaar. Ervaren jullie dit ook hier in Groningen?

Heb een tijdje de app gebruikt maar ik woon niet in de stad en dan is verder weinig beschikbaar in de buurt. Laaang niet alle winkels doen er aan mee heb ik het idee.

Ik meende een keer hier gelezen te hebben dat de boxen voor morgen een kwartier na de maximale ophaaltijd ‘online’ komen.
Dus als vandaag voor bakker x de ophaaltijd 17:00-18:00 uur is, komen de boxen voor morgen om 18:15 uur in de app

1 like

Je kunt zien hoe laat iets was uitverkocht. Ik raad aan om dat een weekje bij te houden.

Om 00.00 uur komt bij mijn regio in ieder geval niks online dacht ik. Meer rond 17 en 19 uur

Ja dit klopt idd @Saartje.
Sommige winkels zijn ook echt meteen uitverkocht, anderen hebben een uur nadat ze online zijn gekomen nog wel aanbod en er zitten ook wel zaken tussen die nooit uitverkocht lijken te zijn.
Ik woon zelf totaal niet in de buurt van Groningen, dus wat daar snel gaat of langer beschikbaar is zou ik zelf echt niet weten

Oh dat is wel een slimme tip, dank je wel!

Een bakker hier in de buurt heeft ieder weekend echt mega veel TGTG tickets. Het idee is volgens mij dat je spullen verkoopt die je over hebt & anders weg moet gooien. Maar deze bakker bakt dus massaaaal eten voor TGTG? Mensen staan letterlijk in de rij! Ik ben er helaas één keer ingetrapt.

1 like

Vind het soms ook raar, want ik kijk best vaak op die app. En sommige winkels heb ik nog NOOIT iets zien aanbieden. Vind dat wel gek, het kan toch niet zijn dat ik elke keer op het verkeerde tijdstip kijk

Oh wow dat is ook wel lullig. Maar vraagt hij dan ook veel geld? Of bied hij wel tgtg prijzen aan?

Ja! Ik heb dit ook, kijk echt op verschillende tijdstippen maar Groningen heeft nooit wat. :frowning:

1 like

Ik ben dinsdag een bakker geweest voor een pakket. Was echt zo fijn, 2 lekkere broden, zak bolletjes, ontbijtkoek en nog wat kleins. M’n vriezer zit vol en ik kan weer even vooruit!

En @Saartje

k heb in Groningen eens bij The Student Hotel ontbijt van het ontbijtbuffet gehaald (Maar dat was niet supergeweldig vond ik toen).

Fijn om te weten dat het dus niet aan mij ligt haha, maar wel jammer dat het aanbod zo weinig is dan.

Lidl doet nu ook mee! Een groente en fruit box, geeft me wel een goed gevoel want dan weet ik iig dat er geen snoep/koek/taart in zit haha.
Heb er een besteld voor vanavond. Ik zal hem natuurlijk reviewen :slight_smile:

13 likes

En een ananas + bakje rode besjes maar dat heb ik aan oma gegeven :smile: aanrader!

27 likes

Oh prima inhoud zeg!! Daar is toch eig niks mis mee? Vooral de aardappelen kunnen gewoon nog in de schappen liggen?

1 like

Ja naar mijn mening ook. Er is echt niks mis mee! Zit ook geen enkele slecht bes tussen, ga het vaker doen!

1 like