6,5 brood. 16 broodjes en gebakjes.
Wow was dit 1 box? Wat Mega veel zeg!
Het leek me een chille actie. Dus een wish account aangemaakt en wilde 'm bestellen. Maar na het betalingsproces doorlopen te hebben bleef de app hangen en nu staat er geen bestelling bij bestelgeschiedenis en ook geen bevestiging ontvangen. Wel is het geld gewoon afgeschreven. Ellende haha. Via de help-functie van wish een bericht achtergelaten maar er staat dat je binnen 2-3 dagen een reactie krijgt, en die bestelling zou ik vrijdag eigenlijk op moeten halen Hopelijk wordt het opgelost en kan ik alsnog snacks halen haha
Hier de buit van de Dekamarkt. Niet verkeerd! Die Bucket, pizza en quiche eten we morgen lekker voor avond eten. Ik ben alleen niet echt een fan van haring maar ga morgen toch maar weer een poging wagen😅
Oh echt, wat stom! Misschien anders even bellen met het big bazar filiaal, zij maken het zelf klaar zag ik vandaag. Hopelijk lukt het nog!
Ja volgens mij zijn zij pas vrijdag tijdens dat ophaalmoment (eind vd dag) weer open. Maar ga zo even mailen naar het algemene emailadres van big bazar en anders morgen naar algemene nr bellen om te zien of zij wat kunnen betekenen!
Ik ben ook nog steeds dan van de Starbucks 2g2g, altijd fijn als je de volgende dag een lekker ontbijtje wil
Ik eet geen vlees meer maar voorheen deed ik dat prima nog. Je ziekt, ruikt of proeft het wel als er iets mee is. En de verpakking is goed afgesloten. Dat is ook anders dan wanneer het een week open is en over de datum gaat.
Ja 1 box. Was op de markt en slecht weer dus veel over denk ik. Normaal heb je 2 of 3 broden plus nog losse broodjes ofzo. Al heb ik tot nu toe altijd goede pakketten daar gehad.
Vorige keer was het echt een broodbox. Nu zitten er wat meer lekkere dingen in. Ben weer helemaal content. In het zakje zitten twee puddingbroodjes.
Ik ga er morgen ook eentje halen! Dacht eerst echt hé via wish?? Maar ben benieuwd!
Ja vond het ook al vreemd! Maar het werkt dus gewoon haha
Wauwww welke box is dit bij de big bazaar? Ik zit te kijken maar vind alleen een tv snackbox van €25…
De voorkom verspilling box
Maar misschien heeft niet elk filiaal hem?
Ik ga hem over een uur ophalen zo benieuwd hha lekker snaaien vanavond
Wowwww, hoe heerlijk. Helaas hebben wij die niet hier.
Ah balen, drie winkels in de buurt hier hebben hem niet… bij mijn werk vlakbij zie ik hem volgens mij wel:
Protip, kortingscodes werken ook op die Big Bazar-boxen. Die voor katten en honden vind ik ook leuk haha, maar mijn katten hebben al genoeg rommel
Klopt! Ik had een code gevonden via tiktok en €7,49 betaald