Hou je ook niet van tomatensoep? Mijn moeder haat tomaten ook maar houdt van tomatensoep hahaha
Oh wow lekker late reactie haha sorry
Hou je ook niet van tomatensoep? Mijn moeder haat tomaten ook maar houdt van tomatensoep hahaha
Oh wow lekker late reactie haha sorry
Dit was bij de AH to go. Heel veel eten, maar helaas wel veel kip en dat eet ik niet dus dat haal ik dan uit de salades. En wow, roombroodjes zijn gewoon een witpuntje met room? Is dat een ding haha?
Oh my word - doet me denken aan puddingbroodjes. Dat at ik vroeger wel eens Ik kan niet zo goed zien of dat nou precies hetzelfde is, deze waren iig met banketbakkersroom
Hoe zijn roombroodjes bij jou? Ik ken ze wel zo ja
Geen idee, dit was de eerste keer dat ik er een had. Maar ik zag ze altijd voor me alsof het meer een met room gevulde donut/oliebol was ofzo.
Nee je hebt wel een bolus met gele room, puddingbroodjes zijn bolletjes met pudding en roombroodjes langwerpig!
Een bolus met gele room ?!
Waaar kan ik die kopen? Vast alleen in zeeland?
Ik wil oook
Hahaha ja helaas. Kan niet op bolus noemen ze het. Echt vreselijk lekker. Ook alleen bij bepaalde bakkers
Oke ik ga binnenkort een dagje zeeland proberen te plannen en dan vraag ik je naar die specifieke bakkers!
Lekker man. Wij haalden ze op school altijd in de tussenuren bij de Dirk. Uiteraard met een energy on the side.
Jaaa, dit brengt herinneringen naar boven, die zoete geur van energy en dan met die volle smaak van de bolus.
Wow dat is echt veel indd zeg! Geniet ervan!
Ik probeer al 1,5 maand weer eens een bon vd bakker te krijgen. Ofja, niet dagelijks geprobeerd want vaak volle vriezer en als het niet doorging kocht ik zo maar brood, maar heb 6/7 keer een bon gekocht en alle keren werden ze geannuleerd Goed natuurlijk ook dat er geen overschot is, maar tegelijkertijd had ik inmiddels wel ook echt zoiets van: misschien pas de bonnen online gooien als je zeker weet dat je over gaat hebben? Want werd ook wat irritant omdat het vaak veel later geannuleerd werd dan de max 2u voor ophaaltijd die ze zouden moeten hanteren volgens TGTG. MAAR heb nu weer een bon voor over 20-30min en hij is nog niet geannuleerd dus hopelijk blijft dat zo
En ondanks dat ik niet zo’n giga inhoud als degene boven mij verwacht hoop ik ook dat het dit keer niet tegen valt (laatste keer bijv alleen wit brood en witte broodjes).
Dit klinkt als het lekkerste OOIT, dit wil ik nu zo zo graag
Bakker Boer zit wel een beetje overal in Zeeland en daar verkopen ze het met Zwitsers room maar ook nog wel wat kleinere bakkers.
Ik zou een bolus wel op de markt halen of bij een bakker. Die van de supermarkt zijn echt veel minder lekker vind ik tenzij ze van een aparte bakkerij komen en je kan beter losse bolussen kopen dan in plastic verpakt.
Ik had een TGTG box bij Bakker Bart. Ik eet bijna geen brood. Dus ik kan ruim 2 weken vooruit denk ik. Ik had van die driehoekpuntjes, wit brood, langwerpige harde broodjes, puddingbroodje, croissant en een stokbrood. Allemaal ook andere soorten. Dus kan lekker luxe ontbijten of lunchen.
Hoe was je pakket?
Ik heb bij de EK.o plaza gehad, een paar keer in 1 week geannuleerd en telkens een half uur voor de ophaaltijd. Inderdaad fijn dat ze niks over hebben, maar je rekent er toch wel op.
Vanavond ga ik weer een pakket ergens halen. Ik hoop op veel groente en fruit.
Ik heb voor vanavond een pakket bij een stationshema gescoord, ik ben heel benieuwd wat daarin zal zitten.
Er zit bij mij in de buurt ook een bakker waarbij de ophaaltijd van 9-17 is. Dat klinkt voor mij alsof ze gewoon iets extra’s willen verkopen? Want hoe weet je om 9u in de ochtend al wat er overblijft? Of zou je dan brood van de dag ervoor krijgen?
Was een goed pakket! Geen foto want de naam staat groot op verpakking en gezien die alleen in mijn stad zit laat ik die even achterwege. Maar er zaten 3 broden in dus dat is al super chill (op het eerste oog een volkoren, donker volkoren en een “luxe” meergranen), 6 bruine bolletjes, 6 beschuitbollen en een hele ontbijtkoek
Vandaag ook voor het eerst een pakket bij de Lidl gehaald, en daar ook heel blij mee! (al zijn een paar dingen al op het randje dus daar ga ik vanavond nog wat mee proberen te maken. Maar de bananen bijv nog niet eens helemaal rijp!). Flinke hoeveelheid ook! Ga ik zeker nog eens halen. Helemaal links trouwens zie je niet zo goed zie ik nu maar dat zijn 3 passievruchten!
Ik heb vandaag ook een pakket bij de Lidl opgehaald.
Ik heb ook een bon voor de Lidl weten te bemachtigen, dus ben benieuwd! Had eigenlijk ook een bon voor m’n moeder willen reserveren, maar je mag er maar 1 per app