Too Good To Go / Overblijvers

ik geloof dat ik een beetje te hoge verwachtingen had van de tgtg box van de lidl na al jullie mooie foto’s… :sweat_smile:

Hmm denk ook niet dat deze de waarde haalt van 9 euro. Maar goed verder zijn de producten wel chill!

1 like

Ik heb voor morgen eentje van de Hoogvliet voor 4,99. Ben erg benieuwd!

Oh hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik zie die ook veel voorbij komen. Zou je misschien een foto willen plaatsen?

Als ik er aan denk zal ik er een plaatsen! :blush:

2 likes

Mijn Lidl pakket! Meeeer dan genoeg, maar vind 't wel jammer dat er geen enkel fruitstuk in zit.

13 likes

Mijn box van de Hoogvliet. Valt ook niet tegen moet ik zeggen! Helemaal als je kijkt wat het van oorsprong allemaal gekost heeft.

7 likes

Ik vond mn Lidl pakket extreem saai, opzich naar waarde en ik eet t allemaal graag (dus zou niet moeten klagen) maar als je me zou vragen wat zijn de saaiste groenten die je kan krijgen dan somt dit het wel op :upside_down_face:

• Zakje gemengde sla
  • 2 rode paprika’s
  • 3 tomaten
  • komkommer
  • courgette
  • aubergine
  • zak wortelen
  • zak sperziebonen
  • kilo gele pruimen
1 like

Ohja ik dacht er nog aan of je al zou weten wat een bon bij hun inhoudt! Post je een foto van wat je krijgt?

Mijn lidlbox was ook echt niet normaaal. Ik kreeg ook nog 2 zakjes koriander, een venkel en paksoi maar dat staat niet op de foto. Wist echt niet wat ik ermee aan moest dus heb dit weekend al een heel gedeelte naar mijn ouders gebracht haha

16 likes

Heb ook een Lidl bon gehaald! Heel benieuwd na al die foto’s hier.

Edit: is geannuleerd :frowning:

1 like

Oh zonde dat het tegenviel. Niet voor herhaling vatbaar dus :frowning_face:

Die van mij wordt ook iedere keer geannuleerd:(

Van de Lidl. Kan gewoon echt met alles wat :ok_hand:

17 likes

Box van lidl was vandaag helaas wat minder… Paard is blij met de wortels, rest moet ik nog even kijken wat ik ermee ga doen.

1 like

Ik wil ook zo graag een bon van de Lidl maar ze zetten ze in mijn buurt gewoon op random tijdstippen online. Soms om 7 uur in de avond maar vandaag al om 8 uur s’morgens. En ik heb er 2 in de buurt dus ik dacht: moet vast niet moeilijk zijn om er eentje te scoren maar helaas :sob:

En nog even een praktische vraag: de Lidl heeft geen infobalie dus lopen jullie dan gewoon random naar een kassa? Mocht ik er wel eentje kunnen bemachtigen.

Kan me niet voorstellen dat dit 9 euro waard is. Niet de insteek van de app maar toch

Bij mij staat er altijd wel iemand bij de broodjes afdeling, daar pakken ze de dozen ook vandaan dus daar spreek ik iemand aan.

@anon44347600 nee die indruk had ik dit keer ook niet.

Ik ben naar de kassa gegaan en daar stond die van mij al klaar. Blijkbaar verschilt het per filiaal haha.

Van de Lidl.

9 likes