Too Good To Go / Overblijvers

Ik heb vandaag ook een Lidl box opgehaald! Met hele andere inhoud, grappig.

Ik heb geen foto, maar het was:

• Een kleine krop sla
  • Een zak sugar snaps
  • Een kleine paprika
  • Zeven tomaten
  • De rest was fruit, 1 banaan en 2-3 stuks van: citroenen, kleine nectarines, sinaasappels, mandarijnen, en minneola’s (? of grotere mandarijnen)

Allemaal nog in prima staat, dus ik vond het echt een goede box, zeker voor maar €2,99!

6 likes

@Hazel ohh wat leuk! Heb even gekeken en hier doet Lidl ook mee :partying_face:

2 likes

Ik heb al een reminder in mn telefoon gezet om een lidl box te scoren voor morgen

1 like

Ekoplaza groente & fruit - 2,99

De radijsjes lopen al praktisch weg met bruin vocht in de zak, de verpakking van de wokgroentes was gescheurd (eigenlijk houdbaar tot 4/9) voor de rest wel ok. Hoopte eigenlijk wel op wat fruit stiekem :wink:

1 like

EkoPlaza heb ik twee keer geprobeerd en zij geven iedere keer vergane zooi mee. Echt zonde, ik kon er nooit iets van gebruiken.

Vorige week weer bij de bakker gehaald. Prima brood en broodjes en worstenbroodjes maar geen gebak waar ik op gehoopt had :innocent:

1 like

Ekoplaza heeft bij mij 2 keer in 1 week geannuleerd. Opzich fijn dat ze niks overhouden, maar ik reken er toch wel op.

Ik heb donderdag een pakket gehaald bij Coop. Echt zo veel gekregen! Ook best wel wat houdbare dingen als chocola en koekjes. Sommige dingen zijn wel over de datum nu, maar dat maakt niet uit.

Bij de Lidl.

Citroenen waren rot helaas.

17 likes

Ik heb m’n wekker gezet voor een Lidl box

1 like

Hoelaat komt alles nou online? Of is dat random?

Heeeerlijk joh! Ik zou er geroosterde groenten mee maken, met olijfolie en de verse dille! Enjoy :slight_smile:

Het verschilt sowieso per winkel

1 like

Vaak een kwartier na de vorige ophaaltijd. Maar sommige winkels kiezen idd een random tijd.

1 like

Had laatst een bon van de bakker:
2 hele broden
6 witte bollen
2 appelpunten
2 kokosmakronen
1 ontbijtkoek met noten en rozijnen

Prima score voor 5 euro :grin:

6 likes

Het is vaak een kwartier na de afhaaltijd. Hier kan je lidl tussen 13 en 19 uur ophalen, dus dan komt de box rond 19.15 online.

Oh was al gezegd haha sorry

1 like

Ja Coop is echt een aanrader! Krijg daar echt zo veel altijd.Kreeg een keer een halve krat (!) vol.Ook een chille mix van lekker en bruikbare producten altijd.

1 like

Ik kan echt zelden wat kopen in mijn omgeving, altijd uitverkocht of random bij een tankstation langs de snelweg nog wel maar ja, daar kom ik niet even langs. Echt jammer.

Ik kan aanraden om een week bij te houden hoe laat die dingen uitverkocht zijn. Ik heb dat bijgehouden en weet nu wel hoe laat ik voor welke online moet komen.

1 like

Ik probeer altijd wel veel te kijken maar kom er nog niet achter hoe laat alles uitverkoopt… zie dat dat bij m’n favorieten niet staat maar zou dat komen omdat er vandaag niks te koop was? Bij anderen die geen favoriet zijn staat het er wel

Oh gelukt! Ik had de laatste. Ze komen niet een kwartier na ophaaltijd online dus gelukkig dacht ik er nog ff aan.