Too Good To Go / Overblijvers

Afgelopen zaterdag gehaald, hier eten wij de hele week van. Vind met de Lidl altijd zo leuk dat je weer buiten je standaard gaat koken voor de week.

6 likes

Ik reageer op een oud bericht maar ik had ook ooit een kilo aan worsten voor 25ct, fantastische vondst, meerdere avonden van kunnen eten! Liggen nog steeds een paar in de vriezer

Ja dat had ik ook een tijd terug! Afgelopen weekend had ik slavinken en 2 pakken met cordon blues voor 1.50 in totaal.
Liggen hier ook vaak krieltjes voor 0.25 cent. Ik vind het wel chill die bakken. Al moet je wel geluk hebben.

Ik had gister bij Hoogvliet de stomste 2g2g ooit. Wat een ellende.

• al bol staande witlofsalade (vind witlof goor)
  • 3 zakken krieltjes (handig voor een gezin uit Een huis vol)
  • speklappen, heel veel (eet geen varkensvlees)
  • meer dan een kilo hamlappen.

Logisch dat dit overbleef…

De facebookgroep van tgtg zou echt helemaal wild worden van zoveel vlees in je pakket

2 likes

Ik ben vandaag voor ‘t eerst bij een AH in de buurt een pakket op gaan halen. Was niet teleurgesteld.

Snoepwortels (grote doos), appels, hachee vlees, erwtensoeppakket, paddenstoelenmix en gesneden bietjes. Laatste lust ik niet maar gaat naar de oudertjes. Morgen een doos halen bij de lokale coop.

1 like

van de week weer dit lidl pakketje

30 likes

De Bakkerswinkel:

Coffee Company:

So healthy. :stuck_out_tongue: In ieder geval genoeg croissantjes!

23 likes

Hahaha, dit zou ik ook zo kut vinden :joy: daarom neem ik nooit een bon van een supermarkt.

1 like

He gatver, dat is wel echt jammer én zonde.

3 likes

Oh hier precies het zelfde van de ecoplaza, bruin, half verrot en als je de slechte stukken eruit plukte kon je er net van eten.

Ga veel liever naar de lidl, veel mooiere boxen.

1 like

Jezus wat veel! Ik was een beetje teleurgesteld door mijn lidl pakket: 5 aardappels, 3 tomaten, 3 sinaasappels, 1 krop sla, 5 uien en 1 granaatappel.

Het is alsnog wel meer waard dan 3 euro denk ik, maar dan had ik liever wat andere dingen gekocht bij de goedkope groenteboer :sweat_smile: Was ook al verbaasd dat mensen zeiden dat ze hier een week mee konden doen

Kun je beter ‘s avonds gaan of ‘s middags? (Hier kun je ‘m tussen 13:00 en 19:00 ophalen)

Bij de ekoplaza hier staat ook een grote waarschuwing in de trant van “ONZE GROENTE EN FRUIT ZIJN DUURDER DAN BIJ EEN GEWONE WINKEL DUS HOUD ER REKENING MEE DAT JE MINDER KRIJGT”.
Dat is misschien wel zo maar als je dan ook nog eens de helft weg kunt gooien is het helemaal niet aantrekkelijk om daar iets op te halen.

2 likes

Maakt niet zo veel uit bij mij, alle doosjes staan al klaar om 1300u, ze pakken gewoon de voorste als je komt

Ik heb nog nooit een niet-vergane box gezien van Ekoplaza. Echt jammer. Hoekje of plekje of beetje slap, prima. Maar zo…

1 like

Ik heb de app weer verwijderd want er zijn maar een paar all-vegan locaties in Rotterdam. Ik had ze tussen mijn favorieten staan maar ik kreeg nooit te zien dat ik er wat kon afhalen.

Dit hadden ze gewoon een paar dagen eerder eruit moeten halen en dan had je het prima via too good to go kunnen doen. Dit is gewoon ouwe meuk verkopen zodat je het niet hoeft te derven in het filiaal.

1 like

Was direct mijn laatse kennismaking met die supermarkt toen Too Good To Go net een ding was. Personeelslid dat het toen uitreikte was ook vergane glorie ontzettend sacherijnig .

1 like

Hier ook weer een goede Lidl-box🙌. Ik had vandaag:

• blauwe druiven
  • champignons
  • kleine ijsbergsla
  • 3 appels
  • 2 peren
  • 2 groene kiwi’s
  • citroengras
  • courgette
  • zak aardappelen
  • zak peulen
  • zak sjalotten
  • nog wat uien
14 likes

Mijn coop box was goedgevuld.

3 mega bakken salade (aardappel, huzaren en rundvlees)
Kant en klare kipsalade
Pak sinaasappelsap
Koolraab
Gesneden ui
Ham plak
Kipfilet broodbeleg
Aardappelschijfjes
Frikandelbroodjes voor in de magnetron
Zak boerenkool

7 likes