Ga het zeker vaker bij de Lidl halen! Vandaag risotto gemaakt met venkel en citroen

De Lidl heeft mijn bon geannuleerd
Mijn Lidl pakket! Had op iets meer fruit gehoopt, maar ben er alsnog heel blij mee. De ene slakrop is niet goed meer, maar de rest is nog echt prima!
Hoelaat komen de bonnen van de Lidl online bij jullie?
Ik kan morgen ook een box afhalen, ben heel benieuwd! Loop je dan naar iemand toe en zeg je ik kom een tgtg Groente en fruit doos afhalen?
Ik heb er ook eentje van Lidl voor morgen
Op zondag om 19 uur en doordeweeks en zaterdag om 19.15 uur.
Ja😄 En dan moet je je app even laten zien en t balkje verschuiven.
Ah dat moet lukken, dankje!
Ik heb er net ook een besteld! Was al heel lang geleden, benieuwd wat het gaat zijn.
Ben benieuwd wat er in jouw pakket zit! Tip: bij de Coop heb ik nog maar één keer een tas gekregen de andere keren moest ik zelf eentje meenemen.Niet erg natuurlijk maar handig om te weten
Ik ga vanavond voor het eerst proberen om een bon te scoren, al eens eerder de app gehad en toen deed er in de buurt niks mee. Nu dus wel. Ik ga van de bakker proberen.
Ja ik ook! Mag hem zo ophalen. Tas heb ik idd al klaarliggen
Is het sowieso niet de bedoeling dat je je eigen tas meeneemt? Zeker omdat het een app is tegen verspilling lijkt het mij ook wel handig als we meteen plastic verspilling tegen gaan.
Van de Lidl. Echt allemaal nog prima in orde. Alleen de aardbeien zijn op het randje, maar die eet ik morgen wel op.
En deze zieligerd nog:
Ben echt treurig. Helemaal gehaast van werk na een meeting die uitliep naar de lidl, had nog gekeken of de bestelling nog stond en dat was zo maar ik kom daar en ze hadden geen pakketten meer. Had mij er zo op verheugd