Too Good To Go / Overblijvers

Blijven verversen! Ik dacht de eerste ook dat ik het gemist had

Yes heb eindelijk ook een lidl-bon bemachtigd! Morgen meteen uit werk het voedsel ophalen, zin innn

1 like

Had ik ook maar door vernieuwen toch gekregen. Hopelijk heb je morgen meer geluk. Ik kan het morgen ophalen.

Het is gelukt, thanks!!

1 like

Noooo. Omdat dat er stond, dacht ik dat je het morgen weer kon proberen. Nou ja, morgen weer een kans! Ik wil mijn eerste box. :laughing:

Als het uitverkocht is, dan staat er ‘uitverkocht om 19.18’. ‘verkoop gestopt’ staat er inderdaad kort nadat het ophaalmoment is afgelopen.

1 like

Ik had gisteren ook weer een mooie box bij de Lidl!

• cocktail tomaten
  • ijsbergsla
  • 2 bosjes lente ui
  • 500gr puntpaprika
  • 2kg sinaasappels
  • sperziebonen
  • haricots verts
  • netje citroenen
4 likes

Ik heb vandaag mijn eerste pakket opgehaald bij de bakker!

• Heel waldkorn brood
  • Zak bruine kadetten
  • 2 harde bolletjes
  • 2 appelflappen
  • 2 mueslibollen
  • half krentenbrood met spijs :drooling_face:

Morgen heb ik een pakket van de Dekamarkt (supermarkt) ben benieuwd!

2 likes

Wooww ik hoop dat Lidl België ook snel meedoet.

Alleen de sla en nectarine zijn niet meer te eten. Echt bizar veel.

20 likes

Zo nice!

1 like

Zo ontzettend blij mee! Er zat zelfs pastasaus en gedroogde vijgen bij

17 likes

Ooohhh jongens, na al die berichten hier had ik 3 wekkers gezet en het is GELUKT. Morgen naar de Lidl :partying_face:

2 likes

Dit is echt de gezondste forumtrend ever hahaha

23 likes

Ben door deze lidltrend erachter gekomen dat cactusvijgen fucking lekker zijn.

2 likes

Ik kwam er dus achter dat ze onzichtbare stekels hebben :sweat_smile::sweat_smile:

2 likes

Ik wil vreetpakketten zien

1 like

Van de bakker gisteren.

9 likes

Mijn bakker heeft de box opgedeeld in aparte boxen, er is er nu een met alleen gebakjes. Echt jammer want het was juist leuk dat je wat brood had en dan nog wat lekkers erbij :frowning:

Heeft iemand ooit een TGTG box gehad van een ijssalon? Hier staat er nu een Italiaanse ijssalon nieuw op. Klinkt goed, maar weet niet goed wat ervan te verwachten. Is voor 5 euro en twv 15, zal je dan ijs krijgen dat je thuis kan invriezen of een giga ijsco die gelijk op moet :sweat_smile:

Wel gek trouwens dat ie er sinds gister pas op stond (voor vandaag) en dat er al 11 beoordelingen in de afgelopen maand zijn volgens de app :thinking:

1 like