Too Good To Go / Overblijvers

@tantejet ik lees bij, maar ben nu wel benieuwd wat je hebt gekregen!

Die kip shoarma zit in de vriezer, rosbief eet m’n vriend vandaag op, die kaas geloof ik wel haha en die bakkerij producten ook.
Maar ik zei ook al dat ze van de 3 boxen die we gisteren haalden (met de buren samen), hadden ze er ook 5 kunnen maken. Verdienen zij meer en is het nog steeds eerlijk verdeeld.

Misschien hadden ze er meer maar zijn er minder bonnen verkocht?

3 kleine gebakjes, 1 brood, half krenten brood en 10 zachte bolletjes.

1 like

Deze is altijd uitverkocht dus denk het niet. Maar vind het prima hoor haha, zoveel producten.

Gewoon in de vriezer gooien toch?

Lidl pakket weer!

10 likes

Daar ben ik ook benieuwd naar! Kwam die om dezelfde tijd online als de gewone box?

1 like

Is dit een gewone AH? Bij mij hebben die helemaal geen too good to go. Goed pakket zeg.

Het is een franchise.

1 like

Ik heb er net 1 van de bakker bart gekocht, kan hem straks ophalen. Ben benieuwd!

1 like

Oeeee er kwam last minute een bon van de oliebollenkraam online! Kan het al over tien minuten ophalen :tada:

Edit:

Een mix van 15 gewone oliebollen en krentenbollen. En in het kleine zakje zit een appelbol. Ik ben gelukkig.

27 likes

Ik had eigenlijk niet verwacht zoveel te krijgen voor €5, dus hopelijk past het allemaal in m’n vriezer. Ik ben heel benieuwd naar die (abrikozen?) koek.

7 likes

Haha kun je er wel verschillende woorden mee leggen?

1 like

Ik vind die kortings stickers bij de Lidl toch ook wel chill hoor. Heb al meerdere keren vlees voor weinig gehad. Als ik wat zie is het altijd wel in onze smaak.
Ga hiermee met mijn verjaardag gourmetten, vorige week toevallig mini slavinkjes voor 50cent die doen we er ook bij. Lekker cheap gourmetten :laughing:
De origele prijs was 7.50?! Dat vind ik nog best veel geld voor naar mijn idee vrij weinig vlees :grimacing:

1 like

Nou ja je betaalt voor een leven hé. Meerdere levens zelfs.

4 likes

Gourmetschotels zijn altijd prijzig, omdat het allemaal al gesneden is, meerdere soorten enz en waarschijnlijk omdat mensen het sowieso kopen voor het gemak.

Zijn die aanbiedingen er in de ochtend of avond?

Dat snap ik :slight_smile: het word nu iig niet weg gegooid. Ik doe ook mijn dingen bewust.

@anon44347600 ja echt het gemak idd maar bij de Lidl had je ook van de aparte bakjes en dat was wel echt veel voordeliger dan deze grote schaal.
Ik snij het normaal gesproken ook altijd zelf.

@Katie
Dit was rond half 6, volgens mij word het random afgeprijsd is heel wisselend dat ik het zie.

Vanmorgen een broodbox bij de Dekamarkt opgehaald, maar die viel een beetje tegen :roll_eyes: drie hele broden (volkoren, donkerbruin en wit) en een halve volkoren, terwijl ik had gehoopt op iets van broodjes oid. Alles bij elkaar was het ook net €6, terwijl op de app twv €8,99 stond. Bummer! Maar ach, heb €2,99 betaald en we hoeven in ieder geval geen brood meer te halen de komende weken.

1 like