Too Good To Go / Overblijvers

omg shit haha
ik vind die van mij wel prima maar niet uitzonderlijk voor 12,50

19 likes

Oeeeh nice!!! Die malteser biscuits zijn echt lekker hahah die zijn hier al op

Ah mijn pakketje van de bakker is geannuleerd. Was juist zo blij dat ik er weer eens eentje had, maargoed: geen verspilling is ook goed natuurlijk!

Hahahaja omg hier ook ze zijn echt amazing. Heb dit nog nooit in de supermarkt gezien

1 like

Ik heb onze wekelijkse bakker’s box weer gehaald :yum:. Dit was weer een goede! Hier komen we het weekend wel mee door.

21 likes

Lidl

MCD, ook nog een soep pakje, die aan mijn ouders gegeven.

Deden samen met mijn ouders hun hadden ook van dezelfde een bon en kwam vrijwel geheel overeen de boxen. Mijn ouders hadden nog een bakker box en daar zaten 4 eierkoken een skivlaai en gekruide bolletjes in. Daar kregen we ook nog de helft van :grin: zo krijg je nooit taart/gebak en zo weet je niet wat je ermee aan moet :sweat_smile:

9 likes

De ah to go bij reguliers in Amsterdam, heel blij met de diversiteit en waarde van het pakket :grinning_face_with_smiling_eyes:

20 likes

Ik ben zeker tevreden :grinning:

17 likes

Ik heb dit ook gehad! Hoe is het bij jou opgelost? Ik moet ook vrijdag eigenlijk gaan haha

Had het erna nog een keer geprobeerd en toen had ik hetzelfde verhaal. Aan Wish support heb je niks (die blijven maar om bestelnr vragen of een screenshot vd bestelling, nadat ik al tig heb aangegeven vanaf het beginbericht dat er dus niks onder het kopje ‘bestellingen’ staat en het probleem niet te screenshotten valt. :roll_eyes: Je wacht ook steeds heel lang op een antwoord, gister laatste reactie gehad en dus sinds woensdag al mee bezig) en big bazar had wel bevestigd dat de bestelling niet was doorgekomen. Maar ik zag gister toevallig dat m’n geld automatisch is teruggestort door de mislukte bestellingen, één vd eerste dagen erna al, dus hopelijk gebeurt dat bij jou ook en kan je het wish contact laten voor wat het is! Zou een hoop ergernissen schelen :wink:

Ik ga het niet meer proberen en die app ook maar weer verwijderen. Tijdens het contact met support liep die conversatie ook al steeds vast. En verder ga ik het toch nergens voor gebruiken.

Wat raar! Ik had Wish contact een bericht gestuurd en zij geven idd aan dat het geld automatisch binnen 10 werkdagen wordt teruggestort en dat ik het opnieuw moet proberen… :stuck_out_tongue: Zit nu wel een beetje te twijfelen, zo’n box is wel leuk maar heb geen zin dat het elke x mis gaat.

Oh dan had jij een fijner/beter contactpersoon dan ik iig :stuck_out_tongue: Ik kreeg zelfs nog de opmerking dat je het bedrag alleen via paypal, ideal, creditcard, etc kon overboeken, niet handmatig. Dus dat het dan wel moest zijn dat ik het handmatig heb gedaan en het daardoor mislukt was :sweat_smile: Haha hoe dan, als dat tijdens het bestelproces überhaupt geen optie was. En hoe had ik dan kunnen weten waar ik het naar over moest boeken?!

Ik heb het beide keren via telefoon geprobeerd, misschien scheelt het nog via de laptop? Ik had er na 2x geprobeerd te hebben en 2x geld afgeschreven zonder bestelbevestiging ook geen zin meer in haha

Haha goh, wat een domme reactie vanuit hun… Vind het sowieso wel echt een vreselijke app. Ik had later ook via laptop geprobeerd en toen ging het ook mis, dus ik laat het nu ook voor wat het is. Heb wel geld terug!

1 like

Zo die is chill!

1 like

Het is me eindelijk gelukt om een box van de beste macaronzaak te bemachtigen! :sunglasses:

Van Smaakaron in Groningen trouwens!

46 likes

Speculaasbrokken :heart_eyes::heart_eyes:. En in het zakje nog gevulde paaskoeken.

19 likes

Lekker!! Ik weet nog goed dat ik hier ooit een keer een box heb bemachtigd en mij verheugd had op een doos vol macarons en ik toen drie kwart van een mega grote laagjes taart kreeg :joy: Dat was echt een anti climax.

Oh daar haal ik vaak mijn kaas, echt heerlijke producten! Is het die in de Markthal?

Ik had gisteren bij Starbucks een box gehaald: 2 broodjes omelet/bacon en een plak droge chocoladecake. Waarschijnlijk was de waarde wel 15 euro, maar viel toch tegen. Ik eet zelf geen vlees en mijn vriend wil ook niet meer zoveel vlees eten. Dus nu vallen er heel veel boxen af, soms hebben we bijna helemaal vega en soms weer heel veel vlees, dus het is een te grote gok.

1 like

Dat is wel echt jammer dat het zo tegenviel. Ik had gisteren ook een starbucks box, maar die van mij vond ik wel echt geslaagd. Foccacia met mozzarella en groente, 5 kazen tosti met mosterd, caramel shortbread, witte chocoladedonut en een stuk appeltaart. Alleen de caramel shortbread viel tegen, de rest was heerlijk.

4 likes