Too Good To Go / Overblijvers

IMG-20210401-WA0003
Een broodbox van de Vomar, volgens mij €3,-!

21 likes

Wauw wat een top pakket!

1 like

L.euke box van de bakker!

32 likes

Ik had laatst ook een box van de Makro.
Echt zo zwaar teleurstellend, een doosje rivierkreeftjes die tm die dag goed waren en een pak yoghurt en pak caramelvla. Alles gewoon tot die dag goed… en ophaaltijd was in de avond dus slechte vangst :joy:

1 like

Ja inderdaad. Beetje gek om daarover te klagen, dat is het hele idee van tgtg!

1 like

Ja dat snap ik ook, maar het was voor ons totaal onbruikbaar. En ben in de meeste winkels waar ik kom gewend dat het de volgende dag ook nog bruikbaar is, maar deze pakken yoghurt en vla stonden bijv al bol.

Bij Anne&Max opgehaald. Voor vijf euro. Niet alles staat trouwens op de foto. Er zat naast de 9 taartpunten en 2 muffins ook nog een croissant, 2 vegan worstenbroodjes en een plakje mueslinotenbrood(?) Echt veel en lekker. Net mijn zus en padvinders blij gemaakt met taart.

50 likes

Wow dit is echt de beste tgtg die ik hier ben tegen gekomen! Love Anne & Max trouwens. Mis dat echt.

4 likes

Hema Paasbox

28 likes

Ik snap dat de variatie teleurstellend kan zijn bij de makro, ze werken ook met veel grootverpakkingen dus ik haal daar met mijn 1pers huishouding ook niet meer… wel kan je zelfs al staat een pak bol altijd ruiken of het nog goed is, in mijn ervaring kan je het 9/10 x gewoon nog eten zonder problemen :slight_smile:

1 like

Vier Ijstaarten voor 15 euro. Het was wel een beetje puzzelen in de vriezer haha

38 likes

Ga vanmiddag een (vegan) pakket ophalen bij gorillas. Dat is een boodschappenbezorgdienst. Ben benieuwd!

3 likes

Afgelopen 3 dagen boxen opgehaald:

Jumbo (Bavet is wel over datum maar we gaan hem vanavond even ruiken…)

Lidl

Hema paasbox

Onze weekmenu ermee:
Ma: bavette sperziebonen gebakken aardappels
Di: plaattaart met spinazie soep
Wo: zalm wortels en gepofte aardappel
Do: bloemkool risotto

Enkel wat ik erbij moet kopen is de gepofte aardappel die in een bonus box zat.
Met de champignons weet ik alleen nog niet wat ik ermee moet, anders paar op de plaattaart ook.

Zijn mensen hier ook geïnteresseerd om verspil mij nietjes van de Lidl te zien? Is geen TGTG natuurlijk, maar past naar mijn idee wel hier… :sweat_smile:

12 likes

LOL, in dit vegan pakket zaten twee salades met kaas. Gelukkig ben k vegetarier

10 likes

Ik had gister 2 pakken van 260 gr kabeljauw bij de Lidl voor 50ct per stuk! Echt super.

2 likes

Ja ik vandaag 2 pakken kipfilet ala minuten en 1 pak met 2 scharrelkipfiletjes. Voor 1.50. ook nog een pak karamel straciatella vla voor 0.25 cent.
Mocht eigenlijk niets kopen aan vlees met korting maar goed kip is het enige wat wij niet afgeprijsd zien, verder eten wij enkel afgeprijsd vlees.

@Noodle in welke stad had je je gorilla pakket? Zou wel even melden bij TGTG voor in de toekomst, zou namelijk voor veganisten erg jammer zijn als ze dat krijgen.

1 like

In Leiden. Ik stuur ze ff een berichtje idd!

1 like

Zin in morgen!

6 likes

Morgen weer eens een box bij de Lidl. Ben benieuwd wat er in zit :partying_face:

3 likes

Wat een enorm pakket! Lidl Nobelweg

25 likes