Too Good To Go / Overblijvers

Die zijn hier in de buurt ook altijd nog over en hier is verder superveel aanbod en alles uitverkocht. Ik durf het om die reden niet haha.

Ik vind dat soort supermarktpakketten altijd alleen maar een aanrader als je met meerdere personen woont (of een grote vriezer hebt) en een alleseter bent.

Dat was ook mijn conclusie inderdaad, zou het niet snel opnieuw doen

1 like

Heel donker bruin, half volkoren en half wit (yay tosti’s!) brood, 3 ham-kaas crossaintjes, stokbrood en een puddingbroodje die ik heb verstopt voor mijn vriend :face_with_hand_over_mouth:

Stokbrood leg ik morgen even onder de grill, hele donkere in de vriezer en de rest komt dit weekend wel een heel eind op gok ik.

14 likes

verschillende harde bolletjes, een brezel, een croissant, kipferl, en een heel brood voor €3,99. het meisje van de bakkerij deed wel vreemd. ophaalslot was 17.00-17.15 dus ik was er om 17.08 (en ik had on 16.27 betaald), zegt die meid eh ja kan je de volgende keer eerder bestellen en ophalen? u bent nogal laat en dan kunnen we niet inschatten hoeveel moeten verdelen! dus ik keek volgens mij echt zo van :confused: ik was toevallig rond die tijd in de buurt dus dan koop ik het en ga ik er zsm heen haha. vaag gedoe. maar blij met de buit!

15 likes

oh huh @Blush dit moest geen quote op jou zijn! haha sorry!

1 like

Haha vaag zeg! Maar wel een mooie box!

ja viel zeker niet tegen! vorige keer had ik er nog berliner bollen en twee belegde broodjes bij dus in dat opzicht was het wel ietsje minder haha. maar alsnog niks te klagen!

1 like

Nu heb ik zin in een berliner bol :drooling_face:

Ik heb tot nu super goede boxen gehad bij de Coop! Echt één van mijn favoriete boxen. Heb er in mijn stad een stuk of 3/4 zitten en ben ook wel eens wat verderop een box gaan halen. Kreeg een keer een box van meer dan €30. Zat echt van alles in: chocolade, taart, kaasjes, een heel blok kaas, een heel brood, luxe noten, kip, aardappeltjes en groenten. En de houdbaarheid viel ook heel erg mee. Samen met de Spar tot nu toe mijn favo qua supermarkt boxen.

3 likes

Ik heb deze week twee boxen van de bakker opgehaald

Box 1
Cake
2 wafels
3 kaasvlinders
1 croissant
Zak krentebollen
Zak witte puntjes

Box 2
Heel pak ontbijtkoek
Een heel bruin brood
1 croissant
Pak witte puntjes
2 harde sesambroodjes
2 luxe gebakjes

:smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Haha jeetje wat een rare opmerking. Dan moeten ze die bon maar niet te koop zetten op dat tijdstip :roll_eyes:

4 likes

Ik zou hier denk ik wel een melding van maken want dit is gewoon niet hoe de app werkt.
Als zij die bon niet meer zo laat willen verkopen moeten ze hem eerder offline halen en als ze het ophalen niet zo laat willen moeten ze de ophaaltijd vervroegen. Echt heel raar om de klant hierop aan te spreken hoor.

5 likes

ja zou jij dat doen? ik weet niet. zou dat via de app moeten? wil zo’n kleine bakkerij ook geen slechte naam geven :disappointed_relieved:

Ja in dit geval wel omdat dit gewoon niet de bedoeling is en ik niet wil dat ze dit bij andere klanten ook doen.
Ook niet om ze een slechte naam te geven (volgens mij zien andere klanten dit ook niet?) maar gewoon een bericht naar TGTG zodat ze dit veranderen. Dat is beter voor iedereen toch?
Ik zou het trouwens liever ook bij de bakker zelf gezegd hebben maar ik snap dat je daar op dat moment een beetje met je mond vol tanden staat.

Mijn lidl-box van vandaag:

Niet helemaal mijn ding qua groenten, maar het komt wel op. En de biet ga ik ruilen voor een courgette. Had wel gehoopt op meer fruit en andere groente, maar helaas haha.

En de kat is blij met het doosje.

En deze was een paar weken geleden van Hoogvliet:

15 likes

Bakker in Poeldijk :smiley:

43 likes

Ik vind een boxen nu echt saai. Er zit nu zelfs een a-merken box van Unilever tussen. Alsof die niet al genoeg verkopen via de winkel. En verder nog meer aanbiedingen van grote pakketten met een tray blikjes en hele taarten enzo. Gewoon als manier om toch nog te kunnen verkopen. Ik snap het ergens wel deze tijd (behalve dan die van Unilever) maar het is niet meer echt too good to go…

1 like

Plus nog 3 bakjes tapas vis maar dat heb ik weggegeven.

22 likes

Weer een lidl pakket, super chill. Ik word alleen een beetje gestoord van de wortels steeds, haha. Ik hou daar eigenlijk niet zo van, dus moet steeds mijn best doen om er iets van te brouwen. Mocht iemand nog een briljant recept hebben (waarbij de wortel niet al te veel naar wortel smaakt ;))… Tell me!

17 likes