Blijven verversen! Ik dacht de eerste ook dat ik het gemist had
Yes heb eindelijk ook een lidl-bon bemachtigd! Morgen meteen uit werk het voedsel ophalen, zin innn
Had ik ook maar door vernieuwen toch gekregen. Hopelijk heb je morgen meer geluk. Ik kan het morgen ophalen.
Het is gelukt, thanks!!
Noooo. Omdat dat er stond, dacht ik dat je het morgen weer kon proberen. Nou ja, morgen weer een kans! Ik wil mijn eerste box.
Als het uitverkocht is, dan staat er ‘uitverkocht om 19.18’. ‘verkoop gestopt’ staat er inderdaad kort nadat het ophaalmoment is afgelopen.
Ik had gisteren ook weer een mooie box bij de Lidl!
- cocktail tomaten
- ijsbergsla
- 2 bosjes lente ui
- 500gr puntpaprika
- 2kg sinaasappels
- sperziebonen
- haricots verts
- netje citroenen
Ik heb vandaag mijn eerste pakket opgehaald bij de bakker!
- Heel waldkorn brood
- Zak bruine kadetten
- 2 harde bolletjes
- 2 appelflappen
- 2 mueslibollen
- half krentenbrood met spijs
Morgen heb ik een pakket van de Dekamarkt (supermarkt) ben benieuwd!
Wooww ik hoop dat Lidl België ook snel meedoet.
Zo nice!
Ooohhh jongens, na al die berichten hier had ik 3 wekkers gezet en het is GELUKT. Morgen naar de Lidl
Dit is echt de gezondste forumtrend ever hahaha
Ben door deze lidltrend erachter gekomen dat cactusvijgen fucking lekker zijn.
Ik kwam er dus achter dat ze onzichtbare stekels hebben
Ik wil vreetpakketten zien
Mijn bakker heeft de box opgedeeld in aparte boxen, er is er nu een met alleen gebakjes. Echt jammer want het was juist leuk dat je wat brood had en dan nog wat lekkers erbij
Heeft iemand ooit een TGTG box gehad van een ijssalon? Hier staat er nu een Italiaanse ijssalon nieuw op. Klinkt goed, maar weet niet goed wat ervan te verwachten. Is voor 5 euro en twv 15, zal je dan ijs krijgen dat je thuis kan invriezen of een giga ijsco die gelijk op moet
Wel gek trouwens dat ie er sinds gister pas op stond (voor vandaag) en dat er al 11 beoordelingen in de afgelopen maand zijn volgens de app