Coffee Company:
Weer lekker, maar nu is het wel weer even genoeg, haha.
Ik heb voor het eerst een box gekocht bij lidl voor morgen, heel benieuwd! Het zit in een doosje toch? Dan is wandelend naar de lild misschien niet zo handig
Ja zit in een doosje maar ik hevel het altijd gewoon over in mijn eigen tas.
Ja het zit in een stevig doosje! Bij mij passen die doosjes precies onder mān snelbinders
Bij mij kwam het laatst in een erg onhandige grote lage doos zonder deksel. Misschien voor de zekerheid een eigen tas meenemen?
Bij zat het wel telkens in een doosje, maar doe het altijd alsnog in mān eigen tas.
Heeft iemand wel eens een box gehad van Cheese and More? Zij hebben er altijd mega veel op staan, dus het lijkt bijna niet echt een manier om verspilling tegen te gaan maar meer om te verkopen, dus twijfel of ik een box ga proberen.
Same here! Ben benieuwd
Ik heb er wel eens een gehad (in Amsterdam) (dat was geen kaas maar meer crackers/dips, stond in de omschrijving ook) en zie er altijd veel staan op TGTG maar er staat hier altijd wel een omschrijving bij van wat er ongeveer in zit! Maar inderdaad niet echt ārestjesā van de dag.
Ja zie ik ook altijd. Ze hebben wel goede recensies maar heb ook het idee dat zij dit echt meer verkopen omdat ze anders niks verkopen (omdat er geen toeristen zijn).
In Delft heb je ook Maison le Blanc, die zijn echt gericht op TGTG en zorgen ervoor dat producten van groothandels via TGTG doorverkocht worden. Dat schijnen wel echt hele chille boxen te zijn (wel grote hoeveelheden eten), en je kan ook vaak vantevoren zien wat voor producten erin zitten!
Ik had vandaag een box van Jan Linders (voor randstedelingen: keten in Zuid Nederland, wij hebben geen Dirk )
Weer een deel bij mijn ouders gelaten maar echt heeel veeel spul. Aardappeltjes en gemixte groenten staan nu op het vuur en ik eet alvast wat rijstepap XD.
Morgen eeeeeindelijk een bakkers pakket ophalen. Moest er 12 min voor refreshen, winning.
Rijstepap ik hoop altijd op lekkere vla of speciaal toetje gezien ik het zelf niet koop. Maar nog nooit gehad haha.
Leuke box verder!
Ja dit was ook echt uit zoān glazen fles van een boer in Deurne
Iemand ervaring met de mysterie boxen van de coop?
Ik dacht voor de grap eens kijken in die app maar ik denk dat het hier in het dorp niet echt bekend is want er waren er nu nog steeds 5 beschikbaar haha
Ja, 1x gehad. Ik kreeg toen 2 pakken karnemelk, 1 pak optimel, broodje frikandel uit de magnetron (echt een soort vacuüm verpakte kant en klare hotdog maar dan met een frikandel), stukjes gerookte kip, klein bakje druiven, een stuk brie, een zak krieltjes, een bak champignons, een bak courgette spaghetti en een fles druivensap.
Flinke box dus, alles ging wel dezelfde of de volgende dag over de datum
Die zijn hier in de buurt ook altijd nog over en hier is verder superveel aanbod en alles uitverkocht. Ik durf het om die reden niet haha.
Ik vind dat soort supermarktpakketten altijd alleen maar een aanrader als je met meerdere personen woont (of een grote vriezer hebt) en een alleseter bent.