Too Good To Go / Overblijvers

Heb voor morgen een bon voor de lidl, dus hopelijk wordt ie dit keer niet geannuleerd

Ik word echt heel blij van dit concept, maar ik hoop vooral dat mensen met een slecht inkomen hier gebruik van maken.
Het is zo jammer (maar logisch) dat deze voedingsmiddelen niet naar de voedselbank mogen :frowning:

Hmm ik heb bij een supermarkt gewerkt die nu too good to go aanbiedt, en eten wat over de datum ging werd weggescand en ging de kliko in of naar de geiten in geval van groente/fruit/brood. Volgens mij is dat bij best veel supermarkten het geval :grimacing:

(ik bedoel te zeggen: volgens mij loopt de voedselbank hierdoor niet bijzonder veel eten mis)

Verkopen ze ook wafels of koeken oid?

Jahoor mijn lidl bon is alweer geannuleerd. Ik snap niet dat ze bonnen aanbieden als ze toch alles annuleren

Ik heb hier echt de hele week nog van gegeten, zo goed was het allemaal!

Risotto met de paprika’s en bosuitjes
Cottage pie met wortelpuree en paprika
Spruitjes uit de oven
Muffins gemaakt met de bananen, passievrucht en limoen
Aardbeien en appels mee naar werk

Alleen de radijsjes en dille zijn nog over, maar die zien er nog steeds goed uit, dus daar bedenk ik de komende dagen wel wat voor.

14 likes

Zelf nog nooit een ijssalon gehad, maar in een fb groep wel eens gelezen dat mensen dan literbakken ijs oid kregen. Iig geen 3 hoortjes twv 5 euro pst die je dan meteen op moest eten ofzo :yum:

1 like

Wat was er met die tijm aan de hand dan?

1 like

Nee als het goed is niet. Het is onlangs overgenomen door een nieuwe eigenaar, maar ik denk dat het verder hetzelfde is gebleven en gewoon alleen ijs.

Hopelijk is dat het indd @luipaard, hopelijk lukt het snel een keer een bon te scoren! Wellicht dat er met het komende warme weer nog niet veel zal overblijven, maar wellicht daarna! Dan zal ik het hier wel posten. Hopelijk doet de nieuwe eigenaar ook niet aan een seizoenssluiting vanaf eind sept zoals de vorige.

Ik heb een tijdje als vrijwilliger gewerkt bij de voedselbank (distributiecentrum). AH is echt zo’n beetje de hofleverancier van de voedselbank, die doneren echt heel veel. Er worden ook wel producten gedoneerd die over de THT datum zijn trouwens. Maar heel veel dingen die in zo’n tgtg pakket zitten, neemt de voedselbank niet aan. Verse producten gaat eigenlijk niet.

Maar ik hoop ook dat mensen met een laag budget deze app weten te vinden.

1 like

ik geloof dat ik een beetje te hoge verwachtingen had van de tgtg box van de lidl na al jullie mooie foto’s… :sweat_smile:

Hmm denk ook niet dat deze de waarde haalt van 9 euro. Maar goed verder zijn de producten wel chill!

1 like

Ik heb voor morgen eentje van de Hoogvliet voor 4,99. Ben erg benieuwd!

Oh hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik zie die ook veel voorbij komen. Zou je misschien een foto willen plaatsen?

Als ik er aan denk zal ik er een plaatsen! :blush:

2 likes

Niet verwacht dat er nu met de warme dagen al een bon op zou komen, maar zojuist een bon van de Italiaanse ijssalon kunnen bemachtigen voor vanavond! Ben benieuwd :slight_smile: na mijn reservering staat er nog steeds 5+, de ze verwachten veel over te hebben lijkt het.

9 likes

Mijn Lidl pakket! Meeeer dan genoeg, maar vind 't wel jammer dat er geen enkel fruitstuk in zit.

13 likes

Mijn box van de Hoogvliet. Valt ook niet tegen moet ik zeggen! Helemaal als je kijkt wat het van oorsprong allemaal gekost heeft.

7 likes

Ik vond mn Lidl pakket extreem saai, opzich naar waarde en ik eet t allemaal graag (dus zou niet moeten klagen) maar als je me zou vragen wat zijn de saaiste groenten die je kan krijgen dan somt dit het wel op :upside_down_face:

• Zakje gemengde sla
  • 2 rode paprika’s
  • 3 tomaten
  • komkommer
  • courgette
  • aubergine
  • zak wortelen
  • zak sperziebonen
  • kilo gele pruimen
1 like

Ohja ik dacht er nog aan of je al zou weten wat een bon bij hun inhoudt! Post je een foto van wat je krijgt?