Bij mij rond 19.10
Thanks! Ga ik het morgenavond eens proberen 

Ik had via fb iemand gezien die bij mijn werk in de buurt naar de Lidl was geweest, haar box was zo mooi gevarieerd dat ik dacht ga ook eens daar proberen. Ben er enorm blij mee!
Ik weet niet of het aan mijn telefoon ligt, maar ik moet wel altijd als een gek de app opstarten en weer afsluiten, want de beschikbaarheid update niet automatisch. Je kunt ook kijken hoe laat het de vorige dag is uitverkocht, dus is wel een goede om een beetje in de gaten te houden mocht het niet lukken.
Je kunt ook naar beneden slepen om te refreshen, of werkt dat ook niet?
Ik dacht van niet, maar moet het misschien weer eens proberen
Ik ben echt jaloers op al die Lidl boxen die ik voorbij zie komen, bij mij zat er echt amper iets in laatst. Een netje citroenen, bak witte druiven, een krop sla en een bosje lente-ui. Wel allemaal opgekomen/kunnen verwerken dus dat is wel fijn.
Ik heb voor het eerst een box gekocht bij lidl voor morgen, heel benieuwd! Het zit in een doosje toch? Dan is wandelend naar de lild misschien niet zo handig
Ja zit in een doosje maar ik hevel het altijd gewoon over in mijn eigen tas.
Ja het zit in een stevig doosje! Bij mij passen die doosjes precies onder m’n snelbinders
Bij mij kwam het laatst in een erg onhandige grote lage doos zonder deksel. Misschien voor de zekerheid een eigen tas meenemen?
Bij zat het wel telkens in een doosje, maar doe het altijd alsnog in m’n eigen tas.
Heeft iemand wel eens een box gehad van Cheese and More? Zij hebben er altijd mega veel op staan, dus het lijkt bijna niet echt een manier om verspilling tegen te gaan maar meer om te verkopen, dus twijfel of ik een box ga proberen.
Same here! Ben benieuwd 

Ik heb er wel eens een gehad (in Amsterdam) (dat was geen kaas maar meer crackers/dips, stond in de omschrijving ook) en zie er altijd veel staan op TGTG maar er staat hier altijd wel een omschrijving bij van wat er ongeveer in zit! Maar inderdaad niet echt ‘restjes’ van de dag.
Ja zie ik ook altijd. Ze hebben wel goede recensies maar heb ook het idee dat zij dit echt meer verkopen omdat ze anders niks verkopen (omdat er geen toeristen zijn).
In Delft heb je ook Maison le Blanc, die zijn echt gericht op TGTG en zorgen ervoor dat producten van groothandels via TGTG doorverkocht worden. Dat schijnen wel echt hele chille boxen te zijn (wel grote hoeveelheden eten), en je kan ook vaak vantevoren zien wat voor producten erin zitten!
Ik had vandaag een box van Jan Linders (voor randstedelingen: keten in Zuid Nederland, wij hebben geen Dirk
)
- Runder shoarma
- Fles rijstepap
- 1,5 liter volle yoghurt
- Broccolirijst
- Gemixte groenten om te koken
- Celavita opbak aardappelen
- Verse rode kool
- Verse zuurkool
- Gesneden champignons
- Bakje paturain
- Zak gesneden wokgroente
Weer een deel bij mijn ouders gelaten maar echt heeel veeel spul. Aardappeltjes en gemixte groenten staan nu op het vuur en ik eet alvast wat rijstepap XD.
Morgen eeeeeindelijk een bakkers pakket ophalen. Moest er 12 min voor refreshen, winning.