Wat een fijn pakket van Ciro 1939! Caprese, Parmigiana en nog een brownie. Echt een enorme too good to go van de italiaan om de hoek
4,99 bij de Coop. 2kg aardappelen, groentesoep (zou ik nooit kopen haha), gemarineerde kipfiletblokjes, 4 hamburgers, sla, aspergeham en kidneybonen.
Beetje saai pakket, maar wel allemaal dingen die we lekker vinden dus toch tevreden
Ze waren vergeten de boxen klaar te zetten bij de lidl. Dus hebben ze er ter plekke eentje gemaakt. Nu heb ik een box vol producten die nog helemaal vers zijn .
Uit de verspillingsbak van Jumbo en Lidl. De maaltijden en yoghurt gratis gezien datum van vandaag die stonden in normale schap, liep hier beide toevallig tegenaan

Broodbox van de appie!
Ben echt blij, want we hebben nooit wit brood in huis en vind het altijd extra genieten als het in zo’n box zit hahaha
Heb wel 2x ooit die 'slak’worst in pakket gehad maar die andere nog niet! Vind ze wel ideaal voor mijn vriend als ik een avonddienst werk heeft hij gewoon een worst met groente en aardappels. Een paar vries ik samen in om later een pasta mee te maken dan gooi ik die worst gewoon leeg
Maar ik koop het zelf ook nooit (zonder korting) die ‘slak’ worst vind ik wel lekker met puree en witte bonen in tomatensaus
@Maestoso altijd fijn hè van die dingen te krijgen die je jezelf nooit ‘gunt’ . Dat vind ik ook zo lekker aan TGTG
Wat een heerlijk snack pakket! Kan je een leuke borrel maaltje van maken.
Van die Tony alleen al zou ik al blij mee zijn haha.
Wauw wat een goede box, hoeveel kostte dit?
Dit was 5€, de kip alleen is al bijna 7€ dus super goede waarde
Goffer wat een stress hier bij de enige twee opties in dit dorp. Bij de eerste bakker mis gegrepen en de tweede had ik gelukkig wel
Perfecte timing: op vrijdagavond een brood pakket halen voor het hele weekend.
Haha ik heb zo moeten lachen om 'slak’worst die naam ga ik erin houden
Ik krijg van dit topic altijd zin om een tgtg te kopen. Maar uiteraard is alles hier in de buurt allang uitverkocht
Ik ben altijd blij en tevreden, maar nu heb ik 5(!) hele broden normaal is het altijd een fijne mix, maar goed. Vriezer vol gegooid en ook prima.
Bij de hoogvliet. Die slaatjes zijn echt enorm, houdbaar tot zondag maar gaan daarvan maar wat weg geven
Even iets heel stoms: ik heb een best wel dikke telefoon gekregen van een vriendin van me omdat zij een nieuwe heeft. Hiervoor had ik een oude kleine telefoon, ook gekregen. Maar nu voel ik me telkens best opgelaten als ik dan in de winkel mijn bestelling laat zien op zo’n duur ding
Maar zelfs al zou je hem met diamanten ingelegd hebben, dat maakt toch niet uit? Het is ook gericht op tegengaan van voedselverspilling en niet alleen om de gunstige prijs toch?
Verder denk ik dat de gemiddelde medewerker niet eens kijkt naar welke telefoon je hebt.
In het gele zakje zitten twee appelflappen.